20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 56530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #30 på: 25. Feb. 2008, 10:58 »
Zog kommer neppe til aa faa spille midtbane denne kampen heller. Martins er ikke klar til denne kampen saa jeg tror Viduka kommer til aa kreve aa faa starte siden han var misfornoeyd med aa ikke vaere med paa loerdag.

Emre er heller ikke klar til helga. Mulig han kan bli klar til Liverpoolkampen.

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #31 på: 25. Feb. 2008, 12:40 »
Viduka ja...han bør vel også få sjansen til å vise seg litt fram for Keegan, men er ikke Martins klar til Blackburnkampen?? Hm...N'Zogbia bør få plassen til Emre (tydeligvis ikke klar) og Barton (tydeligvis ikke i form), da han egner seg best der, og ikke kan få plassen til Duff som er i form.

LuaLua ønsker seg tilbake til Newcastle..det er kult.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #32 på: 25. Feb. 2008, 14:28 »
Meinar heilt klart Viduka bør starta, er han skadefri. Snakk om ein spelar som vart nr 3 på topscorarlista sist sesong...

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #33 på: 25. Feb. 2008, 15:35 »
Ja, det er sant. Det er vel Viduka og Owen som bør være spissparet...eller vent nå litt..jeg mener faktisk Martins og Viduka jeg.   :D Det er vel sånn at Martins er hakket hvassere, men nei...nå må jeg tenke meg litt om...Owen er jo kaptein. Og han er jo fryktelig god på å treffe mellom stengene når han er i form...men jeg mener Martins fortjener en god sjanse nå....pokker....kanskje bra om Martins ikke er klar til Blackburnkampen...så blir det enklere å velge....VIDUKA OWEN mot Blackburn. AVGJORT!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #34 på: 25. Feb. 2008, 17:49 »
Her blir det minst ett poeng, det veit eg! Og om vi tenker på nedrykkstriden, så er eg bort i mot sikker på at vi ikke rykker ned. Derby er nede, Fulham er nesten nede og Bolton er dårligere enn det vi er, faktisk.

Laget eg håper på:
              Harper
Beye    Faye   Cacapa  Zog
Milner  Barton  Butt    Duff
          Owen     Viduka

2-1   

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #35 på: 25. Feb. 2008, 19:19 »
Det laget eg har tru på:

               Given
Beye - Faye - Cacapa - Edgar
Milner - Geremi - N'Zogbia - Duff
         Owen - Viduka

Innbyttare: Harper, Taylor, Butt, Smith, LuaLua

Given er soleklar så lenge han ikkje er skadet, og kan ikkje sjå at han står på noge skadeliste.
Beye er vel einaste HB som kan spille og er vel den beste i denne posisjonen
Faye spilte greit mot ManU, gjor seg ivertfall ikkje bort
Cacapa kommer inn for Taylor, som ivertfall spilte seg bort mot ManU
Edgar går lett inn på denne plassen, han har overbevist på reservelaget dog som DC, men alle husker han i kampen mot ManU sist sesong i denne posisjonen
Milner er soleklar i denne rollen, og syns han og Beye begynner og få til noe på denne kanten.
Geremi kan ikkje ver dårligere enn Butt og Barton.
N'Zogbia dette er siste sjansen han til å vise han vil ver i klubben, syns han har hatt ein slett innsats i dei kampene han har spilt.
Duff begynner å finne formen og er sikkelig på vei, han og Milner var dei einaste som viste innsats mot ManU kampen igjennom.
Owen eneste av spissene som har vist noe denne sesongen
Viduka får denne plassen siden Martins skade er usikker, hadde Martins vert skadefri hadde eg gitt plassen til han

Barton og Smith bør aldri få spille mer kamper for Newcastle, SELG SELG
Newcastlesupporter siden 1992

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #36 på: 25. Feb. 2008, 19:27 »
Det laget eg har tru på:

               Given
Beye - Faye - Cacapa - Edgar
Milner - Geremi - N'Zogbia - Duff
         Owen - Viduka

Innbyttare: Harper, Taylor, Butt, Smith, LuaLua

Dette bør være laget.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #37 på: 25. Feb. 2008, 20:09 »
Etter at Given måtte gå av midtveis mot Man Utd vil jeg anta at han sliter med en skade. Sannsynligvis den som tvang han av banen mot Villa også. Da ser jeg det som bedre å bruke Harper nå, frem til Given er 100% restituert og i bedre form. Harper har friskere bein og armer enn Given for tida. Da er det bedre å gi ham hanskene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #38 på: 25. Feb. 2008, 20:23 »
Etter at Given måtte gå av midtveis mot Man Utd vil jeg anta at han sliter med en skade. Sannsynligvis den som tvang han av banen mot Villa også. Da ser jeg det som bedre å bruke Harper nå, frem til Given er 100% restituert og i bedre form. Harper har friskere bein og armer enn Given for tida. Da er det bedre å gi ham hanskene.

Jepp. Dessuten virket Harper som den eneste spilleren på laget per dags dato som faktisk virker å nyte det å spille fotball. Duff også da, kanskje. Og Milner selvsagt.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #39 på: 25. Feb. 2008, 21:25 »
Etter at Given måtte gå av midtveis mot Man Utd vil jeg anta at han sliter med en skade. Sannsynligvis den som tvang han av banen mot Villa også. Da ser jeg det som bedre å bruke Harper nå, frem til Given er 100% restituert og i bedre form. Harper har friskere bein og armer enn Given for tida. Da er det bedre å gi ham hanskene.

 Given spiller i utgangspunktet men laget blir ikke klart før fredag etter treningen. Han har slitt litt med skaden men det er ingen alvorlige problemer så langt.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #40 på: 25. Feb. 2008, 21:34 »
Kampen går IKKE på Canal+. Arsenal, Chelsea og Man. Utd. spiller samtidig. Går ikke i opptak på kvelden en gang.
Norwegian blood, Geordie heart

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #41 på: 25. Feb. 2008, 21:58 »
Kampen går IKKE på Canal+. Arsenal, Chelsea og Man. Utd. spiller samtidig. Går ikke i opptak på kvelden en gang.

Like greit. Ikke så fryktelig kjekt å se målene renne inn kamp etter kamp. Kanskje man slår til med en 1-1, 2-2 eller kanskje til og med en knepen seier. Men, på den annen side så kan det like gjerne kollapse her og. 0-2  eller 1-3 er gode tips. Derby, Fulham og Newcastle er de sikreste oddsobjektene å tippe i mot på.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #42 på: 26. Feb. 2008, 13:14 »
Vi er jo i den dårligste formen som vi kanskje noengang har vært i Premier League. Jeg går rundt med en vond magefølelse hele tiden nesten og humøret er absolutt ikke på topp for å si det mildt. D jeg ønsker meg mest av alt nå er en Newcastle-seier og nå så driter jeg faktisk i hvordan det ser ut. Om d blir sesongens dårligste PL-kamp og vi vinner så skal jeg være overlykkelig=) 1-0 hadde vært kjempedeilig!! Vi må reise oss og få inn litt positive vinder inn i laget igjen og jeg håper dette er kampen som snur trenden.

Håper på dette laget:
                                                    Harper

                        Beye   -    Faye         -      Edgar   -   Enrique

                       Milner   -    Barton      -      N`Zogbia  -   Duff

                                         Owen     -    Carroll
« Siste redigering: 26. Feb. 2008, 15:53 av Filla »

nerli

  • Gjest
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #43 på: 26. Feb. 2008, 18:52 »
harper

beye - taylor - edgar - enrique

milner - barton - emre - zoggi

ameobi/viduka - carrol


vil ikke se owen spille igjen.. makan til uduglig spiss !!!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #44 på: 26. Feb. 2008, 18:55 »
Haha, nei det blir nok mye bedre med Ameobi og Carroll på topp!