20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Litt rart at du, superswag, utelater Sterling når du påstod han kanskje var ligaens nest beste spiller? Eneste grunnen må vel være at Hazard spiller i samme posisjon og er den "eneste" som garantert er bedre?
Når det gjelder innlegget ditt så er jeg vel uenig i første setningen din. Er få som er bedre enn den trioen. Det er ikke et argument fordi Barca er verdens beste klubb og en overflødig spiller derifra kan fortsatt være møkk god. Bare for å sammenligne Sanchez med Messi, så hadde førstnevnte 19 mål og 12 assists. Messi hadde samme antallet i assists, men han scorte 9 mål mer. La oss si han ble overfødig, er fortsatt ganske gode tall. Dette har egentlig ikke noe med saken å gjøre fordi det er pl vi diskuterer her.Du må også begynne å lese det jeg skriver. Jeg sier ikke at City kun betaler for potensialet, det er en god spiller også, men du kan få likegode etablerte spillere for den prisen. Derfor utsagnet. For det andre så har jeg ikke nevnt noe om verdensklassespillere noen plass. Vi diskuterer pls beste spillere, så den saken kan vi legge død med en gang. Ikke bland Zlatan, Pogba eller noen andre inn i dette. Som sagt det er pl vi diskuterer. Du avfeier Yaya på bakgrunn av sist sesong men drar likevel opp prestasjonene til Sterling for over en sesong siden. Det henger ikke helt på greip. Skal du nevne prestasjoner fra den sesongen så må vi ta med monstersesongen til Yaya også.Yaya scorte ti mål sist sesong, flere enn Sterling, og når det blir sett på som en dårlig sesong så sier det litt om nivået til Yaya. Hadde en dupp sist seong, men det blir helt feil å avskrive han på grunn av det.En annen spiller som jeg er helt uenig i beskrivelsene du gir er Fabregas. At han ikke kom med på årets lag sammen med Aguero var en flause fra juryen sin side. Og noen gode stikkere sier du? Mannen serverte 18 assists! Costa er jeg ingen stor fan av selv, men han leverte nok til å komme på min topp 10 liste. Nå blir det selvfølgelig ikke helt rettferdig å måle spillere opp mot hverandre når de spiller i forskjellige posisjoner. Sterling er en god spiller, men jeg er ganske komfortabel med listen over bedre spillere som jeg laget. Hadde jeg hatt valget mellom Sanchez og Sterling så hadde jeg tatt Sanchez.