20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins £8,4m bud!  (Lest 51019 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

  • Gjest
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #105 på: 21. Aug. 2006, 16:10 »
"Yes! Får vi inn Klose nå, blir jeg veldig, veldig fornøyd. Pluss en klippe i forsvarsrekken, det trenger vi virkelig for tiden."


Klose og Martins?
Kva skal då skje når Owen er frisk?
Det vil vera idioti å henta inn ein så dyr spelar som Klose dersom me alt har Martins.
Martins på topp i spann med Ameobi\Dyer\Loque får halda , om me skal på død og liv henta inn ein spiss til så kan ikkje han vera av Kloseklasse vertfall.

Zidd

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 48
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #106 på: 21. Aug. 2006, 16:47 »
Legesjekken? 21 eller 28? 7 år er en god del for en fotballspiller altså.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #107 på: 21. Aug. 2006, 17:43 »
Sitat fra: "Agurksaft"

Klose og Martins?
Kva skal då skje når Owen er frisk?
Det vil vera idioti å henta inn ein så dyr spelar som Klose dersom me alt har Martins.
Martins på topp i spann med Ameobi\Dyer\Loque får halda , om me skal på død og liv henta inn ein spiss til så kan ikkje han vera av Kloseklasse vertfall.


Dyer er skadet hele tiden, det samme er Owen, mens Luque ser ut til å ha falt i unåde hos Roeder. Derfor ser jeg ingen grunn til at vi ikke skulle hente Klose også. Da er vi komplette i alle lagdeler bortsett fra forsvaret.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #108 på: 21. Aug. 2006, 20:09 »
Obafemi has been training with Inter today

http://www.inter.it/aas/news/reader?N=23674&L=en

??
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #109 på: 21. Aug. 2006, 20:14 »
Er vel kun apparatet rundt han som er i newcastle, da? Men liker det ikke..

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #110 på: 21. Aug. 2006, 20:18 »
Sitat fra: "EivindI"
Er vel kun apparatet rundt han som er i newcastle, da? Men liker det ikke..


Ahh, ok. Forstod det slik at han var i Newcastle han og eg. Du har sikkert rett.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #111 på: 21. Aug. 2006, 20:57 »
Håper det 8)

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #112 på: 21. Aug. 2006, 22:01 »
Sitat fra: "EivindI"
Er vel kun apparatet rundt han som er i newcastle, da? Men liker det ikke..


Det ble sagt at Martins var i Newcastle i går. Er ikke umulig at han dro hjem i går kveld, for å la agenten hans diskutere de personlige betingelsene. Tipper han er klar i løpet av onsdagen og blir presentert som Newcastle spiller på torsdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #113 på: 21. Aug. 2006, 22:02 »
Sitat fra: "EivindI"
Er vel kun apparatet rundt han som er i newcastle, da? Men liker det ikke..


Det ble sagt at Martins var i Newcastle i går. Er ikke umulig at han dro hjem i går kveld, for å la agenten hans diskutere de personlige betingelsene. Tipper han er klar i løpet av onsdagen og blir presentert som Newcastle spiller på torsdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #114 på: 21. Aug. 2006, 22:02 »
Sitat fra: "EivindI"
Er vel kun apparatet rundt han som er i newcastle, da? Men liker det ikke..


Det ble sagt at Martins var i Newcastle i går. Er ikke umulig at han dro hjem i går kveld, for å la agenten hans diskutere de personlige betingelsene. Tipper han er klar i løpet av onsdagen og blir presentert som Newcastle spiller på torsdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #115 på: 21. Aug. 2006, 22:06 »
klikka helt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #116 på: 22. Aug. 2006, 00:34 »
hehe lol!

Men uansett, tror nok han kommer ja, selvom han er hjemme i Italia igjen nå. Martins virker som en fyr som er glad å praple i vei i media, så vi hadde nok hørt fra han hvis avtalen falt igjennom.. :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #117 på: 22. Aug. 2006, 02:05 »
Heisann alle sammen, jeg er ny forumbruker, men gammel Castle fan :)

Ønsker meg svært gjerne Martins te klubben, trenger noen som kan skape sjanser pga. farten sin, slik som Bellamy ofte kunne.. Håv inn Martins og huk deretter tak i Gravesen og Bridge!

Ser lyst ut da, spør du meg :roll:
Ja heia gutta!

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #118 på: 22. Aug. 2006, 02:05 »
Posten tripla seg, så jeg visker ut det som er nevnt over og skriver noe annet :)

Da ser det samtidig ut som at aldersdisputten er nøstet opp i, men er han 21 eller 22?
Ja heia gutta!

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Obafemi Martins £8,4m bud!
« Svar #119 på: 22. Aug. 2006, 02:06 »
Ja hva ska jeg skrive her? :oops:  Har sittet i hele dag får å få en bekreftelse på at Martins blir ei skjære, men de 80% har jaggumeg ikke blitt noe større... DØR av uro angående denne overgangen :?
Ja heia gutta!