20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Årets spiller er kåret på siden Tyne Talk  (Lest 1664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Årets spiller er kåret på siden Tyne Talk
« på: 18. Mai 2005, 21:05 »
Årets spiller kåret
Edit This
Skrevet av Jarle, 18 Mai 05

Enda et stikk i siden på Freddie Shepherd og Graeme Souness: Craig Bellamy, som er på vei til Aston Villa, er offisielt kåret til Newcastle-supporternes “player of the season".

Kåringen har foregått via avstemming på internett, og kan tolkes som et “opprør” mot den sportslige og administrative ledelsen i klubben.

Det er imidlertid på sin plass å påpeke en viktig faktor:

- Craig Bellamy har imponert stort og blitt publikumsyndling i Celtic. Det er grunn til å tro at Celtic-fansen har vært inne og stemt på Bellamy “på vegne” av Newcastle-fansen. I tillegg er det trolig for å svartmale Graeme Souness, som har en fortid i erkerival Rangers.

Det hører derimiot til historien at Craig Bellamy også ledet poll’en lenge før Celtic-fansen fikk vite om avstemmingen.

Alan Shearer vinner som regel disse kåringene, men ikke i år. Bak Bellamy, som vant med et forsprang på 2230 stemmer, finner vi Shay Given, som kanskje er den eneste Newcastle-spilleren i år som har prestert godt og stabilt hele sesongen.

Normalt sett vil det arrangeres en liten seremoni i forbindelse med overrekelsen, men omstendighetene tatt i betraktning knyttes det usikkerhet rundt hvor og når dette vil finne sted,
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Årets spiller er kåret på siden Tyne Talk
« Svar #1 på: 18. Mai 2005, 21:06 »
..
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Årets spiller er kåret på siden Tyne Talk
« Svar #2 på: 18. Mai 2005, 21:08 »
Dette stod også litt lengre nede i Jarle sin artikkel. Han påpeker jo også det samme som deg. Det er ikke fordi Bellamy har vært best at Newcastle-fansen har stemt. Det er fordi de er misfornøyde med styret og gir signal om at de ikke liker at klubbens beste spiller sannsynligvis blir solgt. Ellers har du nok rett i at en del Celtic-fans har stemt ja.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Årets spiller er kåret på siden Tyne Talk
« Svar #3 på: 18. Mai 2005, 21:11 »
Sitat fra: "Nordin"
Dette stod også litt lengre nede i Jarle sin artikkel. Han påpeker jo også det samme som deg. Det er ikke fordi Bellamy har vært best at Newcastle-fansen har stemt. Det er fordi de er misfornøyde med styret og gir signal om at de ikke liker at klubbens beste spiller sannsynligvis blir solgt. Ellers har du nok rett i at en del Celtic-fans har stemt ja.


Min feil. Leste bare forsiden :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."