20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.  (Lest 13972 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #45 på: 20. Sep. 2009, 01:52 »
Men forskjellen blir større og større. Dessverre!
Top 4 blir bare enda mer overlegne, og det vil ikke være bra.
De får mest penger til å utvikle klubben videre, utvikle ungdomsavdelinger osv..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #46 på: 08. Okt. 2009, 11:49 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/united-frikjent-i-pogbasaken-2944899.html
Søren heller.
Jeg som innerst inne håpet de ville bli dømt. Men de har jo flere saker mot seg liggende.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #47 på: 18. Nov. 2009, 23:56 »
Hva er mest skadelig for fotballen, at Maradona ber noen argentisnke journalister om å suge ham eller at Henry handser Frankrike til VM?
Maradona fikk 2 mnd utestengelse! Personlig ble og er jeg meget provosert over måten Frankrike tok seg til VM på. Håper de ryker som i 2002.

Forøvrig helt enig med Frode Olsen!
"I TV2-sportens studio ble Henrys oppførsel slaktet av ekspert Frode Olsen:

- Jeg blir mer og mer provosert jo mer jeg ser situasjonen - det er rett og slett under hans verdighet å gjøre dette. Det er greit at det står om et VM-sluttspill, men her får Henry et problem. Han mister respekten. Juks er det verste i idretten, sier TV 2-ekspert Frode Olsen."
« Siste redigering: 19. Nov. 2009, 00:01 av Frode »

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #48 på: 19. Nov. 2009, 00:20 »
Han burde bli utestengt fra VM... han fortjener ikke å være med der. Han burde bli straffet hardt!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #49 på: 19. Nov. 2009, 00:40 »
Det var ikkje Henry som scorte da det var HÅNDRY i følge vg ialfall !!
Surt satt og håpa på Irland sko klare det men når Henry bruker hånda meir aktivt enn det Sundgot pleier og bruke den så er det ein kjip måte og ryka ut på.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #50 på: 19. Nov. 2009, 00:41 »
EKSTREMT provoserende faktisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #51 på: 19. Nov. 2009, 01:00 »
Det var ikkje Henry som scorte da det var HÅNDRY i følge vg ialfall !!
Surt satt og håpa på Irland sko klare det men når Henry bruker hånda meir aktivt enn det Sundgot pleier og bruke den så er det ein kjip måte og ryka ut på.

Skal man være pinlig korrekt var det vel Gallas som putta :)

Sykt provoserende, først filminga til Anelka og så handsen til Hænry. Tviler sterkt på at det var et "uhell" at dommeren ikke så det. Møkkaland

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #52 på: 19. Nov. 2009, 01:03 »
Veeldig enig med Andrè og dere andre som blir provosert over den møkkafavoriseringen av Frankrike. Thierry Henry har jeg alltid satt høyt i og med at han har vært en sportslig legende. Jeg satt og så matchen og nå er jeg bare jævlig skuffa

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #53 på: 19. Nov. 2009, 02:01 »
Glad Frankrike er i VM jeg, har faktisk sansen for franskmenn.

Minker sjansen for at møkkalandslag som Italia og England får hevdet seg også. :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #54 på: 19. Nov. 2009, 02:33 »
Jeg liker i utgangspunktet Frankrike jeg også, men Irland er antakeligvis 2. landslaget mitt. Dessuten har Frankrike nå over flere år vært direkte dårlige og ekstremt kjedelige å se på. Irland fremsto over to kamper som et langt bedre og mer spennende lag.
Heia Nederland sier jeg nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cutthroat

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 276
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #55 på: 19. Nov. 2009, 11:52 »
Kjedelige Frankrike i VM...*gjesp*
Frankrike kunne vore likelege, om dei hadde spelt fotball som dei gjorde før årtusenskiftet, men pdd skulle eg mykje heller sett Irland til Sør-Afrika.
Platini og Blatter fekk det vel som dei ville, med unntak av Slovenia, men forhåpentlegvis ryk både Frankrike og Portugal i gruppespelet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #56 på: 19. Nov. 2009, 18:58 »
Skjønner helt klart de som blir irriterte og sinte over dette. Klassespilleren Henry liksom...
Men utestengelse? Det blir det garantert ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #57 på: 19. Nov. 2009, 19:06 »
Når sant skal sies, det er FÅ fotballspillere som ville sagt i fra om noe slikt. Jeg er mest provosert på jævla svenskedommern som får Øvrebø til å se ut som en dyktig dommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #58 på: 19. Nov. 2009, 19:07 »
Mtp de idiotene som sitter på toppen, Platini og Blatter...så er det nok ikke mye sjanse for at det blir noen karantene på Henry, men de ga Eduardo karantene for filming(som riktignok ble opphevet), så det er en liten mulighet. Ser Irland forresten har sendt en klage til FIFA hvor de ber om omkamp, den er mer sjanseløs.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FIFA - UEFA og nasjonale forbund.
« Svar #59 på: 19. Nov. 2009, 19:14 »
De er i hvert fall heldige som har en fotballinteressert justisminister. Men jeg tviler også på at noe som helst klage kommer til å gå igjennom. Det er trist, men sånn er det bare.