20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 30980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Har alltid vært en fan av Noble men nå har jo West Ham tatt et steg opp, så det kan bli vanskelig...Noe så sjeldent som en engelsk pasningsspiller, som i tillegg jobber knallhardt, og må ses på som (sett bort i fra Payet)West Hams viktigste spiller...Burde spilt for England.

Shawcross og Butland kunne nok hevet oss...Englands beste keeper, kanskje premier leagues beste keeper... Stoke med og uten Butland er jo 2 forskjellige lag. Shawcross hadde fortjent flere landskamper, er en lederskikkelse, god i luftrommet, og hadde nok forsterket forsvaret vårt direkte...

Fonte er sikkert ønsket av større klubber, men definitivt en klassestopper... Det sammme må sies om Van Dijk...

Om Leicester skulle faile, og det er muligheter for noen av de "halvgode"...Drinkwater, en spiller jeg har stor sans for som burde spilt for England.

Neil Taylor/Bertrand, 2 gode venstrabackersom hadde hevet oss...

Sikkert glemt noen...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #1 på: 04. Nov. 2016, 18:45 »
En spiller jeg hadde veldig sansen for da han var i Southampton er Morgan Schneiderlin. Har vel egentlig aldri fått noe særlig med tillit i ManU og virker som Mourinho ønsker å kvitte seg med han. Colback og Tiote mot Morgan er vel en grei oppgradering?

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #2 på: 05. Nov. 2016, 00:18 »
Spillere som sliter med spilletid/spiller i mindre klubber og som jeg hadde vært veldig positiv til:
Morgan Schneiderlin er topp forslag!
Oxlade-Chamberlain (hadde vært sunt for han å spille uke inn, uke ut)
Wilshere (drøm)
Daniels (meget god)
Loftus-Cheek (spennende)
Townsend (velkommen hjem)
Schlupp (undervurdert)
Targett (prospect)
Gibson (solid)
Trippier (ubrukt)
van Aanholt ;)
Sigurdsson (say no more)
Kingsley (prospect)
Ighalo (markedsverdien daler nå)
Carroll (neida, joda)
Black and white since 1996

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #3 på: 05. Nov. 2016, 17:03 »
Kjenner agenten til Igahlo, og prislappen fra Watford er faktisk på svimlende 35mp. Everton bydde 30 i sommer. Rejected. Synes personlig han er overrated.
Ellers liker jeg listen
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #4 på: 14. Nov. 2016, 14:44 »
En spiller jeg hadde veldig sansen for da han var i Southampton er Morgan Schneiderlin. Har vel egentlig aldri fått noe særlig med tillit i ManU og virker som Mourinho ønsker å kvitte seg med han. Colback og Tiote mot Morgan er vel en grei oppgradering?

Enig  i Scheniderlin. Fantastisk i Southampton og får lite tillitt i United... Leicester kvitter seg nok ikke med kaptein Morgan mot en Tiote vi desperat prøver bli kvitt, og Colback...Dessuten er han gammel, 30-31 år....

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #5 på: 14. Nov. 2016, 14:49 »
Spillere som sliter med spilletid/spiller i mindre klubber og som jeg hadde vært veldig positiv til:
Morgan Schneiderlin er topp forslag!
Oxlade-Chamberlain (hadde vært sunt for han å spille uke inn, uke ut)
Wilshere (drøm)
Daniels (meget god)
Loftus-Cheek (spennende)
Townsend (velkommen hjem)
Schlupp (undervurdert)
Targett (prospect)
Gibson (solid)
Trippier (ubrukt)
van Aanholt ;)
Sigurdsson (say no more)
Kingsley (prospect)
Ighalo (markedsverdien daler nå)
Carroll (neida, joda)

Loftus Cheek er en av få spillere Chelsea valgte å ikke låne ut, for å satse hardt på han, et megatalent de neppe gir slipp på... ..Van Aanholdt er vel i  Sunderland, så skjønner ikke at du forseslår han i det hele tatt.....
« Siste redigering: 14. Nov. 2016, 15:54 av superswag »

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #6 på: 14. Nov. 2016, 15:12 »
Dette er jo kem me ønske oss hvis me rykke opp. Med fanskaren våras og med benitez som sjef e jo detta masse gode namn syns eg... Ighalo spele på Watford, du superswag tenke sikkert på Iheanacho, talentet på city, den e nok meir urealistisk ja😊
Wilshere e jo eit supert forslag. På lån i Bournemouth no ja, men e stor sjans for at han blir solgt neste år - når me forhåpentligvis er rykket opp - nettopp det denne tråden handler om 😀
Venter i spenning...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #7 på: 14. Nov. 2016, 16:00 »
Ja ble tenkte på Ihenacho, så ble litt sjokka over forslaget... Hva vi ønsker oss? Jeg ønsker meg Messi, men vi må være realistiske..... Ighalo har hatt en halvgod sesong i PL ifjor og vært svak...Rykker vi opp er ikke dette godt nok... Wilshere er ekstremt god, men alltid skadet... Så kanskje...  Jeg ønsker meg Atsu vi låner permanent. Klausulen er visstnok på 50 millioner kroner, noe som er et røverkjøp......... Knockhert burde vi hentet før sesongen, men ønsker meg han gjerne i januar eller etter et opprykk..Divisjonens kanskje beste spiller. God høyreving og 10er...Klassespiller fra Frankrike...

Prøver tenke hvem  Benitez har et forhold til fra Liverpool tiden...Lucas gjør det kanonbra som stopper, og er til tider knallgod som deffensiv midtbane, men kan bli mer stabil... En spiller Benitez kjøpte som sikkert er på vei bort...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #8 på: 02. Mars 2017, 12:47 »
Sleng 20 millioner pund for Luke Shaw og vi har venstre back i 10 år.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #9 på: 02. Mars 2017, 13:30 »
Er egentlig ganske mange spillere jeg ønsker meg til klubben.

Keeperplassen er så som så, mener Darlow er god nok til PL. Samtidig får vi igjen Krul, og har da Darlow, Selz, Krul, Elliot og Woodman. Det må fjernes noen, og evalueres om de er gode nok de som evt blir igjen.

I forsvar er det så som så. Egentlig fire gode stoppere i Hanley, Mbemba, Lascelles og Clark, men er de gode nok? Mbemba får ikke tillit, ei heller Hanley i stor grad. Lascelles er litt opp og ned, mens Clark er stabil. Ønsker meg egentlig en ny stopper, inn i 11'eren.
Verken Lazaar eller Gamez (mye skadet) har fått de store mulighetene av Rafa. Hvis dette er feilkjøp, trenger vi to nye backer i sommer. Skulle gjerne sett at vi gikk for et klart førstevalg på vback, eller et skikkelig talent (Toni Lato :P ). Yedlin har vist at han er god nok, selv om han slet første 45 sist.

Midtbanen trengs forsterkning. Ut med Anita, Gouffran, Colback (?), Ameobi, og samtlige må erstattes. Vi har blitt linket til min favorittspiller på FM, Youri Tielemans, og håper det kan skje. Men trenger også en ryddegutt på midten i tillegg til Hayden, samt en eller to vinger. Lov å tro at McCarthy kommer inn i sommer.

På spissplass trenger vi også en forsterkning. Gayle og Mitro bør få fortsette, kanskje også Murphy. Riviere MÅ selges, og Arma bør lånes ut. Shane Long hadde vært en god spiller å fått inn.

Slik jeg ser det, bør vi da handle en stopper, 2 backer (kanskje), muligens 4 midtbanespillere og en spiss!

(Rask oppsummering fra min side, kan ha glemt noe/noen).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #10 på: 02. Mars 2017, 14:30 »
Bra innlegg! Men hva tenker vi egentlig om Atsu? Hot or not?

Og Mitrovic da? Selges og kanskje få litt penger? Har jo egentlig bevist nada selvom jeg virkelig ønsker at han skal lykkes hos oss.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #11 på: 02. Mars 2017, 15:14 »
Atsu er jeg litt usikker på. Har ikke tatt championship med storm. Faktisk ikke klart å spille seg til fast plass på laget heller og da blir jeg usikker på om han bør satses på i PL.
Vi trenger jo bredde i i laget og om prisen er helt ok, så er jo han en spennende spiller å hive innpå fra benken.

Mitro er også en nøtt. Fyren elsker jo klubben, men pr i dag er han ikke effektiv nok. Med Benitez sin stil er det bedre med en Vardy type enn kraftplugg på topp.
Heller litt mot salg om budet er 15-20 mill pund.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #12 på: 02. Mars 2017, 17:04 »
Jeg er for å beholde Atsu, og spesielt Mitro.
Atsu har gode kvaliteter, og er i mine øyne vår beste venstreving. Med tiden tror jeg han kan bli solid PL-materiale. Håpet er jo at Aarons også får skikk på kroppen, men det tror jeg hva jeg vil om.
Mitro har sløst med sjanser i år, men var veldig viktig i fjor. Han elsker klubben, er ung med stort potensial og vi trenger en slik type spiss! Spesielt hvis vi skal ha inn en spiss til, Vardy-type ;)

Vil gjerne ha inn en rask spiss i en trio med Mitro og Gayle. En slags Defoe-type. Kommer ikke på noen i farta, og er vel sannsynlig vi må utenlandsk for å finne en slik spiss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #13 på: 02. Mars 2017, 17:55 »
Vil gjerne ha inn en rask spiss i en trio med Mitro og Gayle. En slags Defoe-type. Kommer ikke på noen i farta, og er vel sannsynlig vi må utenlandsk for å finne en slik spiss.
Trenger ikkje gå lengre enn til våres egne rekker og Adam Armstrong☺ Han er ein slik type. Men bør nok gi han 1 sesong og 2 til på utlån først...
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #14 på: 02. Mars 2017, 22:36 »
Skriver i det lange innlegget mitt at Arma bør lånes ut.
Usikker på hvilken type han blir også. Men ja, han er spennende. Men som både du og jeg sier, han må ha et par sesonger med førstelagsspill til.

Ergrer meg fortsatt at vi ikke fikk Gameiro!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒