20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt  (Lest 21242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #120 på: 31. Jan. 2018, 22:41 »
Hakket bedre spiss, og hakket bedre keeper, så vinner vi denne 3-0. Blir kvalm
vi har hatt Mitro og gayle  som er 10x bedre enn joselu hele sesongen, men geniet benitez vet best

Ja, lurer på kor i ligasystemet me hadde vore utan Benitez.

Tror vi hadde hatt ca like mange poeng med Pardew for å være ærlig.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #121 på: 31. Jan. 2018, 22:43 »
Håper det var det siste vi så av Joselu i sort og hvitt, fy faen for en møkkaspiss!!!

Kunne likevel ha holdt nullen.

Så å bomme på straffe, +en gigasjanse til er helt topp det da altså? Han traff jo innafor stengene på straffa da, da føles det vel litt bedre..

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #122 på: 31. Jan. 2018, 22:47 »
Ingen som sier at Joselu er helt topp, men det går nå faen med an å fortsette å spille fordet, og å holde nullen! Må ikke legge oss på ultra defensiv, og i tillegg lage frispark på alt!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #123 på: 31. Jan. 2018, 22:48 »
Ikke vunnet en hjemmekamp siden oktober. Klart det blir problemer av sånt.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #124 på: 31. Jan. 2018, 22:48 »
Håper det var det siste vi så av Joselu i sort og hvitt, fy faen for en møkkaspiss!!!

Kunne likevel ha holdt nullen.

Så å bomme på straffe, +en gigasjanse til er helt topp det da altså? Han traff jo innafor stengene på straffa da, da føles det vel litt bedre..

Hmm kor sa eg det? :D Meinar berre at sjølv om me har ein av dei svakaste spissane i PL, so må me og kunne greia halde nullen. Og sikre inn 1-0. Det er nesten like dårleg gjera so mange feil bakøve som fører til mål i mot, slik me gjer, som å bomma på sjansane. Eg forsvarar på ingen måte Joselu ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #125 på: 31. Jan. 2018, 22:49 »
Straffen er elendig, men det skuddet er "slikt som kan skje". Den stresser jeg ikke for mye.

Svakt av Rafa å ta av Kenedy, det var da vi mistet initiativet. Ritchie har ikke vist meg noe som tilsier at han skal lykkes i PL. Gayle er heller ikke god nok for PL, mens avslutningsegenskapene til Joselu er for svake. Ellers synes jeg faktisk han gjør mye bra i dag (jada, bare å latterliggjøre meg, men det mener jeg)!

Clark er svak (få inn Mbemba!), Dummet er svak, Yedlin likeså. Må få inn trygghet i forsvaret igjen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #126 på: 31. Jan. 2018, 22:50 »
Hovedproblemet er jo eigaren :-X

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #127 på: 31. Jan. 2018, 22:51 »
Absolutt!

Spennende å se om han forsvinner til/før sommeren......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #128 på: 31. Jan. 2018, 22:53 »
Er overbevist om at noe skjer så fort vi eventuelt sikrer plassen. Så forbanna irriterende da at vi igjen pisser bort poeng.
No fate but what you make

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #129 på: 31. Jan. 2018, 22:55 »
Merino var ikke nærheten av BB. Har boldtrykksfall hver gang har kjører piruet på midtbanen, er jo 50-50 farlig sjanse imot. Diame BB og det sier det meste.

Kampene vi bør plukke poeng i blir færre og færre. Dette kommer ikke til å gå.

Skal også komme med min første Rafa-negativitiet. Hvorfor rullerer han på formspillere? Jeg kan skjønne at City gjør det, som har gjennomsyra kvalitet i alle ledd, med hvis han benker Murphy fordi han skal bli mer sulten, så skjønner jeg ingenting. Drittlag (unkludert oss) har utelukkende positiv fremvekst av å dyrke en ellever (kampprogram er ikke noe poeng å skylde på).

Og igjen er det bare å gratuleere Mike Crapley.



The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #130 på: 31. Jan. 2018, 22:59 »
Til helga tror jeg mye står og faller på et bra resultat. Da skal så og si alle lag i sumpa møte hverandre
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #131 på: 31. Jan. 2018, 22:59 »
Bare for å motsi deg litt, men allikevel understreke poenget; Pep Guardiola roterer ikke stort på spillerne sine. Mange av de viktigste spiller kamp etter kamp etter kamp (var vel viasat-studio som nevnte det i helga). KDB spiller jo hver kamp blant annet.

Feil å rotere SÅ mye som vi gjør, og allikevel får ikke Mbemba og Mitro reelle sjanser (Mbemba får muligheten i forventet tap, City og Chelsea).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #132 på: 31. Jan. 2018, 23:08 »
Lagene som har vunnet PL de senere årene er av de lagene som har brukt færrest spillere. Finner ingen link nå på mobilen, men er nok kjapp sak å google.
No fate but what you make

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #133 på: 31. Jan. 2018, 23:09 »
Ja ikkesant, det er akkurat det jeg mener. KDB og Silva spesielt på midt, samt en backrekke roteres sjeldent. Også kan han pimpe opp vingbacekene og vingene litt ettersom kamprogammet (når ting er smooth sailing) tilsier det. Når vi derimot har en ving i form, og/eller en sil av et forsvar; drill nå det forsvaret da, eller la samme ving motbevise seg retten til klippekort.
Eneste klippekoter virker jo å være Joselu, og han er knapt noe Aguero for å si det mildt.

For å understerke poenget mitt enda mer, folk mente jo vi burde ha en god sjans mot Burnely fordi så mange mente deres faste spillere var usikre. Jeg veit seriøst ikke om en fast på NUFC, bortsett fra Joselu, og det er til å grine av.

Poenget mitt var ikke at City roterte mye, men det kunne man evt. ha forsvart. Ikke vi. I den situasjonen vi befinner oss i.
« Siste redigering: 31. Jan. 2018, 23:11 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Burnley Onsdag 31.1.2018 kl. 20.45 Ikke TV-sendt
« Svar #134 på: 31. Jan. 2018, 23:13 »
Feil å rotere SÅ mye som vi gjør, og allikevel får ikke Mbemba og Mitro reelle sjanser (Mbemba får muligheten i forventet tap, City og Chelsea).

Kunne ikke vært mer enig.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...