20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Davide Santon  (Lest 58171 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #270 på: 04. Des. 2012, 10:46 »
Pardew sier på pressekonferansen etter kampen at han håper og tror at alle tre skal være klare til Fulham-kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #271 på: 04. Des. 2012, 12:14 »
Santon blir berre betre og betre offensivt. Snart sitt den! Fått dreis på skuddfoten.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyosla

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #272 på: 05. Jan. 2013, 21:47 »
Bedre og bedre offensivt, men defansivt er han rett og slett for dårleg. Gjer juniorfeil stadig vekk.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #273 på: 05. Jan. 2013, 23:26 »
Føler han er litt som Bale, bør kanskje vudere å flytte han framover på banen.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Davide Santon
« Svar #274 på: 06. Jan. 2013, 00:29 »
Det er det jeg har tenkt på lenge, men ble slaktet da jeg nevnte det etter Arsenal-kampen :P
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #275 på: 06. Jan. 2013, 02:25 »
Vil ikke få like mye friheter som ving da. Litt som Ferguson som ser mye bedre ut offensivt fra backposisjon kontra ving. Santon mangler enda mye på sluttproduktet. Dessuten er der ingen alternativer til han på back. Santon trenger noen som kan steppe inn for ham - slik at han ikke må spille hver eneste kamp i liga og cuper. Gutten er bare 21 år gammel. Men hey - eneste alternativet slik jeg ser det er Ferguson på venstreback. Og han har jo beviselig også noe å bidra med offensivt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #276 på: 07. Jan. 2013, 00:49 »
Føler han er litt som Bale, bør kanskje vudere å flytte han framover på banen.
Uenig. Jeg mener Santon har en klar fremtid som back. Jeg ser svært begrenset vingpotensiale i han. Han minner meg mer om en ung John Arne Riise, uten sammenligning forøvrig. Mange var usikre på Riises beste posisjon. Var usikker defensivt, og prøvde seg som ving noen ganger, uten videre hell.
Jeg tror heller ikke Santon ville vært noen stor suksess som ving. Han vil få mindre spillerom, og jeg synes ikke han har ferdighetene til det. Han er en offensiv back, og det må han få lov til å være, på godt og vondt. Han er fremdeles bare 21 år, og har mye igjen å lære. Paolo Maldini var ikke verdens beste forsvarsspiller som 21-åring han heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Davide Santon
« Svar #277 på: 16. Jan. 2013, 11:10 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder
Davide Santon to AC Milan not accurate this morning. Player wants to stay at #nufc . He has already denied the Milan talk once in Jan

Gode nyheter, selv om selvfølgelig fortsatt alt kan skje i den her jævla fucka fotballverden.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Almli

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #278 på: 22. Jan. 2013, 22:10 »
Føler Santon kan gjøre det bra som ving. Men da bør det være en offansiv back bak han, slik at bredden kan bli opprettholdt i det offensive spillet. Føler Santon kommer til å trekke my inn i banen som ving.  Kan Jonas spille ving, kan også Santon spille ving. Santon har bra fart, gode 1mot1 ferdigheter offensivt og en bra motor. Men må ha en bra venstreback klar før Santon kan bli brukt på ving, da han pdd er klubbens beste venstreback.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #279 på: 22. Jan. 2013, 22:27 »
Haidara er en offensiv back, så blir veldig spennende å følge utviklingen!
Men jeg vil fortsatt ha Santon som back! Best når han kommer i drivende bakfra føler jeg...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #280 på: 02. Feb. 2013, 21:03 »
2 asisst på megatalentet i dag:). Lett å bumpe denne tråden etter en så gode kamp, men tror flere må spise sine ord når de betviler Santons talent. Håper han kan fortsette å levere lignende prestasjoner i fremtiden. Selv om han er noe forutsigbar når han skjærer inn hver gang, funker det meget godt. Ivanovic fikk problemer flere ganger i dag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #281 på: 02. Feb. 2013, 21:16 »
Alltid egentlig bare ventet på at hans offensive bidrag i større grad skulle gi uttelling i form av tellende tall - så dette var kjekt. Strålende match i dag og forhåpentligvis tilbake på høyt nivå igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #282 på: 02. Feb. 2013, 22:32 »
Santon har vært en av Newcastles absolutt beste spillere i år, kanskje til og med den beste over tid. Mangler fremdeles litt både offensivt og defensivt, men han imponerer stort. Er fremdeles ung, har litt og lære og vil bli enda bedre.
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #283 på: 06. Feb. 2013, 17:45 »
Starter for Italia i dag!  :thumbu:

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Davide Santon
« Svar #284 på: 06. Feb. 2013, 18:11 »
Starter for Italia i dag!  :thumbu:

Konge!  :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM