20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 57728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
14/3: Hull - Newcastle 16.00
« på: 05. Mars 2009, 20:11 »
Rett og slett en kamp vi MÅ vinne!

Vil se denne 11'eren:

Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Løven - Guthrie - Geremi - Jonas

Martins - Owen

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #1 på: 05. Mars 2009, 20:24 »
Ja, sinnsykt viktig kamp. Tenk om vi taper denne :-\
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #2 på: 05. Mars 2009, 21:23 »
Helt enig med laget ditt Daniel. Evt bytte Danny med Smith, siden eg synes Smith og Geremi egentlig utfylte hverandre ganske godt.

bagdad bob

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 115
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #3 på: 05. Mars 2009, 21:28 »
Vi tape no ikkje dinnja kampen. Tabellen tilseier vel at vi skal få en liknande kamp som mot Bolton, lite fin fotball og mykje kriging. Og når dommaren bles av kampen har vi sikkert en etterlengta seier. Laget til Daniel ser no greit ut, er vel pr dato det beste vi har til rådigheit så ditta blir knall. Har vel Smith  og Lualua og R taylor?? i bakhand også. Beye skal vel ikkje være langt unna no heller?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #4 på: 05. Mars 2009, 21:42 »
Helt enig med laget ditt Daniel. Evt bytte Danny med Smith, siden eg synes Smith og Geremi egentlig utfylte hverandre ganske godt.
Smith og Geremi skal selvsagt ikke spille sammen hvis Guthrie er kampklar. Det hjelper ikke med en brukbar kamp mot ManU.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #5 på: 05. Mars 2009, 21:58 »
Sier seg selv at en kampklar Guthrie skal spille..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #6 på: 05. Mars 2009, 22:52 »
Om Guthrie er klar skal han spille. Syns Smith gjorde en grei kamp mot Manscum men til tider gjorde han mykje rare pasningar og valg. Men for all del, det er jo hans første kamp etter skaden....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #7 på: 05. Mars 2009, 23:05 »
Hei folkens :) etter å ha sutte på sidelinjen i mange år og lest, uten å kunne ha sagt noe, har eg no endelig registrert meg.. Mitt navn er Jonas, bare så det er sagt ;)

Med tanke på Hull kampen, er dette en kamp som bare må vinnes! Og etter kampen i går, ser eg ingen grunn til at vi ikke skal kunne greie 3 poeng!
No er det bare til å bygge videre fra United- kampen og se framover!

Forresten enig med Mats angående Guthrie ;)  Smith kan heller komme innpå i løpet av kampen..

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #8 på: 05. Mars 2009, 23:15 »
Spiller vi som vi gjorde mot Manu, så er det ingen tvil om at vi vil dra hjem igjen med poeng fra Hull. Jonas, Martins og Løvenkrands skapte mye hodebry for Manu og med samme innsats og vilje så tror jeg vi slår Hull. Så jeg har god tro på seier!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #9 på: 06. Mars 2009, 00:11 »
Jeg heller litt mot å la Smith ta seg av ankerrollen denne kampen også og la Guthrie spille dersom han er klar nok. Smith hadde tross alt sin første kamp fra start denne sesongen, og selv om der var enkelte pasningsfeil syns jeg han var overraskende god. Geremi gjorde seg forsåvidt heller ikke vekk, men jeg er fortsatt ikke noe tilhenger av en så temposvak spiller sentralt. Uansett - Guthrie skal selvsagt inn dersom han er matchfit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #10 på: 06. Mars 2009, 00:29 »
Både Smith og Geremi klarte seg bra defensivt, spesielt Smith kanskje, som hadde mange susende gode taklinger. Men Smith er forferdelig når han skal vende, spille opp eller generelt med ballen i dypet. Geremi går det for tregt med, men gjør sjeldent stygge feil med ballen helt bakerst slik som Smith kan finne på å gjøre litt for ofte. Nå er sikkert Butt tilbake mot Hull også, så Butt - Guthrie er ikke utenkelig, og jeg håper vel egentlig det blir de to. Men godt å se Smith tilbake på et nivå han kan være bekjent av.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #11 på: 06. Mars 2009, 08:10 »
At det er pause i helgen kommer uansett på et utrolig gunstig tidspunkt. Får vi tilbake Guthrie og Duff har vi nok på benken og i startelleveren til å ta Hull, hvis vi ikke som utrolig mange ganger denne sesongen ikke marginene på vår side..Årets kamp som bare MÅ vinnes

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #12 på: 06. Mars 2009, 08:23 »
Spiller vi som vi gjorde mot Manu, så er det ingen tvil om at vi vil dra hjem igjen med poeng fra Hull. Jonas, Martins og Løvenkrands skapte mye hodebry for Manu og med samme innsats og vilje så tror jeg vi slår Hull. Så jeg har god tro på seier!

Problemet er desverre at vi har sett dette før. Vi viser stor innsats og vilje mot dei store laga, mens vi ofte "slapper av" når vi møter dei mindre.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #13 på: 06. Mars 2009, 08:28 »
Og der var Viduka skadet igjen!!!!

Får han ny kontrakt til sommeren forstår eg ingenting.....


Ser at Butt igjen er skadefri så eg vil sjå dette laget:

Harper
Saylor - Colo - Bassong - Enrique
Løven(Raylor) - Guthrie - Butt(Geremi) - Jonas
Martins - Owen(Løven)

Dei i () er hvis dei andre e skada
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #14 på: 06. Mars 2009, 08:44 »
Aldri i verden om Viduka får ny kontrakt, så det bør du ikkje trenge å bekymre deg for.