Pardew hadde faktisk ikke så forderdelige resultater i Newcastle til tross for tidenes missnøye... Det var under Carver og MClaren ting virkelig gikk galt. Pardew hadde vel noe sånt som 750 millioner i netto pluss i overganger,,, og det etter å ha gjort om en nyopprykket klubb til en klubb full av spennende profiler som Cisse, Ba, Sissoko, Ben Arfa, Cabaye, Tiote og flere spennende talenter... Når england ABSOLUTT skal ha en engelsk trener. Og evner å gi Hodgson en ny sjanse etter å ikke ha en eneste seier i VM, i gruppe med Costa Rica. Da vitner det ikke om mange gode engelske alternativer...Si meg en engelsk trener som er bedre egnet enn Pardew...? Det er jo ikke akkurat haugevis med gode alternativer... Han holdt oss solid i PL. Hva gjorde Hodgson med Liverpool og England? Hva gjorde MCLAREN med oss og England? Hva gjorde Carver med oss? Pardew gikk nesten en milliard i pluss og endte på alt fra 5te plass til trygg plass... MClaren brukte en milliard og røyk ned... Carver klarte kunststykket å tape 8 kamper på rad og det var bare flaks at vi ikke rykket ned året før... Mannen jeg ikke var noe stor fan av,
med tanke på at jeg ønsket en klassetrener,, var jo kanongod om vi skal sammenligne...