20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem bør bli kåret til årets spiller 06/07?

Shay Given
6 (13.3%)
Steven Taylor
4 (8.9%)
Nobby Solano
3 (6.7%)
Titus Bramble
0 (0%)
Celestine Babayaro
0 (0%)
Damien Duff
0 (0%)
Charles N`Zogbia
0 (0%)
James Milner
10 (22.2%)
Scott Parker
0 (0%)
Emre
0 (0%)
Nicky Butt
3 (6.7%)
Obafemi Martins
17 (37.8%)
Antoine Sibierski
0 (0%)
Kieron Dyer
1 (2.2%)
Steve Harper
1 (2.2%)

Stemmer totalt: 42

Avstemning er avsluttet: 24. Mai 2007, 14:20

Skrevet av Emne: Årets spiller 06/07 - OBAFEMI MARTINS  (Lest 8333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #15 på: 24. April 2007, 23:56 »
hvor ble det av alan o'brien som jeg stemte på?  ;)

Utheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #16 på: 25. April 2007, 09:18 »
Milner, uten tvil.
« Siste redigering: 25. April 2007, 09:25 av Utheim »
whoopwhoop

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #17 på: 25. April 2007, 11:24 »
Det er ikke akkuratt mange lyspunkt denne sesongen, som vanlig de siste sesongene.

Jeg vil trekke fram Shay Given som nok en gang har levert en god sesong. Uten tvil en som bør ligge i toppen av en slik kåring.

Obafemi Martins har hatt en fin debutsesong, og James Milner er i ferd med å få ut potensialet sitt.

Min stemme går uansett til Shay Given. En keeper som fortjener en bedre klubb enn Newcastle er per dags dato.

Ellers var det mange kandidater som absolutt ikke burde vært kandidater...

Carr har altfor få landskamper for England!

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #18 på: 25. April 2007, 13:38 »
Stod mellom Given. Butt, Milner og Martins. Var utrolig vanskelig, men stemte til slutt på Martins.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #19 på: 25. April 2007, 15:12 »
Utrolig rart at folk ikke nevner Nicky Butt i denne sammenhengen... Han er da helt klart en brennhet kandidat...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #20 på: 25. April 2007, 16:49 »
Jeg er helt enig i det. Hadde jeg kunnet stemme en gang til skulle jeg gitt den stemmen til Butt.
Det var veldig jevnt mellom Butt og Milner til meg, men som jeg har forklart gikk min stemme til Milner.

Men det hjelper ikke Butt at han er en defensiv midtbanespiller og i utgangspunktet reserve for Parker. Dessuten har han gjort ting han ikke bør være stolt av tidligere i sin newcastle-karriere. Det har sikkert sitt å si det også.

Forøvrig så er det mange som stemmer av gammel vane. Altså, gir sin stemme til Given, fordi han er nettopp Shay Given.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #21 på: 25. April 2007, 19:44 »
Stemte på Martins, selv om jeg hellet litt mot Given..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Erlend

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 291
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #22 på: 25. April 2007, 20:37 »
Oba, Obafemi her. Han har tilpasset seg veldig bra i England etter at han kom fra Italia..Oba, Obafem, Oba, Obafem, Oba, Obafem, Obafemi Martins..

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #23 på: 25. April 2007, 22:38 »
Valget mitt falt på den unge, men fantastisk gode James Milner.

Obafemi Martins kommer like bak. Mange andre har også vært gode, men jeg vil trekke fram spesielt Taylor, Butt og Given av de, selv om Given til tider ikke har vært like god som han var ifjor, men det kommer nok av skadene han har hatt. Enkelte kamper har han vært helt syk i!

Og jeg syntes faktisk at Bramble i perioder har vært en av våre beste, men han må nok prestere mye mer jevnlig for å bli vurdert som vår aller beste i sesongen.

Parker, Solano, Dyer og Emre kan selvfølgelig også vurderes, men alt i alt tror jeg ingen av dem har vært vår beste i år.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #24 på: 09. Mai 2007, 13:59 »
Nå avgjøres dette snart. Stem ivei, folkens!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #25 på: 09. Mai 2007, 14:13 »
James Milner har samla sett vore den beste spelaren vår denne sesongen, han har vist full innsats i kvar einaste kamp. Martins og Taylor har vel vist eit høgare toppnivå, men dei har også hatt ein del meget svake kampar. Milner fortjena å vinne denne prestisjefulle kåringa:)

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #26 på: 09. Mai 2007, 14:17 »
Milner har ikke skint i hver eneste kamp. Det har heller ikke Martins og Taylor. Men egentlig er valget enkelt. Oba martins har vært veldig god for oss i år. Og har imponert meg virkelig.... Min stemme går til Obafemi Martins!
Howay the Lads!

Mariusen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 309
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #27 på: 09. Mai 2007, 14:51 »
For meg stod det mellom Butt, Taylor og, ja Obafemi Martins.
Var meget vanskelig, men Martins fikk min stemme, han har vert viktig, og han er vår toppskårer i PL.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #28 på: 09. Mai 2007, 17:08 »
Milner har skint i flere kamper enn Martins. Og hvis vi tenker på at han var millimeter fra å bli solgt til Aston Villa, til fordel for Mark Viduka, og på den måten hadde all grunn til å være fly forbanna på Roeder, så er det ingen som har imponert mer og vært bedre denne sesongen enn James Milner. Han har likevel fått tillitt av Roeder på høyrekant denne sesongen, og han har vært blant våre aller beste spillere i borti 70-80% av kampene denne sesongen, vil jeg tro. Og i den perioden hvor den ene storspilleren etter den andre har spilt for å få Roeder på dynga, så har James Milner jobbet og slitt og prøvd så godt han kan for å redde lagets ære. Han hadde en down-periode i februar/mars, og ble plassert på benken i noen kamper. Men når han først fikk tillitt igjen, så har han ikke gjort en eneste virkelig dårlig kamp.

Obafemi Martins var meget god frem til like etter nyttår. Deretter har det gått mer og mer nedover og han har spilt dårligere og dårligere. Han har ikke akkurat blomstret etter at Owen kom tilbake heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #29 på: 09. Mai 2007, 19:41 »
Nicky Butts tilfelle er mye likt Milners. Han var helt ute av søkelyset på St.James', og ble lånt ut til Birmingham. Etter at han kom tilbake, har han vært en av våre absolutt beste og mest stabile!