20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth - Newcastle United lørdag 24.02.18 Vises ikke på TV2  (Lest 7569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Fy faen så forbanna irriterende.. Det er så typisk at skal rote det til, og at vi ikke har spillere som klarer å gjøre det helt elementære på stillingen 2 0..  Helt utrolig..

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Hva skal vi gjøre nå da med en ving på banen som eneste offensive spiller
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kunne vært to seire unna overlevelse. Faen i helvete.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Benitez for faen meg ta en del av skylda. Ikke spillerne som gjør de feige byttene.
lt;3 Newcastle <3

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Fem plasser ned.
God natt..., nedrykk dette her!!

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
forbanna dritt altså...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Vanvittig å kaste bort dette. Vi gjør det vanskelig for oss nok en gang..

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Hadde tatt uavgjort før kampen. Nå er det selvfølgelig bittert med bare ett poeng. Med seier her hadde jeg vært sikker på at vi ville holdt oss.. Vi kjørte kampen fullstendig, men typisk nok blir vi nervøse når dem scorer på et kremmerhus. Vi ble overkjørt på slutten, så sånn sett er uavgjort et rettferdig, men sinnsykt surt resultat

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Benitez for faen meg ta en del av skylda. Ikke spillerne som gjør de feige byttene.

Shelvey skal skåra på den sjansen rett før 1-2 og med 3-0 hadde det vore game over. Akkurat det styrer ikkje Benitez og han styrer heller ikkje det mentale til spelarane i sjølve kampen. Me får får jo skjelven kvar gong me ligg an til 3 sikre poeng. 

Kor mange poeng har me ikkje rota vekk denne sesongen... Burde ha vore øve 40 p for lengst. Gjer det so jevla vanskeleg for oss sjølv.
« Siste redigering: 24. Feb. 2018, 17:59 av lgrinde »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Elendig gjennomføring av de siste 45. Hadde utrolige sjanser som burde ha resultert i mål.... Atsu/Shelvey-angrepet burde jo bli mål 15 av 10 ganger...

Men for å prøve å se litt positivt på det; vi tok 1 poeng på 2 av 3 på nedrykksplass. Rent poengmessig er det allikevel en ok runde, selv om dette aldri burde blitt noe annet enn 3p (slik første omgang utviklet seg) og det faktisk føles som et tap....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Var ikke Shelvey sin feil. Det var Atsu som serverte ballen alt for sent slik at Bournemoth fikk en spiller tilbake. Soffit har et poeng synes jeg. Tatt fra NO:

Defensive subs almost never work, taking Gayle off removed our pre-eminent attacking threat and consequently allowed Bournemouth to push the line right up with no threat of a counter. Self inflicted defeat, the missed chances are irrelevant, we should be able to see out a 2 goal lead with 10 minutes left, not like we were playing City,Liverpool et al

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ok. Tykkjer me skal greie hale seieren i land uansett bytter eller ikkje.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Jeg skyldte ikke på Shelvey, selv om jeg mener at han burde sette den selv om pasningen er svak/kommer litt for sent.

Litt enkelt å skylde på Benitez også, mange av spillerne utpå der som svikter og gir bort ballen altfor lett!
Allikevel kjøper jeg argumentet med å ikke bytte ut Gayle. Burde i så fall ha satt innpå Joselu, som kan holde på ballen høyt i banen. Atsu og Perez blir for tynt...

Men de spillerne som er utpå der skal kunne forsvare en ledelse. Men svikter som sagt hos litt for mange..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Åpenbart at Rafa må ta deler av skylden. Gang på gang på gang på gang viser det seg at det ikke lønner seg å gå all-out-forsvar når man leder. Joselu skulle seff kommet innpå. Faen så irriterende!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
So ekstremt surt! Me kjem til ligga på nedrykk etter neste runde :-\