20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Synes Rekdal skal vurderes. Tror han hadde passet godt som landslagssjef. Han er autoritær og det tror jeg den gjengen trenger. Dessuten har han prestert godt som trener stort sett hele sin karrière, han har ikke akkurat hatt de beste troppene og jobbe med. Og ikke minst var han en fantastisk kaptein på landslaget som spiller, så det er vanskelig å betvile hans engasjement når det gjelder landslaget. Så har han scoret i Marseille, Norge står han evig i gjeld for det
Delvis må Høgmo ta skyld for individuelle feil ja. Isolert sett så er det nok den enkelte spiller som må stå til rette, men når det nær sagt religiøst begås horrible feil så er feilen systematisk. Og systemet sitter Høgmo ansvarlig for. Når samtlige spillere virker ute av stand til å prestere så er det etter min mening like mye skyld hos trener som ikke evner å få det beste - eller i dette tilfellet bedre enn det verste - ut av spillerne.Spillermaterialet er bedrøvelig, ingen tvil om det. Men begrensede lag kan stadig oppnå resultat, trenger ikke verdensstjerner selv om det såklart gjør jobben lettere. I mine øyne hadde vi gjort oss en tjeneste om vi gikk bort fra spillestildebatten og heller begynner å resultatorientere oss. En landslagstrener bør etter mitt syn først være samlende og motiverende, deretter taktisk kynisk. Høgmo er hverken eller. Rekdal? Tja, jeg håper ikke akkurat på det, men usikker på hvem vi skal - eller realistisk kan - gå for. Aner ikke.