20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 574112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #30 på: 09. Des. 2010, 21:18 »
Prompedew :(

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #31 på: 09. Des. 2010, 21:30 »
Fra twitter: "Dennis Wise and Ray Lewington are favourites to assist Alan Pardew #nufc"


Wice! Just when i thought it cold'nt get worse.

Håper det bare er superløse rykter :P
Who else...... Alan Shearer

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #32 på: 09. Des. 2010, 21:32 »
Tenk om Ashley har gjort et kjempekupp og at Pardew tar oss til CL og herjer vilt:D

sorry....skal aldri blande lykkepiller, alkohol og tastatur igjen...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #33 på: 09. Des. 2010, 21:33 »
Fra twitter: "Dennis Wise and Ray Lewington are favourites to assist Alan Pardew #nufc"


Wice! Just when i thought it cold'nt get worse.

Håper det bare er superløse rykter :P

Tipper Ashley og gjengen vil vere forsiktig med å skape mer faenskap no, så DEN kjøper eg ikke :P

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #34 på: 09. Des. 2010, 21:36 »
Kan jeg prøve meg med Hjernedew?
eller ble den bare dårlig? :-\

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #35 på: 09. Des. 2010, 21:39 »
Fra twitter: "Dennis Wise and Ray Lewington are favourites to assist Alan Pardew #nufc"


Wice! Just when i thought it cold'nt get worse.

Håper det bare er superløse rykter :P

Tipper Ashley og gjengen vil vere forsiktig med å skape mer faenskap no, så DEN kjøper eg ikke :P

Ray Lewington blir jo linket diverse steder, så den er jo ikke så usannsynlig. Wise derimot........... det skulle ikke forundre meg i det hele tatt.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #37 på: 09. Des. 2010, 21:47 »
Liker Hickman må jeg si! Får håpe hans teorier stemmer!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #38 på: 09. Des. 2010, 21:57 »
Kan jeg prøve meg med Hjernedew?
eller ble den bare dårlig? :-\
Så dårlig at den blir bra  :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #39 på: 09. Des. 2010, 22:15 »
Hohoho! Dennis Wise - da hadde det faen meg vært det endelige beviset på at Ashley med viten og vilje ønsker provosere fansen.
Forøvrig har han Hickman sant - Ashley er som et barn. Det viser seg gang på gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #40 på: 09. Des. 2010, 22:21 »
Jeg skjønner at skuffelse kan få folk til å si og gjøre mye rart, men jeg må spørre. Hva positivt vil en evnt protest aksjon kunne bidra med? Når vi har ansatt en manager idag, vil det være bedre for klubben å få han sparket like fort? Vil vi framstå som en klubb gode spillere ønsker å komme til? Vil stjernene våre ønske å bli hvis vi starter en protest?

Jeg skjønner at folk vil klage og jamre seg litt, men jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha en ny Keegan saga... ???

Jeg står fortsatt på mitt utsagn om at supporterne har mye av skylden for nedrykket til champ.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #41 på: 09. Des. 2010, 22:24 »
På en side er jeg enig med deg Erlend, men på en annen side: skal vi virkelig bare la Ashley rævkjøre klubben vår akkurat som han vil? Hvis ingen sier i fra vil dette marerittet ihvertfall ikke ta noen ende.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #42 på: 09. Des. 2010, 22:25 »
Beklager - da føler jeg du har en degenerert virkelighetsoppfatning.
Kan nevne en fin rekke nøkkelavgjørelser fra dagens regime som igjen førte til at vi rykka ned. Å skylde på supporterne er patetisk. Supporterne har fortjent bedre enn hva de har blitt servert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #43 på: 09. Des. 2010, 22:33 »
Beklager - da føler jeg du har en degenerert virkelighetsoppfatning.
Kan nevne en fin rekke nøkkelavgjørelser fra dagens regime som igjen førte til at vi rykka ned. Å skylde på supporterne er patetisk. Supporterne har fortjent bedre enn hva de har blitt servert.

Veldig enig. Liverpool og Manu er forøvrig to andre klubber som har ført kraftige protester mot sine eiere. Hvordan har de klart seg?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #44 på: 09. Des. 2010, 22:36 »
Selvfølgelig. De har all sin rett til det.
Var heller ikke slik at fansen gjennomførte aksjoner som mot Hull resten av sesongen. Men at de må få lov å slenge dritt mot utysket innimellom, føler jeg ihvertfall er helt greit. De slang dritt tidvis forrige sesong også - uten at det ødela noe som helst. At folk også etterhvert ikke vil kjøpe billetter hos Ashley er dessverre også forståelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida