20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cassano  (Lest 9524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Cassano
« på: 17. Des. 2005, 12:43 »
Leste nå nettopp at Newcastle skulle prøve å skaffe seg Romas bråkebøtte Antonio Cassano...

En meget god spiller, men ønsker vi ei slik bråkebøtte til klubben?

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Cassano
« Svar #1 på: 17. Des. 2005, 13:29 »
Bare piss preik.....han kommer aldri til New. Blir Juve, Milan eller Real. Tror nok han har større ambisjoner enn oss

plebbster

  • Gjest
Cassano
« Svar #2 på: 17. Des. 2005, 14:20 »
Han blir vel den nye Bellamy hvis han kommer. Vi trenger ikke en slik en inn i klubben.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Cassano
« Svar #3 på: 17. Des. 2005, 14:23 »
Pisspreik sier jeg og.

Cassano har et stort talent, men er en ufordragelig type. Det er bare å holde seg langt unna. Jeg vil tippe at han dessuten kommer til å kreve en skyhøy lønn for å flytte til Newcastle.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Cassano
« Svar #4 på: 17. Des. 2005, 14:25 »
Sitat fra: "plebbster"
Han blir vel den nye Bellamy hvis han kommer. Vi trenger ikke en slik en inn i klubben.


Nei, takke meg til. Ikke noen flere ufordragelige drittsekker inn, og ihvertfall ikke Cassano!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Cassano
« Svar #5 på: 17. Des. 2005, 14:49 »
Tviler på at han kommer, men jeg tror det kunne vært interessant. Ettersom dette er en spiller Souness vil hente selv og som ikke var i klubben han kom til er det mulig det vil fungere bedre enn Bellamy & Souness. Hvis ikke, ja da er det nok et bomkjøp.  :roll:

Tviler egentlig på at Cassano blir mye dyrere i drift enn Owen, så selv om dere ikke liker Cassano er ikke lønna noe å skylde på. Vi liker Owen, dermed hører jeg ingenting om "lønnsposen" hans.

Har mine tvil om at vi får Cassano, men det er godt tegn at de skjønner at de må hente inn en spiss nå i Januar, og da må det være en som er nærmere Shearer og Owen sitt nivå enn Ameobi og Chopra sitt nivå for å si det sånn!

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Cassano
« Svar #6 på: 17. Des. 2005, 16:32 »
Det er pissepreik delux ja..kommer aldri til newcastle han!
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Cassano
« Svar #7 på: 17. Des. 2005, 18:05 »
Nihat får vi gratis, så han burde vi prøve oss på først...

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Cassano
« Svar #8 på: 17. Des. 2005, 22:17 »
Newcastle have been linked with a January move for Roma striker Antonio Cassano.

The Italian international is out-of-contract in the summer and has rejected a new five-year deal worth £10million from the Serie A outfit.

Cassano is believed to be a target for Spanish giants Real Madrid but The Mirror claim that Newcastle have been bombarding the player's agent with calls to try and arrange a meeting.

The forward is talented but temperamental, picking up red cards for swearing at refs and also being booted out of the Italian U21 squad.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Cassano
« Svar #9 på: 18. Des. 2005, 12:28 »
Håper og tror det der bare er noe useriøst oppgulp fra en eller annen løgner av en journalist. Og de er det svært mange av.

Som sagt ovenfor, Cassano er en ufordragelig type og jeg blir svært overrasket om Souness henter inn en bråkebøtte etter å ha kastet ut Bellers og Robert. Greitt nok, Cassano har et talent, men vi trenger ikke å hente inn bråkebøtter. Skal også nevnes at Cassano foreløpig ser ut til å ha stagnert en smule etter å ha vært den mest lovende spilleren i Italia for noen sesonger tilbake.

Og, hvordan skal Owen og Cassano fungere sammen??
Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Cassano
« Svar #10 på: 18. Des. 2005, 16:49 »
Fortell meg hvorfor Cassano er så ufordragelig!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Cassano
« Svar #11 på: 18. Des. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Lasse"
Fortell meg hvorfor Cassano er så ufordragelig!!!

Han tror han er større enn alle andre.
Han tror han er bedre enn alle andre.
Han tror han er mer verdifull enn noen andre.
Han havner ofte i bråk. Veldig ofte er han selv med på å starte det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Cassano
« Svar #12 på: 18. Des. 2005, 18:12 »
Hvordan vet du dette? Har han noen gang sagt noe sånt?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Cassano
« Svar #13 på: 18. Des. 2005, 18:19 »
Alle veit jo at han er en klyse.....er en grunn til at han alltid kommer i bråk

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Cassano
« Svar #14 på: 18. Des. 2005, 18:58 »
jeg har ikke noe imot at han kommer.

Han er drit god etter min mening.

Folk her sier jo anelka har roet seg og at de vil ha han til nufc. det samme kan vel skje med cassano.
Og han er jo bare guttungen ennå.
lt;3 Newcastle <3