20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United, lørdag 07/12 kl 13:45  (Lest 20159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
første gang jeg har opplevd at vi slår scum på old carpford! DEILIG!! :D Howay the lads!!!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Dette var helt topp!
Nei.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Ã… herrefred. Siste kvarteret ble tilbragt liggende i fosterstilling pÃ¥ gulvet foran tv'en. sÃ¥ sinnsykt deilig seier!!! HOWAY THE LADS! Grattis!  :toon: :toon: :toon: :feiring: :feiring:

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Håhåhåh! Gratulerer, folkens!

 :beer:

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Fantastisk!!!! Dette skal feirast!!!! :toon: :feiring: :feiring:



Ps. Eg skjønnar GODT kvifor Gouffran spelar fast istaden for ben Arfa!!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Da har vi faktisk opplevd Ã¥ vinne en fotballkamp pÃ¥ Old Trafford i vÃ¥r levetid. Gratulerer folkens  :toon:

#WilliamsonForEngland
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
HAHA! For ein vanvittig deilig kamp! Kan ikkje fÃ¥ uttrykt nok kor ein stor taktisk seier dette er! Herregud!  :toon: :toon: United var heilt ufarlige etter skÃ¥ringa, bortsett frÃ¥ pÃ¥ dødballer. Herlig Ã¥ sjÃ¥ Toon Army lage liv  :thumbu: Deilig! DEILIG! Midtbana var rett og slett fantastiske :drool: Og Forsvaret :smitten: Og Remy pÃ¥ topp var utrulig flink til Ã¥ vere spillbar og holde pÃ¥ ballen nÃ¥r vi trenge det! Vanvittig lagseier! Tiote kanskje eit hakk over resten av laget.

Howay The Lads!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Mortinho

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 92
    • Vis profil
Å fy faen så deili... Kanskje ikke verdens største prestasjon å slå manu nå men det gjør det ikke noe mindre deili... At en må bli en voksenmann før en skal få oppleve seier på ot er crazy,men det va verdt å vente på

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Storkoste meg da Manu-fansen strømmet ut av Old Trafford over 10 minutter før slutt pÃ¥ stillingen 0-1  :clap:

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
YES!!!!!
lt;3 Newcastle <3

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
første gang jeg har opplevd at vi slår scum på old carpford! DEILIG!! :D Howay the lads!!!
Er nok det for dei fleste forrige gang nufc vant på carpford var på 70 tallet!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Trur jeg hørtes over hele Nabolaget nÃ¥r jeg stemte i "Sacked in the morning" pÃ¥ slutten der!  :ler:

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
In Moyes we trust!  :lol:

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Herregud sÃ¥ fantastisk!  :)
5 sider etter seier mot Manu. Wow dette forumet har blitt dødt siden 5.plass sesongen. Litt trist :/
Gratulere alle samen :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Da har vi faktisk opplevd Ã¥ vinne en fotballkamp pÃ¥ Old Trafford i vÃ¥r levetid. Gratulerer folkens  :toon:

#WilliamsonForEngland

Williamson og Colo var ekstremt gode i dag. Heilt utruleg kor god Willie har vorte.