20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europa League  (Lest 48875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #75 på: 08. Mars 2012, 23:44 »
Bilbao<3
Same old Shearer, always scoring!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #76 på: 09. Mars 2012, 08:50 »
Ja, det er ikke ofte United blir til de grader rundspilt på sin egen hjemmebane.
Seriøst, deilig å se de springe rundt som kyllinger :happy:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #77 på: 15. Mars 2012, 20:51 »
Man U i Europa altså.. :lol:

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #78 på: 15. Mars 2012, 20:52 »
Blitt voldtatt over to kamper nå. Helt utrolig at de ikke tapte 4/5-1 i dag. Rundspitl så til de grader. :feiring:
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #79 på: 15. Mars 2012, 21:45 »
Ferguson for 3 måneder siden, bare noen få uker før tapet mot Basel:

 

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #80 på: 15. Mars 2012, 21:51 »
City trenger 4 nå..

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #81 på: 15. Mars 2012, 23:02 »
Nesten vi fikk noe virkelig epic. Opphentinga til city med Joe Hart som matchvinner!

Må også si den filminga, drøyinga osv vi ser i moderne fotball virkelig er ødeleggende. Jeg blir provosert, sint, lei meg, trist, forbanna OSV når det holdes på slik. En fyr har vondt i albuen og må bli pleiet PÅ banen når han ligger 20 centimeter unna sidelinja??

Før var det italienerne jeg hørte om var sånn. Så var det landene i syd-europa + sør-amerika, nå er det dessverre slik fotballen er blitt. Trist.

Jeg mister en del av gleden ved fotball når dette er dagligdags.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #82 på: 15. Mars 2012, 23:09 »
Jeg var sikker på at Joe Hart skulle sette den der, synd headingen gikk utenfor! ::p

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #83 på: 15. Mars 2012, 23:11 »
Veldig synd. Hadde vært en sinnsykt slutt på en flott andre omgang.
Nei.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #84 på: 16. Mars 2012, 08:34 »
 :lol:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #85 på: 16. Mars 2012, 09:46 »
Nesten vi fikk noe virkelig epic. Opphentinga til city med Joe Hart som matchvinner!

Må også si den filminga, drøyinga osv vi ser i moderne fotball virkelig er ødeleggende. Jeg blir provosert, sint, lei meg, trist, forbanna OSV når det holdes på slik. En fyr har vondt i albuen og må bli pleiet PÅ banen når han ligger 20 centimeter unna sidelinja??

Før var det italienerne jeg hørte om var sånn. Så var det landene i syd-europa + sør-amerika, nå er det dessverre slik fotballen er blitt. Trist.

Jeg mister en del av gleden ved fotball når dette er dagligdags.
Nå så ikke jeg kampen, så uttaler meg bare på generelt grunnlag. Men detter er noe vi har sett veldig, veldig, veldig mange ganger før fra portugisiske lag. Jeg husker med vrede RBK-Benfica i 2004 (samtidig som Newcastle banket Vålerenga), da RBK hadde tapt 1-0 borte, for så å ta en tidlig ledelse hjemme, som fort ble til 2-0, men som like fort ble til 2-1. Og fra det tidspunktet og ut kampen, så var samtllige spillere på Benficas lag døden nær opptil flere ganger. Ja, jeg tror faktisk han keeperen deres døde en tre-fire ganger i løpet av kampen. De rullet rundt i en halvtime, falt de utenfor sidelinjen rullet de seg inn på banen og ble liggende å hyle, inntil de fikk "behandling". Da var de så friske som aldri før. Før de plutselig datt og slo seg veldig hardt igjen, uten å ha et eneste blåmerke i etterkant. Portugiserne drøyde tiden på en ufordragelig måte, og greide uheldigvis å nekte RBK flere scoringer, og gikk videre på en særdeles unfair måte.

At Sporting tilsynelatende gjorde det samme i går, overrasker meg ikke et sekund. Jeg har sett landslaget gjøre det samme flere ganger. Det er i mine øyne ingen i verden som har så lav terskel for skuespill som portugisere. Sporting fikk de to scoringene de skulle ha, og deretter kunne de bare leke seg. Og det gjør de altså ved å slutte å spille fotball, men kaste seg ned og være døden nær. Og når dommerne ikke slår ned på det (fordi de ikke er i stand til å se at det bare er juks), så kan de bare holde på så lenge de vil.

All min sympati går i retning Manchester City.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #86 på: 16. Mars 2012, 10:01 »
Jeg husker den kampen mot Benfica på Lerkendal så altfor godt. Det ble nesten ikke spill i det hele tatt ettersom den stakkars keeperen deres brakk ryggen 6 ganger i løpet av kampen. By far det mest ufordragerlige laget som noen gang har gjestet Lerkendal. Jeg har absolutt null sympati for lag som spiller på den måten og håper alle går på hue og ræva ut av alle turneringer de er med i.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #87 på: 16. Mars 2012, 15:07 »


So close!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #88 på: 19. April 2012, 22:44 »
Falcao. Herregud for en spiller!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #89 på: 19. April 2012, 22:50 »
Falcao. Herregud for en spiller!

Tror han har putta i de siste 340 kampene han har spilt.
Same old Shearer, always scoring!