20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!  (Lest 4910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« på: 07. Juli 2006, 09:44 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122250

Vet ikke hvor pålitelig dette er, noen som har sett\hørt noe fra andre hold? Men en ting er iallfall sikkert: selv om Beckham er best i verden på det han er god på vil jeg alldeles ikke ha ham Newcastle og spesielt ikke med DE tallene som er innblandet i bildet der....

Bangsbo

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #1 på: 07. Juli 2006, 10:40 »
Beckham er en klasse-spiller. Det er det vel ingen tvil om. Poenget er vel at vi kommer til å tjene mer på drakt salg etc. (Asia)
Men tviler sterkt på at han kommer til Newcastle, men aldri si aldri...

Noreng

  • Gjest
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #2 på: 07. Juli 2006, 11:06 »
Vi tjener ikke 2,9 mill på draktsalg i uka! Er det ikke vi som har penge problemer? Er det ikke Roeder som sier han skal synke snitt alderen? Er det ikke vi som skal ha Milner og Solano på høyrekanten. Da har vel faen ikke vi råd til en spiller som kun kommer til å feste, skape skandaler og spille en god kamp innemellom.. Beckham is over the top soon!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #3 på: 07. Juli 2006, 11:12 »
Enig, ser på Beckham som meget overvurdert, dette blir for dyrt mener nå jeg..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #4 på: 07. Juli 2006, 13:25 »
For meg virker det som at det er meget sannsynlig at Beckham blir Newcastlespiller, noe som gleder meg. Draktsalget og effektsalget rundt Beckham kommer til å dekke store deler av kjøpet. Dessuten har Newcastle bare popularitet og en god fotballspiller å vinne.

Nei, jeg syntes at vi skulle kjøpe. Det eneste som kan stå i veien for det er kanskje Victoria Beckham, som sikkert ikke vil opp i kalde Nord-England, men som heller vil shoppe i en storby eller ligge å sole seg på en varm strand.

Beckham vil jeg gjerne ha! En god fotballspiller, silkefot og popularitet vinner vi også!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #5 på: 07. Juli 2006, 13:25 »
David Beckham  :!:  :?:  :idea:  :?  :o

Føles usannsynlig ut at Newcastle skal signere verden kanskje største fotballikon. Tror ikkje han vil styrke laget så alt for mykje men hadde vert kanon og hadt han på laget. Han he fantastiske Frispark og cornere men har ikkje evna til og komme rundt på kanten sjølv.. Synes Beckham kanskje er best sentralt ?  Seier ikkje Nei Takk men tror det skal noke til. Ala Newcastlles gode forhold til Real Madrid vil vel bli svekka om Newcastle sko stikka av med Beckham o...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #6 på: 07. Juli 2006, 13:44 »
Siden The Sun er oppgitt som kilde hos noen av avisene er vel dette lite troverdig. Uansett er det jo av en slik sensasjonskarakter at det er verdt å nevnes og diskuteres. Draktsalg og annen markedsføring dekker jo denne spillerens lønn i stor grad. I tillegg har han et svært godt høyrebein. Faren ved å kjøpe denne spilleren er at han vil ha klippekort på laget uansett prestasjoner. Jeg liker heller ikke spillere som er mer kjent for sine frisyrer og sko enn for sine prestasjoner på banen.
Toon, Toon,
Black and white army

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #7 på: 07. Juli 2006, 14:19 »
Synes det hadde vært strålende å fått Beckham til klubben. Han har spillt  bra for Real Madrid i år, og stått for en mengder med assist. Som noen sier her vil han nok få klippekort på laget og det er synd for min store Newcastle helt Solano. Det er jo mulighet for å flytte Beckham på sentral midtbane også, med Parker ved siden. Nå blir det nok helt ville summer hvis han skulle gå til Newcastle, så blir nok litt vanskelig.

Men får vi Beckham trenger vi definitivt targetmen helt der oppe. Men hadde  vært moro det her om det hadde gått igjennom. Noe jeg tviler på. Tviler litt på at Victoria vil like å flytte fra Madrid til Newcastle, og hun er nok sjefen i forholdet  :lol:
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #8 på: 07. Juli 2006, 15:10 »
Hva pokker skal vi med Beckham?

Vi har allerede Solano og Milner på høyrekanten. Og sentralt er det heller ikke plass til ham.
Hva pokker skal vi med Beckham?

Greit, han er en meget god fotballspiller. Arbeider hardt, gudsbenådet innleggsfot, men jeg ser ikke helt hva han skal kunne tilføre oss som vi ikke har fra før. Og hvor populær vil han egentlig bli? Blant geordiene kan jeg ikke skjønne at det er spesielt mye hurrarop.

Han er en spiller som står for det stikk motsatte av de verdier som Newcastle tradisjonelt har stått for.
Han er en spiller på vei ned, han er bestevenn med Gary Neville, selve symbolet på hva vi hater med Man Utd. Han vil selge millionvis av drakter i Asia, selvsagt, og kanskje en del i Norge. Du har jo de som følger Beckham overalt hvor han drar. De som hadde rød drakt med 7 Beckham tidligere, har nå Real-trøye med Beckhams navn på. De vil nå skifte til vår flotte trøye, med et helt malplassert navn bakpå.

Beckham og Newcastler hører IKKE sammen, og vi har ikke det minste bruk for ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #9 på: 07. Juli 2006, 15:17 »
Sitat fra: "Joakim"
Hva pokker skal vi med Beckham?

Vi har allerede Solano og Milner på høyrekanten. Og sentralt er det heller ikke plass til ham.
Hva pokker skal vi med Beckham?

Greit, han er en meget god fotballspiller. Arbeider hardt, gudsbenådet innleggsfot, men jeg ser ikke helt hva han skal kunne tilføre oss som vi ikke har fra før. Og hvor populær vil han egentlig bli? Blant geordiene kan jeg ikke skjønne at det er spesielt mye hurrarop.

Han er en spiller som står for det stikk motsatte av de verdier som Newcastle tradisjonelt har stått for.
Han er en spiller på vei ned, han er bestevenn med Gary Neville, selve symbolet på hva vi hater med Man Utd. Han vil selge millionvis av drakter i Asia, selvsagt, og kanskje en del i Norge. Du har jo de som følger Beckham overalt hvor han drar. De som hadde rød drakt med 7 Beckham tidligere, har nå Real-trøye med Beckhams navn på. De vil nå skifte til vår flotte trøye, med et helt malplassert navn bakpå.

Beckham og Newcastler hører IKKE sammen, og vi har ikke det minste bruk for ham.
Kunne ikke fått sagt det bedre Joakim!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #10 på: 07. Juli 2006, 15:48 »
det som jeg ser på som positivt er at d begynner å lukte krutt av newcastle. De fleste storspillere blir linket til oss og vi blir oppfattet som en seriøs storklubb. Emre,parker,owen er noen av klassespillerne vi har hentet.

Men jeg er enig med de som stiller seg spørsmålet om hva vi skal med beckham? Solano sin innleggsfot er etter min mening nesten like god som beckham sin. Beckham jobber mer, men er mindre kreativ.

Det som er mest positivt med beckham er at han er en kaptein type.
Han er en vinner. Beckham har vunnet hele livet sitt. Vi trenger vinnertyper i laget! men hvis vi kjøper beckham må vi selge solano eller milner. noe som er trist. det hadde vert eb skam å solgt solano to ganger!

Jeg klarer ikke å se for meg beckham som newcastle spiller, men jeg skal ikkke legge skjul på at det hadde vert litt gøy å sitt hvordan det hadde gått. I tilleg får vi muligens en kamp eller to ekstra på canal+ og
litt bedre reportasjer i de norske avisene :P
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #11 på: 07. Juli 2006, 16:04 »
Beckham? Å herregud. La oss håpe dette er grunnløse rykter. Husker i de dager han spilte i United. Var ingen som sa at han var en god fotballspiller da. Da var han en jævel.

Nå som han er aktuell er han plutselig OK? NEI! Ikke for meg, anyway.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #12 på: 07. Juli 2006, 16:05 »
Ruud van Nistelrooy og Wayne Rooney er begge jævlar, men hadde blitt vil av glede dersom de hadde blitt Newcastle-spillere  :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #13 på: 07. Juli 2006, 16:32 »
Virker som at han trives i Madrid  og at Man U er eneste klubben han vil spille for i England. Var hverfall det han sa paa det tv-programmet om ham :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sannsynligvis ikke noe, men alikevel.... Beckham?!
« Svar #14 på: 07. Juli 2006, 17:04 »
det kan vel også være snakk om overgang på et senere tidspunkt. Da mener jeg som en avslutning på karrieren eller en hjemvending til england. Beckham har selv sagt at han godt kunne tenke seg å avslutte karrieren i Madrid, og at i england finnes det bare èn klubb for ham. Dette var i en dokumentar på tv for en liten stund siden.

edit: ble nettopp sagt det ja...

Selv tror jeg en hjemvending til england er aktuell når barna skal begynne på skolen.

ny på forumet forresten. hei ;)