20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2  (Lest 37030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #15 på: 01. Nov. 2006, 16:38 »
Tipper vi starter med følgende 11:
Harper
Taylor - Moore - Bramble - Ramage
Solano - Emre - Butt - N'Zogbia - Milner
Luque

Aldri i verden at Bernard kommer til å starte, eller for den del spille, mot Palermo. Det nekter jeg å tro, før jeg ser det.
Det kan selvsagt hende at Sibierski starter istedet for Milner, men jeg antar at Sibierski starter på benken, ettersom han ikke virker å være helt 100%.

Given er trolig bare i lett trening, og jeg forstår det på Oliver som at Krul kommer til å være reservekeeper i morgen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #16 på: 01. Nov. 2006, 19:26 »
Sitter her og fryder meg over nyhetene om at Luque starter i morgen! Håper han griper sjangsen og tar Mafiaen med storm!  :D

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #17 på: 01. Nov. 2006, 23:11 »
Harper
Taylor - Moore - Bramble - Ramage
Solano - Emre - Butt - N'Zogbia - Milner
Luque

hvis vi starter med luque alene på topp tror jeg ikke han får utrettet noe. Roeder gir ham dårliga arbeidsforhold. Når Roeder sier " nå har han sjangsen til å vise at han duger på internasjonalt nivå"  blir jeg irritert.
Luque har faktisk bevist jævli mye mer en det roeder har. Han har iallefall et rykte på seg, og har prestert godt tidligere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #18 på: 01. Nov. 2006, 23:38 »
Sitat fra: "Førre"
Sitter her og fryder meg over nyhetene om at Luque starter i morgen! Håper han griper sjangsen og tar Mafiaen med storm!  :D


Ja. Einaste grunnen til eg gidder og sjå kampen i mårå. Hadde vert så villt rått om Luque banka inn eit hattrick. VILT RÅTT!

Men det er vel etter all sansynlighet hans siste kamp i Newcastle trøya ettersom Roeder meina det er nå eller aldri for Luque.

Glenn Roeder som håper han slepp og bruke Luque meir etter morgondagens kamp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #19 på: 02. Nov. 2006, 01:14 »
Jaja. Synes vi bør konse om at han skal score et mål før vi begynner å rope på noe hattrick :)

Er som å være på fotballkamp i Kristiansund dette der gauderne står og roper:  "Kom igjen no gutta. 4 mål på 10 minutt!"

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #20 på: 02. Nov. 2006, 11:44 »
Av det Luque har vist så forventer jeg ikke han som noen frelser i kveld. -Men med FCK sin seier over ManUtd i går, så lever floskelen "ingenting er vel umulig i fotball" videre. Så man skal aldri si "aldri".
-Utrolig irriterende at når klubben har hentet en av serie A sine beste spisser, Martins, så får de sannelig ikke brukt han når de først møter et italiensk lag  :( . Men slik uflaks begynner vi som Newcastlesupportere å bli godt vant til... Får gutta med seg ett poeng skal jeg være strålende fornøyd!

-Som noen i tråden tidligere har vært inne på: Chanell Five sender kampen. Så da blir det atter en tur til Tempest  :)
Livet er svart/hvitt!

samsung

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #21 på: 02. Nov. 2006, 15:18 »
Er de den kinesiske/japanske kanalen kampen går på ?channel v altså?har tv ants..
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #22 på: 02. Nov. 2006, 18:37 »
Three Lions viser kampen, avspark 20.45. Jeg forventer bedre oppmøte enn mot Fenerbache!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #23 på: 02. Nov. 2006, 20:15 »
Nå nerme det seg avspark, go følelsen begynner å komme. Har vore negativ i heile dag. Men nå begynne go følelsen å komme. Skal opp å ta på meg drakten nå, blir heilt sikkert overbevist om seier da.

Glede meg, blir forhåpentligvis ein kveld å huske..[/b]
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #24 på: 02. Nov. 2006, 20:24 »
lagoppstilling

40 Krul
26 Ramage
18 Moore
19 Bramble
27 Taylor
4 Solano
5 Emre Belözoğlu
14 N'Zogbia
16 Milner
22 Butt
7 Luque
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #25 på: 02. Nov. 2006, 20:33 »
Luque alene på topp??

Det er jo som om å be han om å floppe!! Roeder sier det her er hans sjanse til å vise at han har en fremtid i Newcastle? Også skal skal spille alene på topp mot et topplag fra Italia??

Dette er idioti!! Luque kommer ikke til å storspille, og Roeder "vinner" fordi han hadde rett ang. Luque..

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #26 på: 02. Nov. 2006, 20:41 »
kan hende milner spiller spiss. med nzgobia på venstre midt
lt;3 Newcastle <3

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #27 på: 02. Nov. 2006, 20:43 »
Satan for en benk! Det oser jo klasse av dette laget! Håper noen av ungguttene slipper til i dag
Benk:
12   Harper  
20   Sibierski  
32   Huntington  
34   Bernard  
35   Pattison  
39   Carroll  
54   Troisi
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #28 på: 02. Nov. 2006, 20:44 »
husk at me spille på bortebane, å har egentligt ingen som kan spille spiss utenom sibierski som er på benken. Men han har jo vore små skada.. trur dette er det beste laget roeder kan sette på banen i dag. Så eg syns det blir feil å klage. Husk at 4-5-1 fort kan bli 4-3-3 å luque får den nødvendige støtten..  Prøv å var positiv, komme iaffal ingen vei med å sutre.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #29 på: 02. Nov. 2006, 20:52 »
Sitat fra: "jensgb83"
husk at me spille på bortebane, å har egentligt ingen som kan spille spiss utenom sibierski som er på benken. Men han har jo vore små skada.. trur dette er det beste laget roeder kan sette på banen i dag. Så eg syns det blir feil å klage. Husk at 4-5-1 fort kan bli 4-3-3 å luque får den nødvendige støtten..  Prøv å var positiv, komme iaffal ingen vei med å sutre.


Denne kampen kommer ikke til å hjelpe Luque en dritt heller! Vi har minst 4 spillere som kunne spilt spiss i dag...

Kanskje du mener det her var det beste, men jeg mener dette er dårlig for Luque som endelig skulle få prøve seg.