20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bombeangrep Oslo  (Lest 59045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #240 på: 24. Juli 2011, 22:50 »
Tja, synes han har håndtert det slik jeg forventet at en statsminister skulle håndtere det. Ikke mer og ikke mindre..
If it has tits or wheels, count on problems!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #241 på: 24. Juli 2011, 22:54 »
Hva kan man forvente av en person som akkurat har mistet så mange bekjente og kjære?

At han i det hele tatt klarer å stå opp om morgenen og gjøre jobben sin etter noe slikt, viser absolutt hvor ærlig han er i det han sier.

Kan jo si det er en selvfølge, men etter noe slikt, er ingenting en selvfølge.
Same old Shearer, always scoring!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #242 på: 24. Juli 2011, 22:56 »
http://thepiratebay.org/user/RecycledElectrons/

Opplastnings historikken hans på piratbay.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #243 på: 24. Juli 2011, 23:11 »
Det er blitt sagt om Holocaust at det er der språket slutter. Det finnes rett og slett ikke ord for å beskrive hendelsene. Denne situasjonen er også sånn. Vokabularet vårt inkluderer ikke ord som kan beskrive den grusomheten som skal til for å utføre en slik massakre ei heller for å beskrive den sorgen vi føler over noe slikt.

Det er utrolig trist å høre at Tore Eikeland er død. Det var her jeg først satte et ansikt og et navn sammen og de omkomne sluttet å bare være et tall. Å tenke på at det var nærmere hundre som led samme skjebne som Tore, alle med sin egen identitet og sitt eget liv er rett og slett fryktelig å tenke på.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #244 på: 24. Juli 2011, 23:17 »
Når ABB parkerte den bilen utenfor regjeringskvartalet, meldte han seg ut av menneskeheten.
If it has tits or wheels, count on problems!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #245 på: 25. Juli 2011, 00:14 »
Har vert noken utrolig "rare" og harde dager. Utrolig trist at moderator for denne tråden Tore Eikeland er ein av det som mistet livet sitt i massakren.
Jeg har for lengst lovet meg selv en jorden rundt-tur i løpet av livet og håper du får en strålende tur. Jeg mener det at når man kun lever 80 år her på planeten må man være vågal nok til å tørre å reise rundt å besøke andre kanter av verden

Det ble dessverre aldri slik Tore. Synes vi alle kan ta med oss dette budskapet. Vi må ikkje ta livet forgitt men gjøre det beste ut av den tiden man har.

Uvirkelige dager for hele hele Norge dette. Heldigvis er vi eit lite land som står sammen i sorgen.


Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #246 på: 25. Juli 2011, 01:38 »
Grunnen til at ditt innlegg er så forferdelig dårlig Peter, er på grunn av at du prøver å finne logikk, velmenende sammenhenger, i ressonement fremført av komplett sinnsyke personer.
Uansett hvor mye man prøver ender tiltaltes meninger opp i et vissvass av tøv.

Det er så forferdelig mye å utsette på alt dette pjattet som han kommer med.
- Frykt muslimer, sier han. Før han henretter unge, forsvarsløse mennesker uten særlige flyktmuligheter

- Multikulturelle samfunn bør ikke eksistere, sier han. Og så gjør han slike handlinger. Hvorfor har så mange flyktinger kommet til Norge in the first place? Jo, fordi lignende bestialske handlinger har drevet folk på flukt. Det eneste han gjør er å minne oss på HVORFOR det kommer flyktninger hit fra mer utsatte steder av verden.

- Man kan ikke kalle seg nasjonalist, når man dreper de unge i et land. Det er kun å utslette ditt eget folk

- Hvis han er så lynende intelligent som han selv tror, så burde han visst at dette UTELUKKENDE kun skaper mer AP-sympati.

Jeg kan holde på i timevis. Vil gjerne høre hva dere andre mener.
Twitter: @Matserazzi

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #247 på: 25. Juli 2011, 02:10 »
Flott at AUF politikeren blir hedret på hovedsiden her, men er det mulig å bytte til "anbefal" istedenfor "liker"-knapp, ser bare helt feil ut at 2 stykker liker dette.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #248 på: 25. Juli 2011, 02:45 »
Hvem var Eikeland på Newutd, hva kalte han seg?

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #249 på: 25. Juli 2011, 02:47 »
Hvem var Eikeland på Newutd, hva kalte han seg?
Journalisten

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #250 på: 25. Juli 2011, 07:23 »
Peter: jeg skjønner at det er fristende å prøve å forstå, men dette blir litt fjasete. Er det ikke bedre å bare lese det han har skrevet og la det bli med det.

Det finnes et eget spesialfelt innen rettsstaten for å prøve å forstå. De er ikke på langt nær ferdige med å konkludere

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #251 på: 25. Juli 2011, 10:29 »
Forstår godt at man prøver å finne en mening og forklaring på hvorfor noe slikt kunne skje. Det er mennesklig å forsøke å finne en forklaring på det meningsløse. Men jeg tror nok ikke det lar seg gjøre å finne noe godt svar her med det første, om noensinne. Det får kanskje bli opp til hver enkelt og hvilke forutsetninger man har.

En grusom handling som mangler sidestykke er utført av et dypt forstyrret individ, og vår verden er som en følge av dette ranet for godhet og mange av våre gode medmennesker. Dette er ubeskrivelig trist og uforståelig og jeg føler med oss alle.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #252 på: 25. Juli 2011, 11:36 »
Leser rundt på internett nå og ser at det allerede er sjokkerende mange som uttrykker beundring for mannen.

Har du nokre sider der ein kan finne dette? Eg er interressert i å lese på ulike forum som dokument.no og sjå kva som verte skreve om denne saka.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #253 på: 25. Juli 2011, 11:57 »
Blir rett og slett sjokkert når jeg ser hvordan enkelte personer tenker.
Er det mulig?
http://bildr.no/view/934294

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Bombeangrep Oslo
« Svar #254 på: 25. Juli 2011, 12:13 »
Vanvittig provoserande, vanvittig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!