20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Middlesbrough  (Lest 14332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #45 på: 28. April 2005, 09:49 »
Det bør også nevnes at Ramage gjorde det så godt at det ikke er tvil om at han var banens beste. Han var, som sagt, meget stødig defensivt. Men han var også en offensiv back, slik som Miguel egentlig. Etter hvert var det voldsom jubel hver gang Ramage fikk ballen. Det må da være litt hyggelig.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

  • Gjest
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #46 på: 28. April 2005, 10:02 »
Så ikke kampen, men hører mye positivt om han, og selv om sammenligningen med Miguel er rent spillertypemessig lurer jeg simplethen på om Ramage med tiden heller bør bli høyreback enn midtstopper. Hva sier dere?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #47 på: 28. April 2005, 10:09 »
Hehe! Mulig jeg tok litt hardt i. Poenget er at han var veldig god offensivt. Og jeg synes det er vanskelig å vurdere det. Jeg har sett Ramage to kamper nå, og han har vært høyreback i begge kampene.

Men jeg fikk litt følelsen av at Butt og Faye vil slite med å komme med på laget. Carr funket bra som et anker, og Ramage var ikke noe dårlig alternativ på backen.

Konklusjon: Det er veldig vanskelig for oss å avgjøre om han skal skoleres til ren back.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

  • Gjest
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #48 på: 28. April 2005, 10:17 »
Sitat fra: "Mack"
Konklusjon: Det er veldig vanskelig for oss å avgjøre om han skal skoleres til ren back.


Er vel ikke direkte vi som skal avgjøre det heller da..  :lol: Spurte simpelthen om personlige meninger, og innser det er for tidlig å begynne å spå slikt allerede. Men dersom Carr blir omskolert til midtbaneanker har vi jo et høyrebackpotensiale i Ramage.  :)

DanMan

  • Gjest
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #49 på: 28. April 2005, 10:30 »
Sitat fra: "Christian"
Eg meinar heilt klart at Ramage kan utvikle seg til å bli like god som Miguel, viss han får spele. Lovande spelar!


Lovende ord!  :) Du har jo stålpeil på talenter!

DanMan

  • Gjest
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #50 på: 28. April 2005, 11:09 »
Sitat fra: "Christian"
Skjønnar at du leser U18 rapportane mine ;) Hhehe


Seff! Er svært begeistret for å få muligheten til å følge de yngre. Keep up the good work!  :)

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #51 på: 28. April 2005, 13:48 »
Sitat fra: "DanMan"
Er vel ikke direkte vi som skal avgjøre det heller da..  :lol: Spurte simpelthen om personlige meninger, og innser det er for tidlig å begynne å spå slikt allerede. Men dersom Carr blir omskolert til midtbaneanker har vi jo et høyrebackpotensiale i Ramage.  :)


Potensiale er der i massevis. Det er helt sikkert. Og han kan sikkert bli like god, og kanskje bedre enn Miguel. Men min mening er helt klart ikke tilstede enda. Jeg har sett han for lite.
Toon, Toon,
Black and white army