20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Takk for en knall kamp!  (Lest 8417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Takk for en knall kamp!
« på: 18. April 2005, 20:20 »
Jeg vil gjerne takke for en fotballkamp av de sjeldne! Jeg må si at jeg er blitt imponert av forumet til newudt.com, jeg forventet en gjeng med dårligere tapere som finner på alt for å beklage tapet, men NEI, det var faktisk ros for laget mitt og kritikk rettet mot de rette. Det må være første gang jeg treffer folk som kan være saklig. Ønsker Newcastle alt godt, måtte de gi dere mange gleder fremover, og Hugo Viana over til oss!


SCP 4ever

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Takk for en knall kamp!
« Svar #1 på: 18. April 2005, 20:36 »
Heisann!

Hyggelig å se en Sporting-fan på forumet. Kan ikke være mange av dere her i Norge :) Har ingen problemer med å innse tapet. Sporting rundspilte oss til tider og var det klart beste laget, selv om vi hadde mange sjanser til å avgjøre på både 0-1 og 1-1. Det som først og fremst er så jævla trist er at vi ikke har vunnet en dritt siden 1969, og at vi var nærmere enn noengang da Dyer trillet ballen mellom beina på Ricardo. Fantastisk stemning på Josè Alvalade (fare for skrivefeil). Håper dere slår AZ i semien og vinner på hjemmebane. Hvis AZ klarer å slå ut både Rangers, Villareal OG Sporting er det intet mindre enn en gedigen sensasjon.

iBuena suerte!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
:-)
« Svar #2 på: 18. April 2005, 20:40 »
Vi er nok 5 !! stk i Bergen, ikke mangen men portugisisk fotball er ikke så kjent her, et par portugisere og FM spillere..
Jeg frykter AZ kampen, nettopp fordi de ikke er så "kjente", Newcastle og de andre lagene Sporting spilte mot var kjente lag, SCP hadde mer respekt, for første gang leser jeg at vi "endelig" får en lett match..der tabber vi oss ut. Men vi får se..
Håper det er greit jeg skrev noe her..leste gjennom og folka virket ok

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
AZ
« Svar #3 på: 18. April 2005, 20:55 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Godt å få besøk en gang imellom. Hyggelig å diskutere mot andre supportere. AZ er nok bedre enn det de fleste tror. Er nok Sporting som går til finalen uansett.


Jeg har undersøkt en del om AZ, virker for meg som de er både undervurdert og "litt" heldige.. De har ikke spillt så bra men undervurdering er noe av det dårligste et bedre lag kan gjøre.. hvem husker Viking 3-0 Sporting.. hehe sier ikke mer..
Men kommer vi til finalen håper jeg ikke det blir som Portugal vs Hellas..uff

djmattis

  • Gjest
Takk for en knall kamp!
« Svar #4 på: 18. April 2005, 20:55 »
Bare hyggelig at det kommer folk utenfor som kommer med en hyggelig baktanke og ikke vil lage kvalme..
Så alle med saklige inlegg får jo lov og være med her!
det synes hvertfall jeg..
"Fotboll är kärlek", som vi säger i sverige!

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Takk for en knall kamp!
« Svar #5 på: 18. April 2005, 20:59 »
Sitat fra: "djmattis"
Bare hyggelig at det kommer folk utenfor som kommer med en hyggelig baktanke og ikke vil lage kvalme..
Så alle med saklige inlegg får jo lov og være med her!
det synes hvertfall jeg..
"Fotboll är kärlek", som vi säger i sverige!


Mente bare bra :-), kun dårlige fans lager kvalme... hmm dette får meg til å tenke på Brann..tuller ;)

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Takk for en knall kamp!
« Svar #6 på: 19. April 2005, 00:58 »
Hyggelig at du tar turen innom for å dele dine synspunkter. Du er såklart velkommen til det. Har du lyst, må du gjerne være med å delta i flere diskusjoner. Det kan godt for oss å se Newcastle utenfra av og til også.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Takk for en knall kamp!
« Svar #7 på: 19. April 2005, 16:45 »
De har nok flere supportere i Lisboa enn i Norge, ja. Merkelig det der. Men jeg er enig med Olav når det gjelder liverpoolsupportere. Ofte hyggelige folk. Det er sjelden jeg møter supportere som ikke er hyggelige egentlig. De eneste jeg har møtt som ikke er hyggelige er arsenalfans. De har vært klysete.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Takk for en knall kamp!
« Svar #8 på: 19. April 2005, 18:23 »
Har et inntrykk at flere Newcastle supportere er teite jeg!! Desverre, men det er sant!!

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Takk for en knall kamp!
« Svar #9 på: 19. April 2005, 18:52 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Har et inntrykk at flere Newcastle supportere er teite jeg!! Desverre, men det er sant!!


De er sikkert fra Bergen..her på forum er alle greie ser det ut som

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Takk for en knall kamp!
« Svar #10 på: 19. April 2005, 21:10 »
Sitat fra: "SCP"
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Har et inntrykk at flere Newcastle supportere er teite jeg!! Desverre, men det er sant!!


De er sikkert fra Bergen..her på forum er alle greie ser det ut som


Hehe! Slike kommentarer er jo morsomme. Du må bli her og diskutere.
Toon, Toon,
Black and white army

Henrik

  • Gjest
Takk for en knall kamp!
« Svar #11 på: 19. April 2005, 21:21 »
:x  :x  :x  :x  En Sporting-fan. ÆSJ! Det var kjempeurettfergid at vi tapte mot dykk, og det var berre fordi *insert player*, *insert player* og *insert player*
mangla! :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  Dra deg vekk frå forumet vårt. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!



Neida, seriøst, vi var sjanselause mot SPC, all ære til dei og supportarane deira
 :wink:

Og all ære til deg som kjem hit UTEN og spamme drit om NUFC.
Feel free til å bli med på fleire diskusjonar i forumet.
Berre hyggjeleg å diskutere sakeleg med ein supportar av eit anna lag.

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Takk for en knall kamp!
« Svar #12 på: 20. April 2005, 16:54 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "SCP"
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Har et inntrykk at flere Newcastle supportere er teite jeg!! Desverre, men det er sant!!


De er sikkert fra Bergen..her på forum er alle greie ser det ut som


Hehe! Slike kommentarer er jo morsomme. Du må bli her og diskutere.


Slike supportere opplevde jeg i Bergen.. men jeg lurer på en ting, kanskje dere kan svare meg.. Hvordan kan en nordmann bli så emosjonelt bundet til et lag fra et annet land? Jeg er Sporting supporter fra jeg var liten, og jeg er født i Portugal, siden jeg kom hit så har jeg prøvd å forstå det der... i Norge virker det som alle lag i England står foran lag i Norge, jeg fikk med meg kampen mellom Brann og Liverpool og halvparten av Bergen gikk i LFC drakt..

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Takk for en knall kamp!
« Svar #13 på: 20. April 2005, 16:55 »
Sitat fra: "Henrik"
:x  :x  :x  :x  En Sporting-fan. ÆSJ! Det var kjempeurettfergid at vi tapte mot dykk, og det var berre fordi *insert player*, *insert player* og *insert player*
mangla! :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  Dra deg vekk frå forumet vårt. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!



Neida, seriøst, vi var sjanselause mot SPC, all ære til dei og supportarane deira
 :wink:

Og all ære til deg som kjem hit UTEN og spamme drit om NUFC.
Feel free til å bli med på fleire diskusjonar i forumet.
Berre hyggjeleg å diskutere sakeleg med ein supportar av eit anna lag.


Det var godt å bli tatt imot så bra som dette :) Newcastle og West Ham er vel de lagene i England jeg støtter når det er kamp, kunne ikke komme her og spamme drit ;-)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Takk for en knall kamp!
« Svar #14 på: 20. April 2005, 18:59 »
Sitat fra: "SCP"

Slike supportere opplevde jeg i Bergen.. men jeg lurer på en ting, kanskje dere kan svare meg.. Hvordan kan en nordmann bli så emosjonelt bundet til et lag fra et annet land? Jeg er Sporting supporter fra jeg var liten, og jeg er født i Portugal, siden jeg kom hit så har jeg prøvd å forstå det der... i Norge virker det som alle lag i England står foran lag i Norge, jeg fikk med meg kampen mellom Brann og Liverpool og halvparten av Bergen gikk i LFC drakt..


Meget godt spørsmål. Grunnen er nok den endeløse fokuseringen på PL (og da spes ManUtd og Pool) i norsk media. C+ har hatt et meget godt tilbud til fotballinteresserte de siste 6-7 årene. Selv ble jeg Newcastle-supporter av en ganske merkelig grunn. Siden jeg heter Nordin (halvt algirsk om noen lurer på det) og navnet mitt begynner på "N", begynte jeg "naturlig nok" å heie på alle lag som begynte med samme bokstav som navnet mitt. I PL holdt jeg med Norwich, Newcastle og Nottingham, mens Nidelv, National og Nyborg (volleyball) var favorittlagene mine her i Norge :lol:

Først rykket Norwich ned, og så Forest sesongen etter. Da stod bare ett lag igjen, og det er jeg fryktelig glad for. Newcastle United. Selv om jeg er født og oppvokst i Haugesund og ikke har gått glipp av mer enn 6-7 FKH-hjemmekamper siden 1995, vil alltid Newcastle komme foran FKH.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!