20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367705 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1230 på: 14. Jan. 2011, 18:30 »
Vi burde hente Cahill på billigsalg, men får han ikke fordi Chelsea og Manu er ute etter han? Hehe

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1231 på: 14. Jan. 2011, 18:33 »
Aston Villa agree £5 million fee with Lyon for midfielder Jean Makoun

Skysports twitter

Herregud. Hvor får de gryna fra? Klubben har brukt 120 milloner pund på 4 år på spillerkjøp. 80% av inntektene går til lønnsutbetalinger og som Bolton har de en milliard i gjeld.

Skulle nesten prøvd å hente Gary Cahill på billigsalg. Hadde helt sikkert ikke fått han siden Chelsea, ManU og de andre store også er og har vært sterkt linket til han og hadde blitt med i budkampen.
Nå er jo ikke midtstopperplassen der vi trenger å forsterke, men Gary Cahill er jo blant de beste i PL og ville jo uansett forsterket NUFC.  Er jo et hav foran Taylor, Williamson og Campbell.

Billigsalg? Lite igjen av kontrakten?

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1232 på: 14. Jan. 2011, 18:35 »
Fra en på et Cardiff-forum med inside-info (fra en Newcastle fans perspektiv):

Talks in 'full motion', we want him, he wants to come, Cardiff want at least £750k up front.



Kommer ikke til å være fornøyd med dette uansett hvor mye vi betaler. Jeg vil ikke ha flere middelmådigheter på topp.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1233 på: 14. Jan. 2011, 18:53 »
Er vel også snakk om en byttehandel med Routledge. Det er jo greit. Bothroyd kan jo ikke være verre.
Da forventer jeg å se en ny ving komme i løpet av januar i tillegg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1234 på: 14. Jan. 2011, 18:56 »
Er vel også snakk om en byttehandel med Routledge. Det er jo greit. Bothroyd kan jo ikke være verre.
Da forventer jeg å se en ny ving komme i løpet av januar i tillegg.

Tror bare det er Cardiff-fans som har ytret diverse ønsker.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1235 på: 14. Jan. 2011, 19:20 »
Fra en på et Cardiff-forum med inside-info (fra en Newcastle fans perspektiv):

Talks in 'full motion', we want him, he wants to come, Cardiff want at least £750k up front.



Kommer ikke til å være fornøyd med dette uansett hvor mye vi betaler. Jeg vil ikke ha flere middelmådigheter på topp.
Ikke tro på noe av det ITKene på Newcastle-Online skriver ;) er så og si alltid et par idioter som later som om de sitter på info, og det stemmer så og si aldri.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1236 på: 14. Jan. 2011, 19:36 »
Jeg håper vi henter Aiden McGeady (Kjent for McGeady finta) som tidligere spilte i Celtic (Nå i russisk fotball). Kvalitetsving som vistnok ikke skal ha funnet seg til rette der borte i øst. Han har mange gode finter og slår bra innlegg. Han har en lønn i følge Fm på 300.000 kr i uka. vi bør kunne matche det.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1237 på: 14. Jan. 2011, 20:04 »
Jeg håper vi henter Aiden McGeady (Kjent for McGeady finta) som tidligere spilte i Celtic (Nå i russisk fotball). Kvalitetsving som vistnok ikke skal ha funnet seg til rette der borte i øst. Han har mange gode finter og slår bra innlegg. Han har en lønn i følge Fm på 300.000 kr i uka. vi bør kunne matche det.  ;)

Hadde vært fantastisk å fått han inn i laget, en utrolig bra ving. Men desverre tror jeg han blir dyr om han skal kjøpes fri fra kontrakten i Russland. Får bare håpen han mistrives såpass at han streiker. (Om han da ikke blir sendt på straffeleir i Sibir istedet)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1238 på: 14. Jan. 2011, 20:14 »
Fra en på et Cardiff-forum med inside-info (fra en Newcastle fans perspektiv):

Talks in 'full motion', we want him, he wants to come, Cardiff want at least £750k up front.



Kommer ikke til å være fornøyd med dette uansett hvor mye vi betaler. Jeg vil ikke ha flere middelmådigheter på topp.
Ikke tro på noe av det ITKene på Newcastle-Online skriver ;) er så og si alltid et par idioter som later som om de sitter på info, og det stemmer så og si aldri.

Det ville jeg selvsagt ikke funnet på. Dette er informasjon fra en admin på hovedforumet for Cardiff sine supportere. Uttalte igår at han "i løpet av morgendagen kunne finne ut hvordan ståa var med Bothroyd". Så var dette infoen han visstnok skal ha blitt fortalt.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1239 på: 14. Jan. 2011, 20:24 »
Evening Chronicle skrev også ikke så overaskende at han ville hit så det kommer nok an på prisen Cardiff setter. £750k bør vi kunne betale hvis det er prisen...

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1241 på: 14. Jan. 2011, 20:42 »
Bothroyd kan vise seg å blir en bra signering det, og er ikke så negativ som dei fleste andre som håper på unge utlendinger som vi har hatt så stor suksess med dei siste åra...

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1242 på: 14. Jan. 2011, 21:12 »
jaybothroyd
 
Newcastle is a great club but I'm really happy at Cardiff


Da ser det ut som vi slipper Jay.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1243 på: 14. Jan. 2011, 21:27 »
Kjenner vi kilden???
Altså; vet vi at alle disse twitter kontoene er ekte?
Blir veldig mange teite rykter av å gjengi twitter statuser på div forum, tabloider og itk'er.

Er du sikker på kilden så OK. Hvis ikke skjønner jeg ikke at dere gidder.

Btw ja takk til mcgeady hvis det er noe håp om det

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1244 på: 14. Jan. 2011, 21:39 »
Kjenner vi kilden???
Altså; vet vi at alle disse twitter kontoene er ekte?
Blir veldig mange teite rykter av å gjengi twitter statuser på div forum, tabloider og itk'er.

Er du sikker på kilden så OK.

99.9 %. Flere kjente journalister følger ham sammen med over 11 000 andre. Legger ut videoer fra tilstelninger med andre spillere osv.