20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle United FC, Villa Park 25.11.2019 Kl. 21.00  (Lest 7583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Kampen sendes på TV2 Sport Premium.

Kan bli litt temperatur her, da Aston Villa-fansen oppførte seg mindre fint etter at Newcastle rykket ned etter tapet mot Aston Villa i 2009. Samtidig møter jo Steve Bruce gamleklubben sin.

Vi har hatt et godt tak på Villa de senere årene, med 2 seire og 3 uavgjort på de siste 5.

Villa på 17. plass har 2 seire og 3 tap de siste 5 kampene.

Newcastle på 13. plass med oppadgående trend. 3 seire, 1 uavgjort og 1 tap. 

Jack Grealish er usikker for Villa, samt ryktes at Nyland kan få debuten sin i PL.

For Newcastle er Sean Longstaff definitivt ute med suspensjon. Lascelles og Ritchie er ute med skade. Schar, Lejeune, Clark er usikre.

Som vanlig med Newcastle, helt åpent, HUB!

Howay the toon, kjør debatt!
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Jack Grealish er usikker for Villa, samt ryktes at Nyland kan få debuten sin i PL.

Jeg trodde Nyland debuterte mot Wolverhampton?
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Jack Grealish er usikker for Villa, samt ryktes at Nyland kan få debuten sin i PL.

Jeg trodde Nyland debuterte mot Wolverhampton?

Stemmer det. Blir hans første kamp fra start i PL  :)
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Vinner vi denne er vi nr 9 og 1 poeng bak Europa spill!
 Tror det blir en jevn match som vi drar i land etter Max scorer et nydelig mål😎

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Har også troa på seier, så da blir det vel tap igjen 😑 misliker Villa veldig sterkt, og Villa Park også!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Satsar på at me skårar på ein av dei mange kontringssjansane me får medan me ligg lågt og forsvarar oss.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Vært litt fraværende her i det siste, litt mye som har skjedd på diverse arenaer. Beklager så mye :P

Seier på bortebane mot en av våre nedrykksrivaler hadde vært glimrende. Men som alltid tar jeg uavgjort på bortebane. Klarer vi i tillegg å vinne mot Villa, og tilsvarende lag, på St James park, ja da tror jeg vi har store muligheter for å holde oss.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Vært litt fraværende her i det siste, litt mye som har skjedd på diverse arenaer. Beklager så mye :P

Seier på bortebane mot en av våre nedrykksrivaler hadde vært glimrende. Men som alltid tar jeg uavgjort på bortebane. Klarer vi i tillegg å vinne mot Villa, og tilsvarende lag, på St James park, ja da tror jeg vi har store muligheter for å holde oss.

For øyeblikket er vi mye nærmere Europa enn nedrykk. Laget er i form. Gjelder bare å få i gang vår trio på topp. Var vel ca må Rondon og Perez startet?

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil

For øyeblikket er vi mye nærmere Europa enn nedrykk. Laget er i form. Gjelder bare å få i gang vår trio på topp. Var vel ca må Rondon og Perez startet?

Yes! God tro på at de løsner for gutta på topp i dag (bortsett fra Joelinton)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Hattrick på ASM, Almiron assist på alle tre.

Eg tykkjer Gayle burde fått sjansen frå start.
« Siste redigering: 25. Nov. 2019, 18:55 av lgrinde »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil


Hehe, med referanser til Bjørge Lillelien! :)
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
🤣

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Litt av en aktivitet her inne!

Yedlin må vere blant de dummeste spillerne som noen gang har tatt på seg en nufc trøye. Oppe i tosifret klønete ting i sin nufc karriere. Er drittlei Joelinton, knapt middelmådig det han leverer. Fiasko..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Ez!
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Bra patetisk nå..har omtrent ikke ballen