20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hjelp med å finne letteste og billigste reise til newcastle 18.9-21.9  (Lest 11360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Premier Inn Newcastle City Centre (Newbridge St. West)
Denne anbefaler jeg. Bodde der nå i januar, og skal garantert bo der til høsten igjen. Mange koselige ansatte, veldig, veldig god mat, sentralt og gåavstander til det meste ;)
Hvert til det jeg hadde brukt for :)

Det så veldig bra ut :)
£257 for 3 netter er overkommelig, skal se om det ikke blir det hotellet der :)

Hvordan er det å finne fram til det fra Metroen?
Hvor langt er det å gå til St.James og shopping?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Det med metroen har jeg ikke peiling på. Tar alltid taxi fra flyplassen :P Spør radar.

Til Eldon Square og Monument Mall er det ikke mer enn ca 5-6 minutter å gå, og rundt 10 min til SJP. +/- et par minutter da.
Jeg likte hotellet veldig mye, og de har en fantastisk forrett til middagen. Noe kylling-stasj ;)

EDIT: Du bør jo legge inn frokost i prisen da :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Det med metroen har jeg ikke peiling på. Tar alltid taxi fra flyplassen :P Spør radar.

Det er å kaste vekk penger. Er veldig enkelt å komme seg til byen fra flyplassen med metro, bare følge skiltene i ankomsthallen så kommer du ned på plattformen. Sparer du sikkert 200kr.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Jeg vet det kø1. Men for meg er det mye enklere. Det som er viktigst for meg. Plutselig havner jeg langt, langt unna der jeg egentlig skal. Og det er en nedtur ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Da var tur til Newcastle booka :D
Fly med British Airways og 3 netter på Premier Inn Newcastle Central.

Bare å vente på å få tak i billetter til Newcastle - Plymouth nå :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Tror faktisk at jeg skal sikte meg inn på den samme kampen faktisk. Hjemme mot Plymouth. Blir litt vemodig å sitte på SJP i Championship, men det må vel bare gjøres.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
da kan det jo hende vi sees der da.. hehe ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Det er langt fra umulig det ja ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Jeg vet det kø1. Men for meg er det mye enklere. Det som er viktigst for meg. Plutselig havner jeg langt, langt unna der jeg egentlig skal. Og det er en nedtur ;)

Hehe..er jo ikke så veldig vanskelig å finne ut hvilken metro-stasjon man skal gå av da.. :P Evt. så tar du jo bare metroen til sentralbanestasjonen, så taxi videre derfra til hotellet, sparer noen kroner da også!

Ganske greit å gjøre seg kjent i Newcastle, så man skal ikke bekymre seg over om man finner frem i byen ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

tool-nes

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Jeg vet det kø1. Men for meg er det mye enklere. Det som er viktigst for meg. Plutselig havner jeg langt, langt unna der jeg egentlig skal. Og det er en nedtur ;)

Hehe..er jo ikke så veldig vanskelig å finne ut hvilken metro-stasjon man skal gå av da.. :P Evt. så tar du jo bare metroen til sentralbanestasjonen, så taxi videre derfra til hotellet, sparer noen kroner da også!

Ganske greit å gjøre seg kjent i Newcastle, så man skal ikke bekymre seg over om man finner frem i byen ;)

Er det noe lignende gulesider sine kart sider i england?
sånn at det kan gå ann å bli litt kjent i newcastle før en drar, er mange år siden jeg var der sist nå.
Eller noe annet kart som er bra?

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Denne siden kan kanskje være til hjelp : http://www.newcastlegateshead.com/travel.php

Metroen tar du til jernbanestasjonen. Koster £3,30 (Ca.36 kr) evt så kan jeg ordne skyss dersom du har plass til noen norske matvarer med på lasset  ;) Om det lar seg gjøre med jobb osv så kan jeg ordne privatsjåfør med god komfort  ;D

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jeg vet det kø1. Men for meg er det mye enklere. Det som er viktigst for meg. Plutselig havner jeg langt, langt unna der jeg egentlig skal. Og det er en nedtur ;)

Jeg tok metroen da jeg var der. Det er veldig enkelt. Du kan ikke bomme. Og det er bare å spørre folk på toget når du skal av hvis du er usikker. Det gjorde jeg. Og det kostet nesten ingenting.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Vi tok taxi fra flyplassen og inn til sentrum, kosta ikke mye det heller, og delt på flere så ble det nok ikke så veldig mye dyrere enn metroen, også er det veldig mye enklere med taxi.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Taxiprisene er steget en del hittil i sommer og en taxitur fra flyplassen til byen koster naa opp mot 15 pund alt etter hvilket selskap du benytter.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Neste gang jeg skal til leeds og castle tror jeg vi ender med å ta tog fra London Gatwick. Stopper tog på vei nordover på Gatwick Stasjon eller må jeg til en sentralbanestasjon og ta tog derfra. Kan jeg bestille online evnt?