20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Lascelles spiller fra start for å drite seg ut igjen. Ikke at det har noe å si, da vi blir grust uansett. Kunne likesågodt stilt med reservelaget for å spare spillere.
Sitat fra: Eriksen p? 16. Des. 2021, 20:28Lascelles spiller fra start for å drite seg ut igjen. Ikke at det har noe å si, da vi blir grust uansett. Kunne likesågodt stilt med reservelaget for å spare spillere.Ser ikke heltt hva vi skulle ha valgt i stedet. Lascelles er vel en ganske begrensa midtstopper. Men han har i det minste noe fart (som den eneste bak der) og han gir nå i hvert fall alt. Om du tenker på forrige kamp og straffa, så gjorde han ikke noe galt i selve situasjonen med diver M. Det eneste måtte være at som kaptein har ansvar for å få dommeren og VAR å våkne, ikke bare se skyldig ut. Om en skal peke på enkeltspiller der bør det være Shelvey.
Sitat fra: Lateralus p? 16. Des. 2021, 20:49Sitat fra: Eriksen p? 16. Des. 2021, 20:28Lascelles spiller fra start for å drite seg ut igjen. Ikke at det har noe å si, da vi blir grust uansett. Kunne likesågodt stilt med reservelaget for å spare spillere.Ser ikke heltt hva vi skulle ha valgt i stedet. Lascelles er vel en ganske begrensa midtstopper. Men han har i det minste noe fart (som den eneste bak der) og han gir nå i hvert fall alt. Om du tenker på forrige kamp og straffa, så gjorde han ikke noe galt i selve situasjonen med diver M. Det eneste måtte være at som kaptein har ansvar for å få dommeren og VAR å våkne, ikke bare se skyldig ut. Om en skal peke på enkeltspiller der bør det være Shelvey.Jeg er bare veldig nysgjerrig på hvorfor Fernandez stadig forblir på benken. Han spilte bunnsolid mot Norwich etter Clark sin utvisning og ble henvist til benken da Lascelles var tilbake. Jeg mistenker at Lascelles har klippekort bare fordi han er kaptein. Han har vel ikke spilt en god kamp hele sesongen omtrent så jeg tenker at vi ikke risikerer så mye med å prøve noe nytt her.
Er villig til å ta tilbake det meste. Shelvey, jeg elsker deg! Også ser det nesten ut som jeg ble "hørt". Joelinton herjer jo som sentral midtbanemann og er over alt i starten....
Sitat fra: Lateralus p? 16. Des. 2021, 21:10Er villig til å ta tilbake det meste. Shelvey, jeg elsker deg! Også ser det nesten ut som jeg ble "hørt". Joelinton herjer jo som sentral midtbanemann og er over alt i starten....Så gjør han jo alt for å rette opp til normaltilstanden med å servere baklengs. 1-1 skulle åpenbart vært annulert. Hayden ligger nede med hodeskade og opphever offsiden til Jota. Skulle likt å sett det skjedd MOT hjemmelaget. Not very likely....
Sitat fra: Lateralus p? 16. Des. 2021, 21:30Sitat fra: Lateralus p? 16. Des. 2021, 21:10Er villig til å ta tilbake det meste. Shelvey, jeg elsker deg! Også ser det nesten ut som jeg ble "hørt". Joelinton herjer jo som sentral midtbanemann og er over alt i starten....Så gjør han jo alt for å rette opp til normaltilstanden med å servere baklengs. 1-1 skulle åpenbart vært annulert. Hayden ligger nede med hodeskade og opphever offsiden til Jota. Skulle likt å sett det skjedd MOT hjemmelaget. Not very likely....Da hadde Klopp gått amok i media..