20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Ramage  (Lest 2544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Peter Ramage
« på: 25. April 2005, 23:15 »
Peter Ramage forhandler om ny kontrakt
Skrevet av Asbjørn, 25 April 05

Peter Ramage gjorde en solid debut i gårsdagens kamp mot Man Utd, og det var en meget god søknad fra unggutten som nå er i forhandlinger om forlenget kontrakt med Newcastle. Ramage er egentlig midstopper, men igår spilte han høyreback og det så ut som om han aldri har gjort noe annet. En meget bra kamp fra 21-åringen, og Ramage hadde overraskende god kontroll på Giggs og Ronaldo de gangene de prøvde seg.

Ramage er født i Whitley Bay, som er et fint lite område ca 10 km fra Newcastle sentrum. Newcastle stopperen kom inn som innbytter mot Olympiakos tidligere denne sesongen, men det er den eneste A-lags erfaringen han hadde før gårsdagens kamp. Ramage sier selv at han vil skrive under ny kontrakt med Newcastle dersom kontrakten er god nok. Han avslo et tilbud fra klubben i vinter, som unggutten mente var for dårlig.

Agenten Garry Thornburn sier følgende om utviklingen:

“Det har fortsatt ikke blitt enighet om ny kontrakt, men forhandlingene pågår fortsatt. Kontrakter nå om dagen er ikke gjort på en, to, tre.”

Ramage var en stolt mann etter gårsdagens kamp, ikke bare pga innsatsen men han fikk også drakta til Ryan Giggs.

“Vi burde fått med oss poeng hjem fra denne kampen. I første omgang skapte de ikke noen farligheter. De hadde to sjanser i 2.omgang, og det var nettopp disse de scoret på.”

“Vi var fullstendig klar over hva folket trodde resultatet kunne bli, når lagoppstillingen ble offentliggjort. Dette var noe som motiverte oss.”

“Det var snakk om at Ryan Giggs ikke skulle spille kampen, og jeg ble skuffet da det er mot de beste du vil bli testet. Når jeg fikk greie på at han skulle starte kampen, kunne jeg ikke komme fort nok ut på banen. Jeg synes selv jeg gjorde en bra kamp til tross for at jeg ble sliten på slutten, men det var forventet.”

“Jeg fikk drakta til Giggs etter kampen, og det er et minne jeg aldri kommer til å glemme”

“Vi har veldig mange skader for øyeblikket, og jeg håpet det kunne bli min sjanse i går. Forhåpentligvis har jeg gitt manageren litt hodebry foran onsdagens kamp mot Middlesbrough”

Det burde være store muligheter for at sultne unggutter får sjansen mot Middlesbrough, til fordel for overbetalte luksusstjerner som knapt orker å løpe. Kampen igår er det beste Newcastle har prestert på mange uker, og derfor bør guttene som ga 100 prosent igår belønnes med en ny sjanse onsdag.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Re: Peter Ramage
« Svar #1 på: 26. April 2005, 00:06 »
Sitat fra: "Mack"

Det burde være store muligheter for at sultne unggutter får sjansen mot Middlesbrough, til fordel for overbetalte luksusstjerner som knapt orker å løpe. Kampen igår er det beste Newcastle har prestert på mange uker, og derfor bør guttene som ga 100 prosent igår belønnes med en ny sjanse onsdag.


Helt enig, hva har man å tape på at unggutter får prøve seg hjemme på SJP mot Boro....ingenting. Det vil, tror jeg, virke enda mer motiverende å få spille fra start i et "derby", spesielt for en spiller som Ramage....Men la også Ambrose, Milner og N'Zogbia starte, det har klubben bare godt av å la unggutta få kamptrening....:)

Bjørn - signing out for tonight :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads