20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Årets mål?

Solano mot Arsenal
3 (10.7%)
N'Zogbia mot Fulham
2 (7.1%)
Owen mot WBA
0 (0%)
Solano mot Everton
8 (28.6%)
Emre mot Sunderland
8 (28.6%)
Parker mot Charlton
7 (25%)

Stemmer totalt: 28

Avstemning er avsluttet: 16. Aug. 2006, 13:24

Skrevet av Emne: ÅRETS MÅL 05/06!  (Lest 2706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
ÅRETS MÅL 05/06!
« på: 16. Aug. 2006, 13:24 »
Overskriften sier det meste. Hvilken scoring synes du var den fineste forrige sesong?

Liten beskrivelse av målene:

: Solano spiller ballen til en feilvendt Shearer i feltet, som legger ballen ut til Solano spå hjørnet av 16-meteren. En perfekt demping, og vrir foten sånn at han får skrudd ballen rundt en Lehmann i lengste hjørne.

: Meget viktig mål, det første målet denne sesongen. Frispark på hjørnet av sekstenmeteren, og ungutten skrur ballen vakkert opp i lengste kryss.

Owen mot WBA: N'Zogbia får ballen på kanten, og legger inn i feltet. Der har Owen startet og kommet seg forbi forsvaret på første stolpe. Og Owen scorer på volley med yttersiden av foten opp i nettaket.

: Bowyer spiller opp Solano på hjørnet av 16-meteren, som demper ballen forbi forsvarsspilleren på èn-touch. Solano ser en åpning i lengste, og skrur ballen med yttersiden av foten rundt hele feltet og i lengste hjørne.

Emre mot Sunderland: Frispark fra 25 meter mot erkerivalen, som Emre banker til venstre for keeperen. Emre skrur ballen rundt muren og stolpen inn.

: Parker får ballen rundt 35 meter fra mål. Og nesten stillestående skyter han knallhardt i krysset mot sin gamle klubb, utagbart for keeper.


LINKER:

Solano mot Arsenal:
N'Zogbia mot Fulham:
Owen mot WBA: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Owen_1_0_WBA.mpeg
Solano mot Everton:
Emre mot Sunderland: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Emre_frispark_2.mpg
Parker mot Charlton:




Personlig synes jeg Solano sitt mot Everton rager høyest. Måten han demper seg forbi motspilleren, og deretter med yttersiden av fotn skrur ballen rundt keeper, er vanvittig. Men som sagt, det er flere kandidater her...

Gi gjerne en grunn for hvorfor du stemte på det målet du stemte på.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #1 på: 16. Aug. 2006, 13:33 »
Jeg var på Newcastle - Sunderland, så Emre sitt mål sitter brent fast i hodet! :)

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #2 på: 16. Aug. 2006, 13:42 »
Samme her!:)

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #3 på: 16. Aug. 2006, 13:52 »
Stemte også Emre. Det var så herlig det målet, og det kostet oss for en skikkelig flause. Vi hadde vel vært det første laget som ga Sunderland poeng hadde det blir 2-2, hadde vi ikke?

Men når det er sagt er mitt favorittmål ikke med, målet jeg hadde stemt på hvilken som helst dag. N'Zogbia mot Sunderland i returkampen. Driblet halve Sunderlandlaget førs han ,presset, satt ballen helt nede ved stolperoten! Magisk!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #4 på: 16. Aug. 2006, 14:47 »
Stemte Scottie mot Charlton... Deilig mål av en deilig spiller!

Hadde stemt Charles N `Zogbia sin runding av Friedel mot Blackburn som det beste hvis det hadde vært der...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #5 på: 16. Aug. 2006, 15:06 »
Solano mot Arsenal var en perle. Tror jeg stemmer på den.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #6 på: 16. Aug. 2006, 15:56 »
Sitat fra: "Romance"
Stemte også Emre. Det var så herlig det målet, og det kostet oss for en skikkelig flause. Vi hadde vel vært det første laget som ga Sunderland poeng hadde det blir 2-2, hadde vi ikke?

Men når det er sagt er mitt favorittmål ikke med, målet jeg hadde stemt på hvilken som helst dag. N'Zogbia mot Sunderland i returkampen. Driblet halve Sunderlandlaget førs han ,presset, satt ballen helt nede ved stolperoten! Magisk!

Enig i denne. Ikke det VIKTIGSTE målet på noen måte, men for en prestasjon. Nesten litt Ronaldinho takter over den.

Avstemmningen er foreløpig for vanskelig for min del...

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #7 på: 16. Aug. 2006, 16:53 »
Stemmer for Solano. For en scoring og for en spiller!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #8 på: 16. Aug. 2006, 17:06 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Stemmer for Solano. For en scoring og for en spiller!

Det er to scoringer av Solano der. Da er spørsmålet hvilken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #9 på: 16. Aug. 2006, 17:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Gonzalez"
Stemmer for Solano. For en scoring og for en spiller!

Det er to scoringer av Solano der. Da er spørsmålet hvilken.


Hehe, det er sant. Ja da kan jeg avsløre at det er Everton målet jeg likte best. For en skru og for en scoring av en mine største Newcastle helter over alle tider.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #10 på: 16. Aug. 2006, 17:16 »
Jeg er helt enig i at Everton-målet er det klart beste målet Solano scoret i fjor, og spør du meg så er det andre mål som heller kunne vært med enn målet mot Arsenal. Det var jævlig viktig, men ikke så fryktelig vakkert.

For min egen del er jeg veldig usikker på hvilket mål av de nominerte jeg foretrekker. Men det er ingen tvil om at Solanos mot Everton ligger godt an.

Solanos mål var forøvrig en av ørten kandidater BBC hadde til "årets mål", den eneste kandidaten fra Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #11 på: 16. Aug. 2006, 22:39 »
Jeg stemte på Solanos mål mot Arsenal, men mente selvfølgelig å stemme på målet mot Everton.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #12 på: 17. Aug. 2006, 10:42 »
Jeg må også ha blandet de to, for i etterkant oppdaget jeg at det var Evertonmålet som var perlen.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #13 på: 17. Aug. 2006, 10:53 »
Synes vi scorte sykt mange fine mål i fjor, noe som egentlig var litt overaskende etter at Robert dro. Selv stemte jeg på Scotty sitt mål mot Charlton...

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
ÅRETS MÅL 05/06!
« Svar #14 på: 18. Aug. 2006, 12:56 »
Måtte gå for Solano mot Everton, ettersom jeg så kampen selv på SJP. (Presterte faktisk å få filmet målet med mitt eget kamera) og jeg må si at målet var litt av en perle. Nr 2 vil jeg si PArker og nr 3 Emre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg