20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 349926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #210 på: 26. Juni 2009, 10:29 »
1 drakten er fin. Men ryggen ødelegger litt av helhetsintrykket.

Synes dog det var en litt artig sammenligning Chopra kom med her :)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #211 på: 26. Juni 2009, 11:08 »
Må jo si at avataren er ganske oppfinnsom  :)

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #212 på: 26. Juni 2009, 12:27 »
Det blir kun 3. drakt på meg i år. Synes ikke hjemmedrakten er noe særlig, pga det store hvite feltet på ryggen. Men; jeg kjøper ikke en dritt fra NUFC før Fat Agent Smashley er historie.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #213 på: 26. Juni 2009, 12:38 »
Det blir kun 3. drakt på meg i år. Synes ikke hjemmedrakten er noe særlig, pga det store hvite feltet på ryggen. Men; jeg kjøper ikke en dritt fra NUFC før Fat Agent Smashley er historie.

Så lenge ein får namn og nummer bakpå så er den veldig fin, og ein av dei beste vi har hatt synst eg. Utan namn og nummer trekke det kvite feltet ein del ned ja...
Ja, ventar til vi får ny eigar...kan jo vera ny drakt innan den tid ::)

BallaJazz

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 42
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #214 på: 27. Juni 2009, 14:49 »
Gud å den drakta var grise STYGG.

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ny drakt...
« Svar #215 på: 28. Juni 2009, 09:31 »
Bortedrakta får plusspoeng fra meg fordi den er spenstig. Men jeg ser også at den er litt tøysete. Jeg tror ikke en spiller med lav selvtillit i motgang vil få drahjelp av å spille i den drakta der.

I motsetning til de fleste andre her inne synes jeg drakta ser best ut på de bildene hvor det er to gulfarger, og ikke gul/hvit.

Klaus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #216 på: 30. Juni 2009, 12:58 »
Moro med litt spenstig bortedrakt. Jeg ser at den fort kan bli litt påskekylling med vinterbleke spiller. Men på solbrune og mørke spiller vil den se sommerslig og nesten litt kul ut. Ihvertfall er det et morsomt avbrekk fra forrige sesongs intetsigende blå og grå bortedrakter.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #217 på: 30. Juni 2009, 13:09 »
Jeg ville heller hatt rosa drakter enn disse sennepsdraktene.
De bortedraktene vi har hatt de seneste sesongene har vært en åpenbaring i forhold til disse.
Forrige sesongs drakter var enkle, rene og pene. Men ikke noe spesielt. 07/08-draktene var fantastiske. Kanskje de beste bortedraktene vi har hatt siden midten av 90-tallet. Kanskje bedre enn det også.

Årets bortedrakter er a waste of money. Og hvis man skal ha fansen til å kjøpe drakter, så bør man kunne finne på noe bedre enn dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #218 på: 07. Juli 2009, 21:12 »
Årets bortedrakter er a waste of money. Og hvis man skal ha fansen til å kjøpe drakter, så bør man kunne finne på noe bedre enn dette.

FANSEN kjøper drakta uansett. Jeg er stolt av å gå med en Newcastle United samme faan hvordan den ser ut.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #219 på: 07. Juli 2009, 22:26 »
Tror ikke denne bortedraka blir spesielt populær blant mange fans akkurat. Den er jo latterliggjort overalt, og nufc.com skrev jo noe slikt som at det var merkverdig at Ashley tillot at en slik drakt ble designa dersom de ønska at fans skulle kjøpe den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #220 på: 08. Juli 2009, 12:48 »
Helt enig med Daniel. Den blir aldri noen favoritt, men drakta skal bæres stolt uansett hvor stygg den er!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #221 på: 08. Juli 2009, 12:52 »
Årets bortedrakter er a waste of money. Og hvis man skal ha fansen til å kjøpe drakter, så bør man kunne finne på noe bedre enn dette.

FANSEN kjøper drakta uansett. Jeg er stolt av å gå med en Newcastle United samme faan hvordan den ser ut.
Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at vi er forpliktet til å kjøpe verdens styggeste fotballdrakt bare fordi det er en Newcastle-drakt og Newcastle-drakter SKAL kjøpes BESTANDIG, hvis du er fan?

Jeg bærer alltid drakta med stolthet. Men jeg gidder ikke bruke penger på noe jeg ikke liker. Jeg kjøper ikke enhver Newcastle-drakt, uansett hvordan den ser ut, og jeg mener at det ikke gjør meg til en dårligere Newcastle-supporter enn noen andre.

Fansen kan heller kjøpe hjemmedrakta i hopetall.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ny drakt...
« Svar #222 på: 08. Juli 2009, 14:33 »
Kanskje den vil selge så dårlig at den om noen år blir et ettertraktet samlerobjekt? :)

Vikstol

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #223 på: 08. Juli 2009, 15:11 »
Haha, det ville jeg ikke sett bort i fra  :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #224 på: 08. Juli 2009, 16:01 »
Jeg skal i hvertfall ha et eksemplar. Når en så spesiell drakt kommer, må man nesten bare det :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒