20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Rolando Aarons  (Lest 30817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #90 pć: 17. Mai 2016, 18:04 »
Virker jo som en latterlig spennende spiller. Er bare Ä fÄ han pÄ en langtidskontrakt og hÄpe han blir kvitt skadeproblemene. Hvis Benitez virkelig blir sÄ hÄper jeg og tror han tar en grundig granskning pÄ hvorfor det er sÄ mange skader i klubben.

Har ikke hatt sÄ mye optimisme pÄ lenge, gir en god faen i at vi har rykket ned. SÄ lenge Benitez blir er det all goooooooood. Aldri blitt sÄ fort glad i en person fÞr!

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #91 pć: 17. Mai 2016, 18:26 »
Han har et stort potensial og nÄ som det skal spilles championship-fotball er det bare Ä gi ham en ny sjanse. Men det burde forutsatt en grundig sjekk av helsetilstanden. Han kan ikke satses pÄ dersom skadeproblemene fortsetter. Har hatt noen friske innhopp pÄ vingen men stinket da Frelser McClaren plasserte ham som back. Den tiden er heldigvis over..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #92 pć: 19. Mai 2016, 09:02 »
er folk helt borte eller?...
kontrakten hans gĂ„r vel ut 1. juli,,,, arsenal er vĂŠrt interesserte,,, city har vĂŠrt linken,,, og hvorfor har de ikke bare fĂ„tt i orden en kontrakt med han hva skjer?? jeg er vĂŠrt bekymra for Ă„ miste han men hele tiden tenkt at han signerer sikkert straks... nĂ„ byner jeg virkelig frykte at han er tapt. alle sĂ„ talentet hans mot tottenham. wow for en kamp etter sĂ„ stort skadeavbrekk... han viste alt den kampen... lĂžp pĂ„ noe som egentlig ike var sjanse en gang men scorte fordi walker ble overaska. han har scoret med hodet. han har scoret pĂ„ plasserte langskudd. han er lynrask og  parkert bla. city. mĂ„lfarlig er han definitivt, og tottenhamkampen viste han godt overblikk og ro da han slo mĂ„lgivende pasning til janmaat...



at vi har mye skader ja...det er det mange som har... kanskje vi trener hardt og da kan slikt skje, at det er en risk Ă„ trene hardt men kan lĂžnne seg. jeg skal ikke uttale meg om newcastles treningsoppplegg og fysio oppplegg og det har ikke dere sĂ„  veldig mye mer peil pĂ„ enn meg tipper jeg..at arsenal har mye skader er vel enten for lite rotasjon. leicter vant liga dermot ved Ă„ bruke samme laget hele veien og fikk ikke en skade.

men sĂ„ har arsenal flere kamper ja,  uansett har de rulert langt mer enn leicter sĂ„ man skyder nok mer pĂ„  treningsmetoder... tror de har veldig kompetente trenere i arsenal og fysio team. om det er et hardt treningsprogra for Ă„ fĂ„ maks ut av laget og talenter total sett. men risikere flere stader vet jeg ikke. eller om det er tilfeldigheter.. alle lager har mye skader. ofte. noen har ikke det.  sĂ„nn er et i perioder..

syns bare det er rart at det det diskuteres om skadene hans. han tjener sikkert minst pÄ laget....

og gi han en ny sjanse?  han har bevist mot city, spurs, villa, (debuten i pl) og alltid vist sitt store potensial.

at han ble satt pĂ„ venstreback,og var uhendlig med en feilpasning bla. noen fĂ„ kamper, hĂžrtes for meg ut som en smart lĂžsning da du fĂ„r utrolig bra angrep nĂ„r du dobler arons og sissoko/wijnaldum/ayoze pĂ„ venstresiden.. klart kanskje hans defensive kvaliteter ike er helt typisk forsvarspiller, men alle vinger mĂ„ kunne forsvare til en viss grad. og det vil uanset venstrevingen gjĂžre. ayoze er rĂ„ pĂ„ Ă„ vinne ballen.husker mot arsenal da vi tapte sĂ„vidt, sist kamp mot dem tror jeg,,,   at han skulle slĂ„ en slik forutsetning hadde ingen forventet, ikke han selv, oss, mclaren, motspillere, suppportere,,,,hvorfor skal dere vĂŠre sĂ„ ettterpĂ„klloke? se pĂ„ marcelo, dobbelt sĂ„ rĂ„ offensivt som defensivt,,, skal de vrake han fordi han gjĂžr noen feil? hvis han slĂ„r en feilpasning eller i aarons sitt tilfelle,, er ung, spiller i uvant posisjon pĂ„ et lag som generelt sliter, borte mot et sterkt chelsea lag den kampen,,, kanskje mista litt godfĂžlelsen av hele opplevelsen som venstreback og lagets nedtur og etter langt skadeavbrekk,,,,

hĂ„per virkelig han blir...at ayoze har signert en langtiddskontrakt i det vi lĂ„ dĂ„rlig an og kunne rykke ned(selv om han naturligvis kan bli solgt allikevle, eller for alt jeg vet  har noe fukka nedryksklausul, eller vil bort nĂ„ som han har rykkket ned,, men vi fĂ„r se hvem som vil bli med videre og hvem som grĂ„ter seg vekk..tiden vil vise..

aarons har er veldig godt forhold til fysio. husker dere ikke han lÞp og ga han en klem etter mÄlet borte mot city i cupen da vi vant...at han klarer Ä komme etter noe kamptrening, og leke med city, da brukte vi reservelaget i cupern. og ville nok aldri brukt aarons hvis vi var usikre pÄ helsa hans..

om det er benitez kontrakt som skal til for Ä overbevise han, da benitez tydelig ser noe i aarons,, man mÄ vÊre blind for Ä ikke se det , og virker Ä vite perfekt hvordan han skal brukes,,, sÄ hÄper jeg ,, sÄklart,, men enda en grunn for Ä hÄpe pÄ benitez kontrakt, for Ä beholde spillere som aarons, ayoze, wijnaldum, janmaaat, sissoko,,ja de har rykkket ned de kan fÄ skylda for at de har spilt dÄrlig. men jeg mener dette er de spillerne som har det lille ekstra. i tillegg til shelvey, mitrovic, mbemba, til tider cisse,

mange skal selvfĂžlgelig ha stor del av skylda foor nedrykket, men vi mĂ„ se fremover hvordan vi skal opp igjen og videre derfra...fĂ„ disise spillerne til Ă„ skjerpe seg, for vi  vet hvs de kan..manga av spillerne jeg nevnte er unge spennene spillere. mbemba virker Ă„ ha noe ekstra, virker som en hĂžyreback pĂ„ mĂ„ten han gjĂžr ting med ball.. og virker fysisk nok bĂ„de som stopper back eller midtbane.... riktig fysikk for alle 3 altsĂ„..
udugelig i taktisk i forsvar har vi vÊrt ofte og vil si dette har vÊrt hovedÄrsaken til nedrykket...
andre ganger har vi vÊrt superkompakte mot toplag, sÄ er definitivt noe vi kan klare...

vi fĂ„r nok ingen gode spillere ned til fĂžrstedivisjon dessverre nesten uansett hvor mye ashley skulle ville Ă„pne lommeboka,, kanskje vi ender med carrick fordi han er lokal, eller carroll eler noe, eller noen meget spennende talenter. men vi har verken samme rĂ„d, eller valgmulighet som da, eller om vi hadde vĂŠrt i PL nĂ„  til Ă„ handle..

hĂ„per virkelig aarons signerer ny kontrakt, samme gjelder sĂ„ klart benitez, og at de gode spillerne vĂ„re spessielt ayoze virker Ă„ ha noe veldig spennende, jeg tror han kan utvikle til noe meget stort pĂ„ maks 2 Ă„r...og wijnaldum vil jeg si er vĂ„r beste spiller kanskje per dags dato, mens sissoko ogsĂ„ har noen ekstremkvaliteter... mitrovic er vel newcastle fan og blir nok,,,digga nok mottakelsen etter mĂ„let mot sunderland og, kanke se for meg at han vil vekk,,  mbemba har "helddigvis vĂŠrt sĂ„ dĂ„rlig og fĂ„tt sĂ„ mange sjanser" at ingen vil nok ha han.. Janmaat ser jeg for meg at kan gĂ„ til en god klubb som  trenger en god hĂžyreback pĂ„ rundt max 26 Ă„r.vi fĂ„r se. men tror vi kan klare Ă„ erstatte han. krul mĂ„ bli frisk og pretere igjen fĂžr noen kan tenke pĂ„ Ă„ kjĂžpe han,, sissoko har virket Ă„ vĂŠre lojal, vĂŠrt linket sterkt til psg, var sikker han skuulle dra en periode,,og er nok mye vi ikke vet, men at han har vĂŠrt "for god" i perioder fĂžr, er det ikke tvil om, men at han er her fortsatt vikrer vertfalll som noe bra.townsend virker Ă„ vĂŠre glad for Ă„ ha komme til newcaslte- blir nok. veldig spennende, samtidig ikke helt den sansen jeg har for han, som jeg har for bla ayoze...shelvey visstnok veldig dĂ„rlig holdning, men har lĂžpt mye, og vist hvilken pasningsfot han har, burde vĂŠrt i en storklubb, galskap Ă„ liverpool  Ă„ gi slipp pĂ„ han... bare holdningene ikke Ăždelegger, eller vi kan fĂ„ rette trenern til Ă„ fĂ„ max ut av han, noe vi kan fĂ„ i benitez, som faktisk oppdaget shelvet til liverpool og antakelig virkelig vil satse pĂ„ han, og har planer om hvordan...

cisse virker Ă„ ha noe goalgetter egenskaper og avslutninger, og egne evne til Ă„ vĂŠre farlig, fĂ„r nok svĂŠrt lite for han, er lojal, og toppa jo  mest effektiv lista overmĂ„lscorere, har til tider vĂŠrt magisk , dessverre vĂžrt mye vekke fra skade men endelig frisk igjen,,

resten grÄter jeg ikke drar. vet colback vil dÞ fÄr Ä Ä oss opp. anita har noe spennende ved seg som bÄde back, og midtbanespiller,, tiote har uheldigvis vÊrt lenge skadet, og ble litt svekket, men vi fÄr se hvordan form han er i,,,

om vi skal gjÞre noe med laget, er fx rhodes, championships alan shearer, som jeg antar har scort ekstremt mye mÄl hvert Är, men han rykket opp nÄ, en spiller som kunne vÊrt spennende. ince har forfalt litt, men kanskje han har et talent, selv om jeger skeptisk til han nÄ...

elllers tror jeg vi har et godt speiderteam som har satset pĂ„ spilere som kan utvikle seg i verdi og kvalitet, og bĂ„de som verdi i penger og verdi i kvalitet,,  verdi for lagett,,  i utgangspunktet sĂ„ det ut som en genial ide, og gidde ikke vĂŠre eterpĂ„klok, men vi hentet hvertfall noen antatt rĂ„e talenter,, fremfor avarage spillere, da vi kke kan hente fra Ăžverste hylle, mange avi disse har vĂŠrt fast for laget. wijnaldum skjĂžnte jeg ikke hvorfor gikk til newcaslte en gang og ikke en stooooooor klubb....at vi i hele att riskikerte Ă„ rykke ned etter kjĂžpene vĂ„re kune jeg ikke tenke meg... og har alltid annsett carr som en genial speider, vĂ„r kanskje viktigste mannn..gikk600 millioner pluss netto i transfers siden opprykket fĂžr forige sommer og vi satt igjen med et mye mer spennende lag, en det som tok oss opp fra championshp... at vi ikke satset pĂ„ en goooooood trener. en som gjĂžr det bra i utlandet i en av de nest stĂžrste landene. som ikke har blitt sĂ„ stor enda, men har vist nok til Ă„ fĂ„ sjansne, fremfor et kjent navn, vi vet er dĂ„rlig... tviler pĂ„ at vi kke prĂžvde Ă„ hente en kjent klassetrener...han ville ikke brukt sĂ„ mye penger om han var for grĂ„dig for en god trener til Ă„ sette sammen disse spilllerne....

tiden vil vise sier jeg,,,om benitez ikke signerer, selger vi de som sutrere seg vekk,, eller setter dem pÄ plass, slik everton klarte med stones, united klarte med de gea, eller andre som har gjort helomvending,,

for pengene fÄr vi ikke pl materiale nÄ, men sikkert noen spennende talenter fra land som portu
gal osv,,vil heller ha det, enn"sikre krigere som fÄr oss opp" da jeg tror vi er for store og gode til Ä ikke voldta fÞrstedivisjon...

om benitez drar, ikke hent en avarage kjent trener som blir slengt rundt. se litt i frankrike portugal, nederland, etc etter noen som har vist noe,, det skulle ikke vÊre sÄ vanskelig,,, denne trenern vet at han som sansyligvis om et Är trener en storklubb i PL....
« Siste redigering: 19. Mai 2016, 09:11 av superswag »

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #93 pć: 03. Juni 2016, 05:46 »
ingen som bekymrer seg om aarons signer ny kontrakt eller gĂ„r til fx arsenal som visstnok har tilbudt han kontrakt?....fĂžler det burde vĂŠre det kanskje viktigste akkurat nĂ„, at vi fĂ„r aarons til Ă„ bli, men er livredd en stĂžrre klubb vil ha han,,,   han har tidligere vĂŠrt linket med city

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #94 pć: 03. Juni 2016, 07:49 »
ingen som bekymrer seg om aarons signer ny kontrakt eller gĂ„r til fx arsenal som visstnok har tilbudt han kontrakt?....fĂžler det burde vĂŠre det kanskje viktigste akkurat nĂ„, at vi fĂ„r aarons til Ă„ bli, men er livredd en stĂžrre klubb vil ha han,,,   han har tidligere vĂŠrt linket med city

Han er blitt 20 Är nÄ, har ikke bevist allverdens og er skada 3/4 av sesongen, det burde vÊre nok til Ä skremme et skadeplaga Arsenal. Legg gjerne til hvor du har fÄtt det fra at han skal ha fÄtt tilbud om kontrakt i Arsenal.
Talentet hans skal man ikke si noe pÄ, sÄ jeg ser helst at han signerer en ny kontrakt, men sÄ spÞrs det om Benitez vil ha han med da.
Ting skjer jo som regel fort under Benitez, og her har det ikke skjedd stort.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #95 pć: 03. Juni 2016, 10:28 »
Heilt klart ein veldig talentfull spiller, og har veldig lyst til Ä sjÄ korleis han kan gjere det under ledelsen til Benitez. MEN, han er utrulig skadeplaget, og ein speler som er ute over 50% av tiden, er ein spiller eg meiner vi har rÄd til Ä kvitte seg med.
NUFC kommer ingen veg sÄ lenge Ashley sitter pÄ toppen.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #96 pć: 03. Juni 2016, 13:40 »
Har lest fra tid til annen pÄ NO folk som hevder at kontrakten hans ikke gÄr ut i sommer, og fra kommentarene hans i denne artikkelen virker det heller ikke sÄnn.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-winger-rolando-aarons-11344840

Mulig klubben vil vente litt Ă„ se om han klarer Ă„ holde seg skadefri, men jeg hadde selv helst sett at vi bare tilbyr gutten en ny langtidskontrakt. Spennende kantspillere har vi ikke akkurat alt for mye av i troppen.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #97 pć: 07. Juni 2016, 00:49 »
Are u serrious? Skremme et skadeplaga Arsenal? Han er free agent og krever nok ikke ekstrem lÞnn. Og med riktig behnandling og rehabilitering istedet for Ä slenge han utpÄ halvskada, og slÄ opp skaden mer, sÄ kan han bli en stort sett frisk, og nyttig spiller for nesten en hver klubb. Og i framtia ser jeg hvertfall for meg Ayoze som venstre ving/brytende spiss. Jeg er ikke sÄ interessert i Ä bruke Aarons som klassisk gammeldags ving...Men en mer moderne venstrebent hÞyreving,der kan kan avslutte med favorittfoten og gÄ innover. Mitrovic kan brukes for Ä variere angrepspillet fra innlegg fra backer, og som oppspillspunk som er sterk med mann i ryggen.

At dette har drÞyd har nok mer med at Arsons har vist nok til at han kan velge og vrake i tilbud antar jeg... Ville vÊre rart om ingen andre tilbÞd en sÄ spennde free agent kontrakt og prÞvde rehabilitere han... Siste kampen mot Tottenham var jo superreklame...

Ja du kunne googla det selv men kan vise at Arsenal visstnok har har prĂžvd seg:
http://www.themag.co.uk/2016/02/rolando-aarons-contract-talks-fail-but-surely-talk-of-arsenal-milan-and-juventus-is-a-joke-newcastle-united/

Har sett det mange steder at han takka nei til Arsenal da, og de tror de vil prÞve seg igjen nÄ...
Sier ikke at dette er tilfelle, men er sikkert flere som vil ha Arrons gratis og prÞve gjÞre han frist... Om han ikke krever en grov lÞnn/sign on fee... Alt annet vil vÊre merkelig. Ber til gud om at han blir. SÄ kan vi gjÞre som City gjÞr med Aguero, er forsiktige med Ä matche han inn, sÄ han ikke slÄr opp skaden...Er ikke vits Ä forhaste seg og spille med halvskadde talenter og Þdelgge utviklinga i karrieren deres...


GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #98 pć: 07. Juni 2016, 07:59 »
Rolando Aarons har fortsatt 1 Ă„r igjen av kontrakten. Dette har blitt bekreftet opp til flere ganger.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #99 pć: 07. Juni 2016, 08:26 »
Hvorfor stÄr det da sÄ mange steder at den gÄr ut 31,6...?HÄper du har rett men er bekymret..

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #100 pć: 07. Juni 2016, 09:10 »
PĂ„ den nydelige podcasten til denne supporterklubben ble det sagt at klubben har benyttet seg av en opsjonsavtale som gir ett Ă„rs forlengelse...
Det samme gjaldt en annen av de unge spillerne. Mbabu? Men det var for to Ă„r.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #101 pć: 12. Juni 2016, 05:39 »
Ja har sett sÄnn forlengelses greier pÄ football manager.. hehe *beroliget*...er cabella marseille spiller eller hva skjedde med han?

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #102 pć: 04. Aug. 2016, 05:52 »
Er det noen som er enige at Aarons kunne vĂŠrt mest spennende som hĂžyreving? Han er venstrebent, og i moderne fotball, spiller man jo gjerne med "feil fot" pĂ„ kantene for Ă„ gĂ„ innover... Og Aarons gjennonbruddslĂžpstyrke er ekstrem, mĂ„lfarlig, god pĂ„ hodet,  men ikke noe mester pĂ„ innlegg sĂ„ vidt jeg har sett..Tror han kunne blitt mye bedre i en hĂžyreving rolle hvor han gĂ„r innover i banen. Vi mister riktignok litt av de innleggene vi kunne fĂ„tt, men det fĂ„r vi uansett i form av offensive backer, og innlegg som blir skrudd mer "framover " fra aarons og ayoze, om de bruker riktig fot...Med Mitrovic vil vi jo ha noen innlegg,, men syns det holder i massevis med backene og de innlegg de evt mĂ„tte fĂ„ til, pĂ„ "feil side"... Tror Aarons hadde fĂ„tt mye mer ut av kvalitetene sine da...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #103 pć: 04. Aug. 2016, 09:35 »
Jeg tror vel ogsÄ det er avhengig av hvilke spillere han har rundt seg. Syns jo han har ganske god innleggsfot, har jo ogsÄ fiksa noen assists bare i oppkjÞringa til sesongen. Med Mitro pÄ banen tror jeg han er best tjent med at Aarons og Ritchie spiller pÄ sine "rettmessige" sider. Men tror ikke det er en ulempe at man i lÞpet av kamper bytter litt side underveis. Det tror jeg vi blir Ä se ogsÄ.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #104 pć: 07. Aug. 2016, 08:46 »
Sine rette sider? Om du vil ha vinger med "riktig fot" blir det jo Aarons og Richy pĂ„ venstre... Richy har ogsĂ„ en god innleggsfot og kan bli brukt til Ă„ slĂ„ innlegg om det er det vi Ăžnsker... Men fĂžler det er mer moderne og effektivt Ă„ spille med feilbente vinger, sĂ„ kan heller backene ta seg av innleggene...Innlegg vil det uansett komme, og Mitrovic bĂžr vĂŠre en vi bruker for Ă„ variere angrepspillet fra Ă„ slĂ„ innlegg/langt,  til kamper der vi spiller lavt.. Men Ă„ satse alle vinger Ă„ backer pĂ„ Ă„ slĂ„ innlegg, fĂžler jeg gjĂžr at vi mister litt av det trykket vi kan fĂ„ sentralt...