20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem bør bli kåret til årets spiller 06/07?

Shay Given
6 (13.3%)
Steven Taylor
4 (8.9%)
Nobby Solano
3 (6.7%)
Titus Bramble
0 (0%)
Celestine Babayaro
0 (0%)
Damien Duff
0 (0%)
Charles N`Zogbia
0 (0%)
James Milner
10 (22.2%)
Scott Parker
0 (0%)
Emre
0 (0%)
Nicky Butt
3 (6.7%)
Obafemi Martins
17 (37.8%)
Antoine Sibierski
0 (0%)
Kieron Dyer
1 (2.2%)
Steve Harper
1 (2.2%)

Stemmer totalt: 42

Avstemning er avsluttet: 24. Mai 2007, 14:20

Skrevet av Emne: Årets spiller 06/07 - OBAFEMI MARTINS  (Lest 8330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Årets spiller 06/07 - OBAFEMI MARTINS
« på: 24. April 2007, 09:15 »
Sesongen ebber ut og det er snart på tide å kåre årets spiller for Newcastle United. Vent gjerne med å avgi stemme til alle kampene er unnagjort, men jeg tenkte det er bra at folk får tenkt seg litt om i løpet av de siste kampene, så jeg legger ut avstemningen nå...

Spillere som ikke har spilt nok kamper er utelatt i stemmingen. Dette er spillere som Owen, Bernard osv.

Si ifra hvis jeg mot formodning skulle ha utelatt noen.
« Siste redigering: 18. Mai 2007, 20:15 av EivindI »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #1 på: 24. April 2007, 09:19 »
Min stemme går til Nicky Butt.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #2 på: 24. April 2007, 09:21 »
Min stemme gikk til vår nigerianske juvel (ikke Baba :P). Martins har overrasket meg stort med hvordan han har glidd inn i Premier League som en av de beste spissene allerede i første sesong. Overgangen fra italiensk fotball til engelsk er ganske stor, men Martins har mestret det. Når han får enda en sesong til på seg, og med Owen ved sin side blir det enda bedre.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #3 på: 24. April 2007, 14:33 »
Har ikke helt bestemt meg enda, men en ting er sikkert Bramble får den nokk ikkje nei..

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #4 på: 24. April 2007, 14:54 »
Kor blei det av Luque??!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #5 på: 24. April 2007, 14:56 »
Dette må jo bli Obafemi, tatt forholdene i betraktning. Klar stemme til sønn av Nigeria.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #6 på: 24. April 2007, 14:56 »
Kor blei det av Luque??!

Tenkte litt på antall kamper, og da kan man knaptnok kalle Luque for Newcastlspiller...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #7 på: 24. April 2007, 16:08 »
Dette må jo stå mellom 3 spillere slik jeg ser det.

Vår svarte perle på topp Obafemi Martins. Har visst hva som bor i han ved å skli fort inn i p.l og ved flere nydelige prestasjoner.Stor spiller i år og er nok mye av grunnen til at new ikke spiller championship l til neste år.

spiller nr 2 er i mine øyne James Milner. Han har visst meget positive takter,og visst gang på gang at hans låne periode i Aston Villa har gjort han meget godt.Flott innsats i år og en meget viktig brikke i fremtiden.Og har krydret sine gode sesong med noen virkelige perler som mot united! flott!

Spiller nr3 er i mine øyne er Given. Han sett mange eksempler i år på hvor viktig han er bak, både for forsvaret og for hele newcastles sjel. Mange klasse redninger og viser han er nok p.l nest beste keeper bak peter cech. Knall sesong!

Men må jo da velge en av disse,så mitt valg faller på Obafemi Martins som jeg ser på som Newcastles redningsmann i år. flott første sesong. Denne mannen blir meget viktig i forsettelsen og håper hans utvikling i engelsk fotball ingen ende tar. Klasse spiss! Året spiller!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #8 på: 24. April 2007, 16:43 »
Jeg stemte faktisk på Nobby Solano. Synes han har taklet høyrebacken meget bra, og med tanke på at han opprinnelig ikke hadde så mange defensive fibre i kroppen, er det meget imponerende. Godt og solid spill hele sesongen.

Synes egentlig ingen av de andre har vært fantastiske, selv om Taylor, Given, Martins og Milner nok er de nærmeste utfordrerne.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #9 på: 24. April 2007, 17:11 »
Min stemme går til James Milner.
Han fikk verst tenkelig start på sesongen. På transfervinduets siste dag satte han seg på flyet til Birmingham i den tro at han skulle bli Aston Villa-spiller. Men når han var klar for å signere for Villa ringte Shepherd og beordret ham hjem igjen. Mektig forbannet.

Vel hjemme igjen gjorde Milner noe jeg bøyer meg i støvet av. Han beit seg i leppa, og tenkte som så at, når jeg først ikke fikk resie, så må jeg bare gjøre det beste ut av det, og bevise for manageren at han aldri skulle prøvd å la meg gå overhodet. Det gjorde han og han har storspilt hele sesongen. Han har knapt nok vært skadet i det hele tatt og jeg må bare si det, han har imponert MYE mer enn Martins.

I mine øyne sto det mellom to mann. Nicky Butt og James Milner. Milner får denne av meg fordi han har vært så ekstremt viktig for oss offensivt. Det er offensivt vi er best, og uten Milner vet jeg ikke hvordan denne sesongen ville sett ut. Han er den som har gitt Martins muligheten til å blomstre på topp. Bak enhver toppscorer står en like eminent midtbanespiller. I år har denne midtbanespilleren vært James Milner.

Han har vært fantastisk i år. Rett og slett fantastisk. Og han fortjener denne prisen mer enn noen andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #10 på: 24. April 2007, 20:34 »
Shay Given synes jeg har vært NUFC sin desidert beste spiller i år! Vi kan alene takke han for en del av de få? poengene vi har klart å samlet sammen denne sesongen. Bortekampen mot Arsenal, og begge kampene mot ManU hindret han oss fra stortap og ydmykelse. Kan heller ikke huske en eneste svak kamp han har hatt denne sesongen.

Ikke bare har han vært vår beste spiller i år, men han har også vist at han er vår viktigste spiller. De kampene vi måtte klare oss uten Given har vi stort sett vært meget svake og poengene har da også ofte blitt utelatt.

Shay Given stemmer jeg på, finnes ikke tvil hos meg!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #11 på: 24. April 2007, 21:20 »
James Milner er min mann. Strålende sesong, maks innsats hele tiden og blir stadig bedre. Ironisk nok holdt Roeder på å hive han ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #12 på: 24. April 2007, 21:42 »
Valget mitt sto også mellom Martins og Milner, begge har vore fantastiske i år, men Milner har i mine auge vore meir stabil enn Martins, difor er valget mitt også Milner.

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #13 på: 24. April 2007, 22:47 »
Uten tvil, min stemme går til Obafemi Martins!!!!

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07
« Svar #14 på: 24. April 2007, 23:40 »
Kan like gjerne gi stemma mi nå. uten TVIL OBAFEMI MARTINS :) Han er jævlig god og kommer til å bli verdensklasse med litt mer erfaring, tilpasning og et godt lag rundt seg.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”