20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 575181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #45 på: 09. Des. 2010, 23:05 »
http://www.transferleague.co.uk/premiership-transfers/west-ham-transfers.html

Kjøpene og salgene til Pardew mens han var i West Ham. Skal sies at det ikke var han som sto bak kjøpene av Tevez og Mascherano selvom de kom dit mens han var manager.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #46 på: 09. Des. 2010, 23:26 »
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16497,00.html

VEt ikke om det er lagt ut, men intervju med Pardew.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #47 på: 09. Des. 2010, 23:28 »
Jeg skjønner at skuffelse kan få folk til å si og gjøre mye rart, men jeg må spørre. Hva positivt vil en evnt protest aksjon kunne bidra med? Når vi har ansatt en manager idag, vil det være bedre for klubben å få han sparket like fort? Vil vi framstå som en klubb gode spillere ønsker å komme til? Vil stjernene våre ønske å bli hvis vi starter en protest?

Jeg skjønner at folk vil klage og jamre seg litt, men jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha en ny Keegan saga... ???

Jeg står fortsatt på mitt utsagn om at supporterne har mye av skylden for nedrykket til champ.

Eg skjønnar godt fans som har pleidd vore på kamp kvar helg, no revurderar dette. Det er mykje peng det er snakk om og folk prioriterar annleis i desse nedgangstider, spesielt med tanke på det som Ashley påførar fansen. For når ein verte behandla so dårleg då går folk lei. Det er lett for oss her i Noreg å sei at mi skal støtta laget uansett, mi reiser jo kunn bort av og til på ferie og ser ein kamp. Viss det er nokon som går til aksjon mot ashley sitt styre,på ein eller annan måte, så gjer det ikkje dei til ein dårlegare supportar enn deg. Tvert om.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #48 på: 09. Des. 2010, 23:31 »
En protest vil jo føre til at Ashley kanskje ser hvor omfattende det er å storme mot supporterne på den måten han gjør! Det er jo et diktatoriat av en annen verden der han streber mot ønsker fra først og fremst spillerne og supporterne kun for å drive gutteklubben grei! I dagens verden så er det ikke slik man driver en fotballklubb. Ashley har gjort ekstremt mye galt helt fra han tok over. Dette ser vi på behandlingen av Keegan, der Ashley hentet spillere bak hans rygg. Og igjen går han bak ryggen til en manager, dersom man skal tro avisene.
Han ansetter personen med kun 5% av stemmene, der 40 000 har stemt. Da bør han skjønne at noe er galt. Tviler på at han i det hele tatt leser aviser, der samtlige (såvidt jeg har sett) går i mot og latterliggjør ansettelsen av Crapdew! Hadde han ikke sitti innelukket på kontoret sitt, så hadde han kanskje fått en innsikt i hva som er smart og riktig. I tillegg har han klart å signere han i 5 og et halvt år! Det er jo bare helt patetisk!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #49 på: 10. Des. 2010, 00:02 »
Har ikke kunnet engasjere meg før nå, but here goes:

Jeg kommer ikke til å gi denne mannen noe støtte i det hele tatt. Alle oppegående mennesker skjønner at dette er et skittent spill som har foregått lenge, og han kan være så ydmyk og spille så uskyldig han bare vil. Pardew, Ashley og cockney mafiaen har dolket CH så grundig i ryggen, og pisset på hele klubben og fansen noe så jævlig. Jeg kommer aldri til å kjøpe så mye som en slipsnål fra denne klubben lenger så lenge Ashley eier klubben. Full boikott fra min side, skal ikke gi fra meg en krone i verken draktsalg eller tv-rettigheter, sa opp med cd i dag. Tror massive protester og boikott er det eneste som hjelper...Det for heller bare gå til helvete, klubben kommer aldri noe sted så lenge ashley styrer skuta uansett.

Pardew kan ryke og reise til helvete, jeg har gitt nok managere tillit, når vi endelig fikk en som samlet spillere og fans og skapte harmoni så river de alt i fillebiter bare ved å gi en arbeidsledig gambler kompis jobben. "Trenger en manager med mer PL-erfaring" HAHAHA!!!! Jeg håper dette er begynnelsen på slutten for ashley

Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #50 på: 10. Des. 2010, 00:21 »
En protest vil jo føre til at Ashley kanskje ser hvor omfattende det er å storme mot supporterne på den måten han gjør!
Nei.

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #51 på: 10. Des. 2010, 00:21 »
http://www.talksport.co.uk/radio/kickoff/blog/2010-12-09/hickman-i-doubt-pardew-will-be-here-three-months
Mykje fornuftigt som blir sagt her ja.  :)

Får ikkje håpe det samme skjer med Carroll som med Milner.

Merk mine ord: det er nettopp det som kommer til å skje! jeg gir det tid frem til ut sommervinduet, da er han borte, pga av.. ja, jeg gidder ikke nevne grunnen, den er så åpenbar...

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #52 på: 10. Des. 2010, 00:28 »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #53 på: 10. Des. 2010, 01:01 »
Har ikke kunnet engasjere meg før nå, but here goes:

Jeg kommer ikke til å gi denne mannen noe støtte i det hele tatt. Alle oppegående mennesker skjønner at dette er et skittent spill som har foregått lenge, og han kan være så ydmyk og spille så uskyldig han bare vil. Pardew, Ashley og cockney mafiaen har dolket CH så grundig i ryggen, og pisset på hele klubben og fansen noe så jævlig. Jeg kommer aldri til å kjøpe så mye som en slipsnål fra denne klubben lenger så lenge Ashley eier klubben. Full boikott fra min side, skal ikke gi fra meg en krone i verken draktsalg eller tv-rettigheter, sa opp med cd i dag. Tror massive protester og boikott er det eneste som hjelper...Det for heller bare gå til helvete, klubben kommer aldri noe sted så lenge ashley styrer skuta uansett.

Pardew kan ryke og reise til helvete, jeg har gitt nok managere tillit, når vi endelig fikk en som samlet spillere og fans og skapte harmoni så river de alt i fillebiter bare ved å gi en arbeidsledig gambler kompis jobben. "Trenger en manager med mer PL-erfaring" HAHAHA!!!! Jeg håper dette er begynnelsen på slutten for ashley
Word!
Gan canny doon Toon!

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #54 på: 10. Des. 2010, 01:39 »
Her ser vi hvor lett det blir å få tak i en erstatter den dagen Pardew er ferdig!!
http://www.dagbladet.no/2010/12/09/sport/fotball/premier_league/newcastle/alan_pardew/14646382/
«Du må være gal som drar dit»

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #55 på: 10. Des. 2010, 02:50 »
http://www.nufcblog.com/2010/12/10/newcastle-senior-players-in-huge-argument-with-derek-llambias/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Om dette stemmer, vil det jo bare understreke hvor fantastisk hard jobb Pardew skal få med å få med seg spillerne på sitt lag. Nolan og Barton hadde visst et møte med Lambarse som endte opp i høylytt munnhuggeri.
Skal innrømme at det er dristig å legge inn en link med et såpass støtende bilde, kjenner både sinnet koke og siste måltid presse seg opp samme vei det kom fra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #56 på: 10. Des. 2010, 10:43 »
Peter B eller Pardew som leder laget i morgen mot Liverpool?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #57 på: 10. Des. 2010, 10:57 »
tatt fra N-O

The feelings chart.

20th-18th - Distain. Someone genuinly kill them all.
17th-15th - Discust. Someone genuinly kill MA's pets.
14th-11th - Bewilderment, what was the point? Someone shag Mikes daughter.
10th-8th - Slight bewilderment, we seemed fairly capable of finishing here under Chris. w*** on Mikes car.
7th-5th - Reasonable joy, accept it was a decent appointment and enjoy Europe. Egg his house.
4th-2nd - Pure joy, accept Mike and Pards as a set of tactical masterminds. Clean the mans car.
1st - Extreme jubilation, accept Mike as God. Clean the mans cock
 :)  :)

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #58 på: 10. Des. 2010, 11:14 »
http://www.nufcblog.com/2010/12/10/newcastle-senior-players-in-huge-argument-with-derek-llambias/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Om dette stemmer, vil det jo bare understreke hvor fantastisk hard jobb Pardew skal få med å få med seg spillerne på sitt lag. Nolan og Barton hadde visst et møte med Lambarse som endte opp i høylytt munnhuggeri.
Skal innrømme at det er dristig å legge inn en link med et såpass støtende bilde, kjenner både sinnet koke og siste måltid presse seg opp samme vei det kom fra.

Hvis dette stemmer så er det så alvorlig at jeg tør ikke å tenke på resultatene framover engang. Fy faen, nå har Ashley og Llambias virkelig greid å rote det til.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #59 på: 10. Des. 2010, 11:17 »
Har ikke kunnet engasjere meg før nå, but here goes:

Jeg kommer ikke til å gi denne mannen noe støtte i det hele tatt. Alle oppegående mennesker skjønner at dette er et skittent spill som har foregått lenge, og han kan være så ydmyk og spille så uskyldig han bare vil. Pardew, Ashley og cockney mafiaen har dolket CH så grundig i ryggen, og pisset på hele klubben og fansen noe så jævlig. Jeg kommer aldri til å kjøpe så mye som en slipsnål fra denne klubben lenger så lenge Ashley eier klubben. Full boikott fra min side, skal ikke gi fra meg en krone i verken draktsalg eller tv-rettigheter, sa opp med cd i dag. Tror massive protester og boikott er det eneste som hjelper...Det for heller bare gå til helvete, klubben kommer aldri noe sted så lenge ashley styrer skuta uansett.

Pardew kan ryke og reise til helvete, jeg har gitt nok managere tillit, når vi endelig fikk en som samlet spillere og fans og skapte harmoni så river de alt i fillebiter bare ved å gi en arbeidsledig gambler kompis jobben. "Trenger en manager med mer PL-erfaring" HAHAHA!!!! Jeg håper dette er begynnelsen på slutten for ashley

Enig!
Her er mitt innlegg fra Hughton lenken. Det er litt å ta i det med tap, men det er en reaksjon mot Mafiaen.

"Takk for alt Newcastle. Måtte vi tape kamp etter kamp til denne idioten har fått fyken, og la det skje fort! Kanskje da vil våre veier krysses igjen.

Regner med at det ikke går så lenge til vi er i CCC suppa, og Pardew har tapt nok til at det går inn i Fleskefeitens hode at han igjen har gjort en gedigen tabbe.

Sees. "
Who else...... Alan Shearer