20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 135506 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #75 på: 06. Juni 2016, 12:30 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfers-palace-trigger-8million-11429441

Skal vel ikke se bort at Andros forsvinner i løpet av sommeren, men seriøst? Crystal Palace og Pardew??  :o


http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-considering-chelsea-striker-11427650

Vi blir støtt og stadig linket til Bamford. Gjorde en god figur for Boro for et par sesonger siden, ung og engelsk, og kan videreutvikle seg ved et eventuelt opprykk, er positiv om denne er seriøs.

Det er greit at Andros er for god til å spille i Championship, men å spille for CP er vel egentlig nesten like ille. Det er uansett ikke mesterskap til neste år, så han får med oss nok ett år til å bevise seg før EM i PL.

Bamford er ok, men vil heller vi skal satse på Mitrovic, Armstrong, Perez osv. Kan godt ta Bamford som en backup / rotasjonspiller eventuelt.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #76 på: 06. Juni 2016, 12:51 »
Townsend bør kun vurdere klubber som West Ham, Southampton, Stoke og bedre. Håper inderlig han blir med ned. Fantastisk spiller.

Veton Berisha var linket til Newcastle forrige sommer, håper Newcastle så han i går. Han kunne vært kul å ha i Championship, og med de enorme stegene han har tatt siste to årene, kanskje han har noe å gjør i PL etterhvert?

Vi trenger en målscorer, så McCormack (hvordan det enn skrives) er få det på for min del. Ja, han er dyr, men det var også Rhodes for Boro, og uten han hadde ikke Boro rykket direkte opp.
Black and white since 1996

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #77 på: 06. Juni 2016, 13:58 »
Vi trenger en målscorer, så McCormack (hvordan det enn skrives) er få det på for min del. Ja, han er dyr, men det var også Rhodes for Boro, og uten han hadde ikke Boro rykket direkte opp.

16 mål og 3 assist på 43 kamper. Til sammenligning hadde Bamford 17 mål på 38 kamper for de sesongen før.
Trenger ikke akkurat et hav av erfaring for å kunne bøtte inn mål der.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #78 på: 06. Juni 2016, 17:58 »
Vi trenger en målscorer, så McCormack (hvordan det enn skrives) er få det på for min del. Ja, han er dyr, men det var også Rhodes for Boro, og uten han hadde ikke Boro rykket direkte opp.

16 mål og 3 assist på 43 kamper. Til sammenligning hadde Bamford 17 mål på 38 kamper for de sesongen før.
Trenger ikke akkurat et hav av erfaring for å kunne bøtte inn mål der.

Tar glatt Bamford foran McCormack, any day.

Saylor på vei til Skottland og Rangers? https://www.pressandjournal.co.uk/fp/sport/football/spfl/939291/rangers-make-move-sign-experienced-english-premier-league-defender/
« Siste redigering: 06. Juni 2016, 18:10 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #79 på: 08. Juni 2016, 12:44 »
http://www.express.co.uk/sport/football/677913/Newcastle-Rafa-Benitez-Arsenal-Moussa-Sissoko-Transfer-News-Rumours-Gossip

Ryktes at Rafa krever 20 mill pund for Sissoko. Bør få kjøpt 2-3 gode spillere for det beløpet.
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #80 på: 08. Juni 2016, 13:11 »
Får vi 20 skal eg smile fra øre til øre.  Realistisk sett trur eg ikkje at vi kan få mer enn 15 basert på årets sesong
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #81 på: 08. Juni 2016, 13:36 »
Satsar på at han har eit forrykande EM og me får 30 ;D

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #82 på: 08. Juni 2016, 17:37 »
Tror ærlig talt at det skal godt gjøres å få 15 for stuten også. Det må i så fall være et PSG som ser homegrown-spøkelset i hvitøyet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #83 på: 09. Juni 2016, 12:24 »
Agger har kunngjort at han legger opp, så da er han relativt uaktuell :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #84 på: 09. Juni 2016, 14:10 »
Abeid linkes til en retur da. Må si jeg finner det relativt spennende!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #85 på: 09. Juni 2016, 23:31 »
En sulten og mer erfaren Abeid med kunnskap til klubben, ja takk!

Hva tenker dere om to "urokråker" ved navn Tony Vilhena og Sofiane Feghouli som begge kan fåes på free transfer i sommer?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #86 på: 10. Juni 2016, 00:20 »
Feghouli kommer ALDRI i verden til Newcastle i sommer! En såpass god spiller på free transfer, vil for det første være aktuell for bedre klubber, og vil neppe spille i Championship..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #87 på: 10. Juni 2016, 14:28 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20160610/rafa-making-good-progress-in-transfer-market_2281670_5638101

Ikkje nokon spesifikke namn eller noko, men når Benitez seier at vi gjer framgang, så velger eg å tru på det. Veldig spent på kven som kommer inn dørene i løpet av sommeren. Trur ikkje det vil gå altfor lang tid før førstemann kommer inn, og tipper det blir ein spiss.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #88 på: 11. Juni 2016, 13:02 »
Feghouli kommer ALDRI i verden til Newcastle i sommer! En såpass god spiller på free transfer, vil for det første være aktuell for bedre klubber, og vil neppe spille i Championship..

Spørsmålet er myntet på om de kunne tilført noe. Jeg trenger ikke blir fortalt det åpenbare du skriver over. At det er en svært usannsynlig signering er jeg enig i, men med Rafa vet man aldri.

Jeg savner mer at man diskuterer spilleres egenskaper her inne. Hvordan passer de inn i et system? Hva slags mentalitet har de etc? Nettopp fordi Feghouli har et noe frynsete rykte, er han å betrakte som en liten gamble. Derfor er det ikke garantert at han går til en storklubb og dermed er det kanskje en bitteliten sjanse for at Rafa kan overtale han... tror jeg.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #89 på: 11. Juni 2016, 14:57 »
Enig at sannsynligheten er større for at han kommer hit når vi har Rafa, enn hvis vi hadde hatt Carver (kunne faktisk ha skjedd). Selv om vi er i Championship.

Og det er ikke verdens mest usannsynlige overgang, men du etterlyser diskusjoner på hvorvidt spillerne passer inn. Både ferdighetsmessig, mentalt og andre ting. Der er jeg enig.
Men er mer gira på å diskutere spillere som blir linket, evt mer realistiske mål. Skal ikke nekte deg å foreslå spillere, det verken kan eller vil jeg :) Og blir gjerne med i en diskusjon, uavhengig av om du drar frem Zlatan eller Kolo Toure.

Men jeg ser større glede i av å diskutere spillere som bli linket, da de som speider/bestemmer i klubben neppe leser her ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒