20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag  (Lest 3303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« på: 02. Juni 2005, 12:18 »
Følg Newcastle trio på Eurosport

Skrevet av Asbjørn, 2 Juni 05

Newcastle trioen Steven Taylor, Darren Ambrose og James Milner er alle tatt ut i England U20 troppen, som skal ut i landskamper denne og neste uke. Det spilles en turnering i Frankrike hvor hver gruppe har fire lag. England starter med å møte Tunisia i dag klokken 20:30. Deretter spiller de mot Portugal lørdag klokken 18:00, mens til slutt møter de Sør-Korea på mandag klokken 17:00. Går de videre spilles semifinalene på onsdag, mens finalene spilles fredag. Alle kampene sendes live på Eurosport.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« Svar #1 på: 02. Juni 2005, 13:34 »
Den kampen skal jeg se, Tunisa skal knuses av Newcastle youngstere, mangler bare N"Z men han er jo fransk

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« Svar #2 på: 02. Juni 2005, 13:46 »
Darren Ambrose kommer til å spille spiss sammen med Bradley Wright Phillips.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« Svar #3 på: 02. Juni 2005, 15:31 »
Dette må jeg huske på å se. Må jo se hvordan unggutta våre gjør det på landslaget, kanskje ser vi også noen transfertargets.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« Svar #4 på: 02. Juni 2005, 21:19 »
Oppsmuring:

2 - 0, Ambrose og Rotheledge

En gjevnspillt førsteomgang der alt det store som skjedde var en susser i tvela.

Andre omgangen var mer underholdene når Ambrose scorer et ferdigscort mål fra femmeter på hodet etter at en innbytter ( husker ikke navnet ) legger et bra innlegg..NB! Milner gidde en god ball til innbytteren etter og ha driblet to mann..

Senere scorer Rotheledge på et lang skudd i venstre hjørne fra en litt skrå posisjon fra høyre..

ikke lenge etter får en eller annen Tunisia spiller et gult kort som var litt på kanten, før han 40 sek. senere klikker helt og sparker ned Taylor. Det ville garantert blitt dirkete rødt også.


Innsats på spillere.


Ambrose - scorer et mål, men gjør nesten ikke noe annet, løper feil sted og får sjelden ballen. 4 / 10

Taylor - Noe usynlig, men gjorde jobben når den trengtes. 7 / 10

Milner - Kjempeinnsats! Spillte bra i 90 min. og gjør mye posetivt 9 /10

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« Svar #5 på: 02. Juni 2005, 21:46 »
Sitat fra: "Noreng"
Oppsmuring:

2 - 0, Ambrose og Rotheledge

En gjevnspillt førsteomgang der alt det store som skjedde var en susser i tvela.

Andre omgangen var mer underholdene når Ambrose scorer et ferdigscort mål fra femmeter på hodet etter at en innbytter ( husker ikke navnet ) legger et bra innlegg..NB! Milner gidde en god ball til innbytteren etter og ha driblet to mann..

Senere scorer Rotheledge på et lang skudd i venstre hjørne fra en litt skrå posisjon fra høyre..

ikke lenge etter får en eller annen Tunisia spiller et gult kort som var litt på kanten, før han 40 sek. senere klikker helt og sparker ned Taylor. Det ville garantert blitt dirkete rødt også.


Innsats på spillere.


Ambrose - scorer et mål, men gjør nesten ikke noe annet, løper feil sted og får sjelden ballen. 4 / 10

Taylor - Noe usynlig, men gjorde jobben når den trengtes. 7 / 10

Milner - Kjempeinnsats! Spillte bra i 90 min. og gjør mye posetivt 9 /10


Er enig i dine analyser. Milner og Routledge banens beste idag. Ambrose spiller  i en uvant spillrolle og scorer mål som er jobben. Utmerker seg ikke som du sier. Taylor stødig som vanlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Følg Ambrose, Milner og Taylor i dag
« Svar #6 på: 02. Juni 2005, 22:34 »
Jeg fikk dessverre bare med meg første omgang, men jeg sitter igjen med noe av samme inntrykket. Milner gjorde en meget god jobb også i første omgang, og imponerte meg. Taylor virket meget stødig, mens Ambrose ikke var helt på topp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon