20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle, Carling Cup 26.oktober kl 21:00 (kun radio)  (Lest 29438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Slipper inn 3-4 mot Stoke også frykter jeg:(

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Jaja, får håpe Blackburn tar en Birmingham.

Håper Blackburn møter et toppa City borte, og blir knust.

+1

Kunne vel ikke vært mer enig. Møkkalag. Makan til flaks de hadde. Vi skulle hatt straffe, i stedet fikk de. Gamst scora sitt årlige mål, og da med en defleksjon. Og siste målet taler vel for seg selv. Givet?!?!?!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Herregud for et nisse forsvar vi er uten de faste. Målene har jo rent inn i hele cupen. Perch er så dårlig at jeg ikke har ord. Håper det går bra med Krulen.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Nå er det ikke b'burn sin feil at de fikk straffa istedet for oss..

Men å slippe inn 4 mål mot de, er ekstremt ræva!!

Whatever, vi er gode nok for å komme et stykke i FA-cupen denne sesongen, så får prøve å drite i dette........
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvis ikke du ser våre ENORME problemer på midtstopperplass nå, Pardew, da er du både blind og dum. Aldri i verden om vi hadde sluppet inn fire mål med Steven Taylor på banen. Uansett om Perch er feilfri på samtlige baklengsmål (aner ikke jeg) så er jeg sikker på at han er en medvirkende årsak til at vi slipper inn så mange. Hadde vi forresten Giggs og Rosicky i muren på defensive frispark i denne kampen, ettersom vi ser ut til å ha sluppet inn hvert eneste frispark Blackburn hadde i nærheten av vårt mål?

Jeg kunne heller tenkt meg å tapt 2-0 etter 90 minutter, enn å tape 4-3 etter 120. Da merkes den ekstra halvtimen så utrolig mye bedre til helga. Det kan koste oss poeng mot Stoke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Jaja, visst innstillinga vår i åra som kommer er at vi skal prioritere cupene, så trenger vi ikke å vere redd for at dette var den ene gylne sjansen vi kommer til å få det neste århundre. Dei fleste topplaga er igjen, og konkurransen i toppen er så stor at det å stikke av med ligacupen nok vil henge høgre enn tidligere år.

Simmi

  • Gjest
Jeg kunne heller tenkt meg å tapt 2-0 etter 90 minutter, enn å tape 4-3 etter 120. Da merkes den ekstra halvtimen så utrolig mye bedre til helga. Det kan koste oss poeng mot Stoke.

Joda, men det var samtidig ett litt b-preget lag på slutten med sammy, perch, guthrie, løven osv...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Hva skjedde med Krul? Fikk ikke med meg helt den situasjonen.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Ser følelsene er i sving:)

Fantastisk kamp. Jeg kan leve med tapet. Vi kunne fort vunnet og det blir vanskelig når vi ligger under ned 2. Spesielt når vi burde hatt straffe selv! Vi er sterke psykisk og gjør en bra prestasjon! Lover uendelig gpdt 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jeg kunne heller tenkt meg å tapt 2-0 etter 90 minutter, enn å tape 4-3 etter 120. Da merkes den ekstra halvtimen så utrolig mye bedre til helga. Det kan koste oss poeng mot Stoke.

Joda, men det var samtidig ett litt b-preget lag på slutten med sammy, perch, guthrie, løven osv...
Men jeg ser ikke for meg at vi byttet ut Colo uten en stopperreserve på benken? Hva med Cabaye? Forestiller meg at Pardew kanskje ville ha han på banen så lenge som mulig, i håp om å vinne kampen. Jeg har bare fulgt kampen via twitteroppdateringer, så jeg aner ingenting om dette.

Generelt vil jeg si at når vi først skulle tape kampen, hadde det vært mye bedre å ta til takke med 0-2 eller 1-2 etter 90 minutter, og la det være med det. Jeg tror det å tape etter ekstraomganger kan ha en viss psykologisk effekt, som virker inn på det fysiske, slik at slitne bein blir enda mer slitne enn om vi hadde vunnet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sondre

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Hei! Lest på forumet her lenge, og tenkte at det nå var på tide at jeg fikk aktivert kontoen igjen.  :thumbu:

Som mange påpeker er det svakt å slippe inn 4mål Blackburn, uansett omstendigheter.  Selv om jeg ikke har sett eller hørt eller lest matchreferat, og det er godt mulig at Perch har noe av skylden, vil jeg også påstå at Tiote's fravær kan ha spilt en rolle.  I mine øyne en av vår absolutt viktigste spiller, og en stor bidragsyter til at vi har sluppet inn så få mål i år(Uten å ta noe ære fra forsvaret og Krul). 
City tapte mye uten kødden de Jong forrige sesong var det vel, og jeg er livredd for at det samme skal skje med oss om Tiote blir skadet, selv om vi manglet en del faste i dag.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Synes Tim Krul + Colo og Saylor skal ha større del av æren for poengene vi har tatt, pluss en god dose flaks og dårlig finishing fra spisser (Bothroyd spesielt, haha). Faktisk synes jeg at Tiote har startet sesongen relativt svakt i forhold til i vår, og spesielt balltap i farlige posisjoner har ført til mange sjanser mot oss. Håper han forbedrer seg kraftig på det punktet for i gjenvinningsfasen er han utmerket, men med ball er han direkte elendig i forhold til skikkelige 'holding midfielders' (eks Busquets, Mascherano, Carrick, Lucas, Song, Mikel osv som heller gjør det relativt simpelt). Men ja, det tar tid til å få venne seg til nivået.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Jeg kunne heller tenkt meg å tapt 2-0 etter 90 minutter, enn å tape 4-3 etter 120. Da merkes den ekstra halvtimen så utrolig mye bedre til helga. Det kan koste oss poeng mot Stoke.
Stoke-kampen er ikke før mandag, så det bør ikke bety noe særlig.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Sondre

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Synes Tim Krul + Colo og Saylor skal ha større del av æren for poengene vi har tatt, pluss en god dose flaks og dårlig finishing fra spisser (Bothroyd spesielt, haha). Faktisk synes jeg at Tiote har startet sesongen relativt svakt i forhold til i vår, og spesielt balltap i farlige posisjoner har ført til mange sjanser mot oss. Håper han forbedrer seg kraftig på det punktet for i gjenvinningsfasen er han utmerket, men med ball er han direkte elendig i forhold til skikkelige 'holding midfielders' (eks Busquets, Mascherano, Carrick, Lucas, Song, Mikel osv som heller gjør det relativt simpelt). Men ja, det tar tid til å få venne seg til nivået.

Jeg er igrunn enig i det meste du sier, midtstopperne og Krul har imponert og Tiote's svakeste punkt er etter han har vunnet ballen. Han kløner innimellom, men jeg tror likevel han spiller en større rolle defensivt enn vi tror. Kanskje var dagens kamp et eksempel, men jeg håper vi aldri finner det ut i PL-sammenheng  :)