20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Etter flere gode kjøp i januar vinduet er jeg interessert i høre om hvem av spillere på Newcastle som burde være med å kjempe om en plass i start 11ern med en skadefritropp. Vi kan også ta med en benk. Min liste blir følgende:11.ElverKrulDebuchyColoMbiwaSantonCabayeSissokoAnitaBen ArfaCisseMarveBenk:ElliottS.TaylorTioteBigiHaidaraObertanGouffran
Anita foran Tiote i startelleveren? Det var særdeles merkelig laguttak. Anita er en god spiller, men ikke i nærheten av Tiotes bestenivå. Ypperlig squadplayer, men fast i elleveren på bekostning av Tiote, Sissoko eller Cabaye? Ikke faen.
Hadde planer om å lage til eit innlegg àla dette sjølv. Så kommer med mitt bidrag seinere
Sitat fra: Joakim p? 28. Jan. 2013, 18:16Anita foran Tiote i startelleveren? Det var særdeles merkelig laguttak. Anita er en god spiller, men ikke i nærheten av Tiotes bestenivå. Ypperlig squadplayer, men fast i elleveren på bekostning av Tiote, Sissoko eller Cabaye? Ikke faen.Jeg er delvis enig. Men, Anita blir bedre og bedre. Tiote har ikke bevist en dritt i år. Når man ser han med ballen i beina og han burde velge enkelt er man ofte redd for enkle feil(Farlige tvers over pasninger, dumdristige driblinger) Selv om han er bedre i det defensive enn Anita er så mener jeg Anita er bedre i det offensive. Tiote pådrar seg sure kort, og i tillegg er han vært mye skadet. De siste to årene har han vært borte i Afrika mesterskap og dette skal også tas med, mener jeg. Får vi et bud på Tiote til sommeren på + £ 10 Mill. Mener jeg han burde selges.