20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45  (Lest 17875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #90 på: 02. Mars 2016, 23:01 »
Helt uenig. Mitro trenger en makker. Han er alt for alene der oppe, og vinger det har vi ikke. Doumbia har ikke vist at han er noe som helst. Ern ikke kjent for å være rask og sterk? Han viser det motsatte, og det er heller ingen andre ting som tyder på at han har noe mer

Synes ting endelig begynte å skje i angrep når Ayoze og Doumbia kom innpå, synes begge gjorde det bra. Synd de ble byttet inn så sent.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #91 på: 02. Mars 2016, 23:03 »
Synes ting endelig begynte å skje i angrep når Ayoze og Doumbia kom innpå, synes begge gjorde det bra. Synd de ble byttet inn så sent.

Kan kanskje ha noe med at det var flere rundt mitro? Jeg har ingen fasit, men jeg tror uansett at mitro er avhengig av å ha noen rundt seg, altså i en 4-4-2 formasjon elns
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #92 på: 02. Mars 2016, 23:07 »
Var jo ikke en kjeft som løp fremover når vi hadde ballen. Det var en ultradefensiv tilnærming med PL dårligste forsvar, så på et tidspunkt så går det til helvete. Selv Petter Pilgaard skjønner bedre.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #93 på: 02. Mars 2016, 23:39 »
Helt utrolig mange dårlige touch framover i banen. Derfor er det helt sykt at Ayoze ikke kommer inn tidlig. Sissoko somler ballen bort gjentatte ganger. Wijnaldum er mye bedre, og Shelvey er i alle fall konstruktiv. Gouffran er blottet for ferdigheter, helt natta at han fortsatt hever lønn i klubben! Rivere? HVA FAEN ER DET MCCLAREN TENKER? Vi hadde MASSE rom. Mitrovic var svak, Doumbia skulle kommet inn for han. Ayoze skulle kommet inn for Sissoko og Aarons for Gouffran, dette MÅ da folket på benken se. Defensivt var det bra mot et særdeles tamt Stoke. Jeg lurer også på hvorfor Saivet ble hentet om han ikke er bedre en enn Colback.

Summa sumarun, vi tar aldri i verden nok poeng med McClaren. Han MÅ gå. Helt ubrukelig, mye verre enn Pardew på sitt verste, og nesten på samme nivå som Carver. Det sier ikke rent lite.
Black and white since 1996

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #94 på: 03. Mars 2016, 08:43 »
Trur med sikkerhet at me rykker ned no viss ikkje klovnen forsvinner umiddelbart!!
Dette er noko av det svakeste plan eg har sett og startelleveren til å grine av.
Han har overhode ingen plan denne tullingen som skal styre laguttak og plan for kampen.
Forsvaret får godkjent og eg saknar overhode ikkje Collo der. Men dei andre lagdelane var dårlig og utan evne til å henga saman.
Finnes det ein manager som kan redde oss ut viss Ashley gir han sparken??........
Har sagt til meg sjølv at eg ikkje reiser til St James igjen før dei spiller god fotball igjen......
Det blir ikkje med den manageren.
Ser ut som det kan ta sin tid.................     
« Siste redigering: 03. Mars 2016, 10:56 av Jonny »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #95 på: 03. Mars 2016, 11:55 »
Helt utrolig mange dårlige touch framover i banen. Derfor er det helt sykt at Ayoze ikke kommer inn tidlig. Sissoko somler ballen bort gjentatte ganger. Wijnaldum er mye bedre, og Shelvey er i alle fall konstruktiv. Gouffran er blottet for ferdigheter, helt natta at han fortsatt hever lønn i klubben! Rivere? HVA FAEN ER DET MCCLAREN TENKER? Vi hadde MASSE rom. Mitrovic var svak, Doumbia skulle kommet inn for han. Ayoze skulle kommet inn for Sissoko og Aarons for Gouffran, dette MÅ da folket på benken se. Defensivt var det bra mot et særdeles tamt Stoke. Jeg lurer også på hvorfor Saivet ble hentet om han ikke er bedre en enn Colback.

Summa sumarun, vi tar aldri i verden nok poeng med McClaren. Han MÅ gå. Helt ubrukelig, mye verre enn Pardew på sitt verste, og nesten på samme nivå som Carver. Det sier ikke rent lite.

Einig i det du skriver. Kvifor setja inn på Riviere?! Han skårar jo ikkje. Det elendige mottaket/ballberøringen han hadde rett før skåringa... Tykkjer og at alle bortsett i frå forsvaret gjorde ein elendig kamp i går. Greidde ikkje produsera noko som helst! Pasningar og balleberøringar er so ekstremt dårleg!

Eitt av mange problem, er at av dei me henta i januar so er kunn Shelvey god nok. Me trengte henta spelara som skulle hjelpa oss snu dette,som kan stå sterkt i stormen. Dei me har henta, verte benka med ein gong det er litt motgang og ting framleis ikkje fungerar.
« Siste redigering: 03. Mars 2016, 12:08 av lgrinde »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #96 på: 03. Mars 2016, 13:58 »
Tror seriøst vi mistet balen hver gang vi prøvde å gi den til Riviere. Sjokkerende at vi satt han innpå først.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #97 på: 03. Mars 2016, 17:41 »
Synd vi røyk så sent i kampen. Frem til sa var McC plan om 0-0 ok.
Men er nok av kamper igjen og vi møter alle bunnlagene. Så vi har dette i våre egne hender.

Planen i går var jo 1 poeng og 0-0, noe som ville være helt oki for oss, derfor så deff laguttak.
Blir nok noe annet hjemme mot bourne. tipper vi vinner 3-1

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #98 på: 04. Mars 2016, 08:10 »
Synd vi røyk så sent i kampen. Frem til sa var McC plan om 0-0 ok.
Men er nok av kamper igjen og vi møter alle bunnlagene. Så vi har dette i våre egne hender.

Planen i går var jo 1 poeng og 0-0, noe som ville være helt oki for oss, derfor så deff laguttak.
Blir nok noe annet hjemme mot bourne. tipper vi vinner 3-1
Bournemouth er et lag som ikkje gir motstander mykje rom, og ligger tett /aggresivt opp i motstander. Og med dei mottak/pasninger eg var vitne til onsdag mot Stoke, blir det ikkje enklare mot Bournemouth.
Trur nok dei er hakket verre å møte en Stoke, og gir oss mindre rom og plass . Dessuten står det litt på spel i nedrykkskamper, noko som det ser ut som om spelarane i Newcastle ikkje har fått med seg! Stoke hadde ikkje stort å spela for, men det har Bournemouth!
Trur ikkje Bournemouth går defensivt ut,nei dei kjem nok til å gå for seier her!
Håper du har rett Toon med tanke på seieren, men me har ein manager som gjerne stiller med samme startoppstilling som mot Stoke!!!!
Då trur eg dei skal få det meget vanskelig med å slå Bournemouth !!!!

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #99 på: 04. Mars 2016, 11:26 »
Vi har vunnet og sett veldig bra ut de siste hjemmekampene. Borte er vi helt latterlig dårlige, men vi slå Bournemouth hjemme. Hjemme har vi noe Pardew ikke hadde i løpet av fire år - et mønster! Mitro trenger folk rundt seg, og det gjør han hjemme. Forventer at Gouff ikke starter. Det eg krysser fingrene for er at Colback holder seg hjemme!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Stoke City - Newcastle United 02.03.15 kl. 20:45
« Svar #100 på: 04. Mars 2016, 17:00 »
Synd vi røyk så sent i kampen. Frem til sa var McC plan om 0-0 ok.
Men er nok av kamper igjen og vi møter alle bunnlagene. Så vi har dette i våre egne hender.

Planen i går var jo 1 poeng og 0-0, noe som ville være helt oki for oss, derfor så deff laguttak.
Blir nok noe annet hjemme mot bourne. tipper vi vinner 3-1
Bournemouth er et lag som ikkje gir motstander mykje rom, og ligger tett /aggresivt opp i motstander. Og med dei mottak/pasninger eg var vitne til onsdag mot Stoke, blir det ikkje enklare mot Bournemouth.
Trur nok dei er hakket verre å møte en Stoke, og gir oss mindre rom og plass . Dessuten står det litt på spel i nedrykkskamper, noko som det ser ut som om spelarane i Newcastle ikkje har fått med seg! Stoke hadde ikkje stort å spela for, men det har Bournemouth!
Trur ikkje Bournemouth går defensivt ut,nei dei kjem nok til å gå for seier her!
Håper du har rett Toon med tanke på seieren, men me har ein manager som gjerne stiller med samme startoppstilling som mot Stoke!!!!
Då trur eg dei skal få det meget vanskelig med å slå Bournemouth !!!!
Hjemmekampene våre har vært bra lenge. tror vi vinner denne ganske greit. Tipper perez starter på ventre i stedet for goufy