20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 350452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Transfervinduet Januar 2013
« på: 10. Sep. 2012, 21:36 »
Så var sommervinduet over for denne gang og selv om vi fikk  beholde alle våre beste spillere hersker det liten tvil om at det er en viss frustrasjon hos en stor andel supportere som mener vi burde investert mer. Den siste tidas skader på Krul og Colo har ikke lagt noen demper på denne frustrasjonen. Jeg mener selv at vi er nødt til å investere i en kvalitetsspiller i forsvarsrekka og en annerledes spiss-type til å utfylle Dembaene på topp. Det vil nok heller ikke være dumt å hente inn et keepertalent da det virker som Harper fades ut og Elliot rett og slett ikke er god nok.

Kanskje er det slik at vi venter på noe godt slik det var sist med Papiss? Hvem tror dere vi henter? Er Erik Pieters den mest sannsynlige? Noen med en god oversikt over spillere med kontrakter som går ut neste sommer?

Kjør diskusjon ;)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1 på: 10. Sep. 2012, 23:25 »
Vi har vel med oss både årets vintervindu og sommervindu med inn i dette vinduet? Pardew sa at de £7 (?) millene som ikke ble brukt i vinter skulle tas med inn i sommervinduet, og at Cissé ble kjøpt for pengene som ikke ble brukt sommeren 2011. I sommer fikk vi et budsjett på £20 mill. 20+7 = £27 mill pund. Vi brukte ca. £2 mill i sommer når vi trekker fra salgene. Dermed sitter vi med £25 mill ubrukte pund pluss et nytt budsjett til vinteren. Kommer vi noensinne til å bruke pengene? Pardew sier jo mye rart som han ikke klarer å holde på.
« Siste redigering: 10. Sep. 2012, 23:27 av Eriksen »

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2 på: 10. Sep. 2012, 23:48 »
Vi har vel med oss både årets vintervindu og sommervindu med inn i dette vinduet? Pardew sa at de £7 (?) millene som ikke ble brukt i vinter skulle tas med inn i sommervinduet, og at Cissé ble kjøpt for pengene som ikke ble brukt sommeren 2011. I sommer fikk vi et budsjett på £20 mill. 20+7 = £27 mill pund. Vi brukte ca. £2 mill i sommer når vi trekker fra salgene. Dermed sitter vi med £25 mill ubrukte pund pluss et nytt budsjett til vinteren. Kommer vi noensinne til å bruke pengene? Pardew sier jo mye rart som han ikke klarer å holde på.


1. Har aldri hørt noe om et budsjett på £20mill.
2. Det har vert vist flere ganger at vi bruker penger når vi får verdi, og trår til side når prisene blir for stive.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #3 på: 10. Sep. 2012, 23:55 »
Skulle gjerne hatt noen uker til uten twitterrykter, syting og annet bullshit :P

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #4 på: 10. Sep. 2012, 23:56 »
1. Var masse nyheter om det i juni, kan hende du finner det om du googler det.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #5 på: 11. Sep. 2012, 10:14 »
Vi har nok ikke noe budsjett tilgjengelig for transfers ala FM nei. Ashley punger ut når han ser en god deal, og sitter trygt på sekken sin ellers.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #6 på: 11. Sep. 2012, 11:00 »
Vi har vel med oss både årets vintervindu og sommervindu med inn i dette vinduet? Pardew sa at de £7 (?) millene som ikke ble brukt i vinter skulle tas med inn i sommervinduet, og at Cissé ble kjøpt for pengene som ikke ble brukt sommeren 2011. I sommer fikk vi et budsjett på £20 mill. 20+7 = £27 mill pund. Vi brukte ca. £2 mill i sommer når vi trekker fra salgene. Dermed sitter vi med £25 mill ubrukte pund pluss et nytt budsjett til vinteren. Kommer vi noensinne til å bruke pengene? Pardew sier jo mye rart som han ikke klarer å holde på.

All lies!

Og med det, begynner min "trolling" i denne posten.

Har ingen forventninger til dette vinduet, hadde det i sommer og ble bare skuffet.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #7 på: 11. Sep. 2012, 11:12 »
Litt tidlig tråd, men helt greit!

Jeg pleier aldri å gå inn i januar-vinduet med noen forventninger, så det er helt greit. Føler at alle signeringer som skjer der er en god bonus =) Skulle selvsagt likt å se et par gode kjøp i forsvarsrekka og spissplass, men ikke om det blir panikk-kjøp for å rydde opp i sommerens feil.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #8 på: 11. Sep. 2012, 11:26 »
Regner med at teamet vet hva de trenger og hvem de trenger å hente inn i januar. Ifjor kom Cisse inn, håper de ser at 1-2 forsvarspillere til kommer inn i løpe av januar.

IN CARR WE TRUST  :toon:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #9 på: 11. Sep. 2012, 14:13 »
Debuchy er fortsatt i Lille, med kort kontrakt (?), og Douglas' kontrakt går ut til sommeren.. Ser for meg at vi prøver oss på disse to..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #10 på: 11. Sep. 2012, 14:29 »
Debuchys gaar ut i 2015 tror jeg...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #11 på: 11. Sep. 2012, 14:43 »
Det er ikke umulig at vi prøver oss på Debuchy igjen. Men det gjør vi nok bare hvis vi får indikasjoner på at Lille er villige til å godta vårt bud.

Mike Ashley opererer ikke med noe konkret budsjett. Vi kjøper spillere hvis vi føler vi kan få en god deal. Hvis ikke, er vi stille og rolige og bare observerer. Det er grunn til å tro at vi kommer til å holde øye med Douglas og Debuchy gjennom høsten, og at man vil prøve å fiske etter mer handlingsrom hos deres respektive arbeidsgivere. Det vil også kunne dukke opp helt nye navn. Jeg føler meg forøvrig sikker på at det kommer minst én spiller inn i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #12 på: 15. Sep. 2012, 17:56 »
Noen her inne som har sett mye av Virgil van Dijk?? (Groningen). Carr har visst sett han flere ganger og vi skal være keen. Jeg har sett han et par ganger og han virker som en spennende og spillende stoppertype. Uheldigvis gjorde han en kjempeblemme sist gang jeg så han, men han virker allikevel spennende. Tanker?

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #13 på: 15. Sep. 2012, 21:18 »
Ser Jordan Rhodes scora 2 for Blackburn i dag. Irriterer meg fortsatt at vi ikke henta han. Kommer garantert til å bli en hit.
Keep calm and put Shola on.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #14 på: 15. Sep. 2012, 22:38 »
Blackburn betalte vel 8mp for Rhodes... irriterer det deg fortsatt?