20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 170834 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #795 på: 27. Okt. 2020, 22:41 »
To på Armstrong og en på Toney i kveld. Så vidt jeg kan se står begge med 7 mål og en assist etter syv kamper.
Nei.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #796 på: 28. Okt. 2020, 08:25 »
Armstrong har 9 mål på 8 og Toney 8 mål på 8. Svært sterke tall, men vi har ganske mange eksempler på spillere som har skåret mye i Championship, men falt gjennom i Premier League. Det er for eksempel litt lengre mellom dine hyllester av Mitrovic for tiden. ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #797 på: 28. Okt. 2020, 11:01 »
Armstrong er jeg svært usikker på om er fysisk rustet til å ta steget opp i PL. Når det er sagt, han har aldri fått sjansen, og har uansett trengt spilletiden og tilliten han har i Rovers for å utvikle seg.
Toney syns jeg er interessant da. Han tenker jeg er mer fysisk komplett type i mine øyne.
Blir uansett svært spennende å se disse kara videre. Fortsetter det slik får de før eller siden sjansen i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #798 på: 03. Nov. 2020, 22:30 »
Ivan Toney er faen meg en Championship-maskin. Helt rått!
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #799 på: 05. Nov. 2020, 00:33 »
Toppscorerne i Championship:
1.plass - Ivan Toney (10 mål, mål hvert 83.min)
2.plass - Adam Armstrong (9 mål, mål hvert 86.minutt)

Synd vi ikke hadde tid og tålmodighet nok (det var riktig å selge de på det tidspunktet), men veldig moro å se!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #800 på: 08. Nov. 2020, 23:12 »



Valentino Lazaro, dere. Vohoi!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #801 på: 25. Nov. 2020, 11:58 »
Både Toney og Armstrong putta i går.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #802 på: 27. Nov. 2020, 22:23 »
 Ivan Toney!  :-*
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #803 på: 28. Nov. 2020, 18:57 »
Nytt mål for Armstrong i dag. 16 mål på 46 kamper i fjor, 13 mål på 13 kamper så langt i år. Tipp topp!
Nei.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #804 på: 23. Jan. 2021, 19:40 »
Ben Tozer i midtforsvaret mot shitty i kveld for Cheltenham  :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #805 på: 12. Feb. 2021, 08:40 »
Ivan Toney har fått et forsprang som toppscorer i Championship. 23 mål, mens Adam Armstrong som nummer to har 17 mål.
Det som også er jævla rått her, er at Ivan Toney også topper tabellen for mest assist med 9 sålangt i Championship.
Brentford ligger forøvrig på toppen av tabellen akkurat nå - og mye tyder på at Toney er PL-spiller fra neste sesong av, enten i Brentford-drakt eller i en annen PL-klubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #806 på: 12. Feb. 2021, 13:23 »
Ivan Toney har fått et forsprang som toppscorer i Championship. 23 mål, mens Adam Armstrong som nummer to har 17 mål.
Det som også er jævla rått her, er at Ivan Toney også topper tabellen for mest assist med 9 sålangt i Championship.
Brentford ligger forøvrig på toppen av tabellen akkurat nå - og mye tyder på at Toney er PL-spiller fra neste sesong av, enten i Brentford-drakt eller i en annen PL-klubb.

Synd han ikke fikk tillit av Benitez. Han bøttet jo inn mål først for Peterborough og nå for Brentford.
Både Ivan Toney og Adam Armstrong burde vært i NUFC på lik linje med eldstebror Longstaff.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #807 på: 12. Feb. 2021, 22:22 »
Amen. Reagerer på at vi ofte har opptill 5 "rutinerte" spisser i troppen for EN spissplass. Et klart resultat av det blir jo at unggutter aldri får sjansen. Selv i cupkamper mot League 1 og 2 lag stiller vi ofte uten en eneste unggutt i kamptroppen.

At vi ikke klarte å bringe frem en eneste ung spiller i Championship-sesongen er et minus på Benitez sin tid i klubben synes jeg. Vi så jo med Carroll og Krul at et nedrykk kan være en god anledning for å få frem nye talenter.
« Siste redigering: 12. Feb. 2021, 22:24 av Andymag »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #808 på: 08. Mai 2021, 21:32 »
Toney og Armstrong avsluttet som 1 og 2 på toppscorerlisten i CC med 31 og 28 mål.

Begge var i Newcastle for tre år siden.

Den er litt flau...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #809 på: 09. Mai 2021, 00:02 »
Legg også til henholdsvis 10 og 5 assists. Det er utrolig nok bare tre spillere som har flere assists enn Ivan Toney (11, 12 og 15), samt to som har like mange. Helt nydelig å se hva han har fått til i sin første sesong i Championship.  :-*
Nei.