20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #840 på: 09. Juli 2019, 14:26 »
Det er vel hverken sheiken eller Ashley som fikser odds på managere. Er jo en finger opp i lufta det😎

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #841 på: 09. Juli 2019, 14:27 »
Jeg  må få lov til å si etter 26 år at dette går dritt, Ashley har ødelagt klubben, som jeg elsker, og det vil ta tid for meg personlig å bygge opp tillitt. Akkurat nå er jeg likegyldig, Trenger noe å tro på fremover. Men Tjukken gjør det umulig med sin løgner og motsarbeidelse.
« Siste redigering: 09. Juli 2019, 14:29 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #842 på: 09. Juli 2019, 14:39 »
Har aldri sett så lite frem til en ny sesong som jeg gjør foran denne. Ingen ny manager, bare rot på eiersiden og ingen nye signeringer kun 4 uker før ny sesong tar til. Skjer det ikke noe fort er det bare å forberede seg på en ny sesong i championship  :'(

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #843 på: 09. Juli 2019, 17:54 »
Som Toon sier, la oss vente i 11 dager for å se om klubben faktisk blir solgt og overdratt til nye eiere. De siste nyheter viser til at innen denne tid bør et formelt salg og et eierbytte være på plass.

Jeg har vært positivt til at klubben faktisk blir solgt i sommer. Etter et evt. Aksept av bud fra Fat Mike så må ikke bare nye eiere godkjennes av PL. Ny eier må gå igjennom alt av regnskap, evt. Gammel gjeld må behandles, nytt AS for utenlandske investorer må etableres og penger må transaksjoners mellom parter etc. Dette er ikke gjort på 1-2-3.

Litt fakta på bordet som har "lekket i pressen(?)" både pros and cons på hvordan man skal tolke at et evt. Salg er på radaren:
- Benitez ga beskjed ca. 20 Mai til styret at han og hans team ikke ville gå videre med forhandlingene. Fortsatt er ingen ny manager ansatt.
- Ayoze Perez ble solgt pga. En klausul i hans kontrakt. Ingen andre spillere inn eller ut bortsett ifra spillere som har hatt utgått kontrakt i 2019.
- Ingen av partene har av-bekreftet at forhandlinger pågår.
- Noen U19 og U21 har fått ny kontrakt.
- S. Amøben har blitt ansatt som ny utleie sjef.
- Nye managere i ren Ashley stil blir linket til klubben hver dag. (Managere som kunne ha jobbet under hans eierskap). 
- Opprettelse av nytt AS med Sjeikenes navn.

Blir interessant å se etter 11 dager som sagt.  :)
« Siste redigering: 09. Juli 2019, 17:55 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #844 på: 09. Juli 2019, 19:08 »
Av kjedsomhet så sitter jeg å følger Twitter tråder med Newcastle og diverse, går jo noen løse rykter som man må ta med en stor klype salt. En som går igjen er at det kommer noe info klokken 1900 engelsk tid, om overtagelse.

Dette er bare noe jeg formidler i ren kjedsomhet, og bør og må tas med en klype salt!

Men så klart jeg tar en titt på hjemmesida klokka 8, så lettlurt er jeg:)


Til de som også ikke har ett liv:

https://twitter.com/nettlewarrior72/status/1148637283899387905?s=19
« Siste redigering: 09. Juli 2019, 19:36 av Tommyok »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #845 på: 09. Juli 2019, 19:41 »
Det med at det kommer info i kveld, betviler jeg sterkt (som du tydeligvis også gjør 😉)

Men klart at ting bør begynne å skje snart, og innen kort tid bør vel ting være bekreftet/avkrefte
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #847 på: 09. Juli 2019, 19:53 »
Men ja tviler, er nok fort 1 høns som blir til 10 her, eller hvordan den var..

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #848 på: 09. Juli 2019, 20:00 »
Men ja tviler, er nok fort 1 høns som blir til 10 her, eller hvordan den var..

Ja :P

Ca. 40 min. Igjen til statement da :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #849 på: 09. Juli 2019, 20:12 »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #850 på: 09. Juli 2019, 20:26 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-fan-group-call-16558269

Mer her og i andre medier! Bra! Kjør boikott til ny eier er på plass!
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #851 på: 09. Juli 2019, 21:52 »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #852 på: 10. Juli 2019, 07:50 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-fan-group-call-16558269

Mer her og i andre medier! Bra! Kjør boikott til ny eier er på plass!

Fullstendig boikott av alt er det eneste som hjelper. Helt tomme tribuner tror jeg vil skape panikk hos MA selv om han har fått inntektene fra de som ikke møter opp pga sesongkort. For markedsverdien til klubben vil synke med tomme tribuner, og hvilke spillere er det som ønsker å spille eller gi jernet for et lag med tomme tribuner. Og hvilke manager/trener eller spillere vil til en slik klubb?  I  ytterste konsekvens kan denne boikotten medføre at klubben rykker ned, men det tror jeg faktisk en god del supportere er villig til å ofre for å få MA ut av klubben

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #853 på: 10. Juli 2019, 09:14 »
Siste tidens mediedekning viser at man skal ta det meste med en stor klype salt rundt denne saken.

Legg hva dere vil i denne: https://talksport.com/football/570817/newcastle-manager-mikel-arteta-patrick-vieira-reject-toon-rafa-benitez/

Rafa har muligens advart potensielle kandidater mot å ta jobben i Newcastle. 
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #854 på: 10. Juli 2019, 09:25 »
For mange unge , relativt uerfarne trenere, så skal jo egentlig NUFC være en drøm å trene. Gerrard, Viera og Arteta har heldigvis for dem lukta lunta.