20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: RyanAir legger ned Torp-Newcastle!  (Lest 9701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #15 på: 15. Des. 2006, 17:04 »
Widerøe flyr også fra stavanger i mandag, torsdag, fredag og søndag. Ca 500 spenn per vei, på alle dager utenom fredag da koster det 1500.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #16 på: 16. Des. 2006, 20:35 »
Sitat fra: "Mack"
Norwegian skal starte med billigruter fra Rygge til Newcastle. Rygge åpner 1. okt 2007. Dette er jo veldig bra. For meg er det kortere til Rygge enn Sandefjord/Torp.

Dette må vel være gode nyheter for dere østfoldinger. Og de er det jo en del av her.


Kjempe bra dette!:)

Eller så går det ann å reise med RyanAir fra Gøteborg også da! Jeg som bor i Sarpsborg er i Gøteborg på 2t og 30 min, så det er et reelt alternativ.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #17 på: 19. Des. 2006, 01:05 »
Sitat fra: "Mack"
Norwegian skal starte med billigruter fra Rygge til Newcastle. Rygge åpner 1. okt 2007. Dette er jo veldig bra. For meg er det kortere til Rygge enn Sandefjord/Torp.

Dette må vel være gode nyheter for dere østfoldinger. Og de er det jo en del av her.


Er det helt sikkert? Det siste jeg har lest er at Norwegian fortsatt ikke er sikre på om de skal fly fra Rygge, og det er ikke så veldig mange dagene siden. Men er det riktig, så er det jo helt strålende i så fall:)

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #18 på: 19. Des. 2006, 08:31 »
Nei, det er ikke helt sikkert.
Toon, Toon,
Black and white army

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #19 på: 08. Jan. 2007, 02:01 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Hvor står det at Ryanair legger ned sin rute? Finner det ikke på deres internettsider.


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=144020

Dette er jævlig synd, men hvis det stemmer at Norwegian og eller ryanair starter fra Rygge er jo dette godt nytt! Kortere fra Oslo og det. Er det sikkert de åpner Rygge til høsten forresten?

Uansett bra den ikke ble lagt ned tidligere, skal prøve og ta en tur i feb/starten av mars  :D
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #20 på: 08. Jan. 2007, 02:10 »
Jet 2 har kortet ned fra 3 til 2 avganger i uka Bergen-Newcastle også. Torsdag og søndag nå...

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Dubai - Newcastle
« Svar #21 på: 10. Jan. 2007, 16:11 »
Noen legger ned, mens andre åpner nytt (kilde: nufc.com):
Emirates airline will start a non-stop daily service between Dubai and Newcastle in the UK starting 1 September 2007. Emirates will use an Airbus A330-200 aircraft on the route, offering 27 business and 251 economy class seats. Flights will leave Dubai at 7.20am and arrive in Newcastle at 12.10pm. Return flights depart at 1.40pm and arrive in Dubai at 12.05am the following day.
Livet er svart/hvitt!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #22 på: 11. Jan. 2007, 22:40 »
Sitat
Kjempe bra dette!:)

Eller så går det ann å reise med RyanAir fra Gøteborg også da! Jeg som bor i Sarpsborg er i Gøteborg på 2t og 30 min, så det er et reelt alternativ.


Blir vel vanskelig når Ryan Air ikke har noen rute fra Gøteborg til Newcastle..

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #23 på: 11. Jan. 2007, 22:44 »
Sitat fra: "danield"
Sitat
Kjempe bra dette!:)

Eller så går det ann å reise med RyanAir fra Gøteborg også da! Jeg som bor i Sarpsborg er i Gøteborg på 2t og 30 min, så det er et reelt alternativ.


Blir vel vanskelig når Ryan Air ikke har noen rute fra Gøteborg til Newcastle..


Vanskelig og vanskelig!;) hehe..

Vet det. Glemte meg bort... Jeg har reist til London fra Gøteborg noen ganger, men aldri til Newcastle.

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
M'boro-kampen er siste sjanse med RyanAir fra Torp
« Svar #24 på: 21. Feb. 2007, 15:04 »
Jeg trodde Ryanair fløy Torp-Newcastle ut mars måned, og hadde belaget meg på å ta turen siste helga i mars. Da jeg skulle bestille tur viste det seg at de siste flyvningene går uken før.

Det vil si at siste hjemmekamp mens Ryanair fortsatt flyr Torp-Newcastle er mot Middlesbrough den 3.3.07. -Så da ble det tidligere tur enn først beregnet. Men et lokalderby er jo ikke å forakte  ;), i tillegg er jo noen dager i Newcastle bare digg.
Livet er svart/hvitt!

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #25 på: 10. Mars 2007, 18:57 »
Går det ikke båt fra Bergen eller Stavanger til Newcastle?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #26 på: 10. Mars 2007, 19:19 »
Går det ikke båt fra Bergen eller Stavanger til Newcastle?

Det stemmer. Både Bergen og Stavanger.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #27 på: 10. Mars 2007, 20:19 »
Problemet er jo at båten tar 100 år.

Jeg gidder ikke tilbringe 48 timer på en båt, hvor det eneste fornuftige jeg kan gjøre er å drikke meg sørpe full.

Men dersom andre synes at det å drikke seg sørpe full er årets høydepunkt og ikke bryr seg om at båten bruker 100 år på å komme seg over sjøen, så vær så god.

Jeg flyr heller via London/Manchester for å komme meg frem den veien.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #28 på: 10. Mars 2007, 21:08 »
Jeg gidder ikke tilbringe 48 timer på en båt, hvor det eneste fornuftige jeg kan gjøre er å drikke meg sørpe full.

Hehe, skjønner ikke problemet??   ;D

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: RyanAir legger ned Torp-Newcastle!
« Svar #29 på: 11. Mars 2007, 14:21 »
Fergefylla er ganske gøy ja. Spesielt hvis målet for turen er Newcastle vil jeg tro. Men ganske praktisk å ta fly fra Bergen da. Billig er det også...