20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Bellamy  (Lest 22552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #15 på: 28. April 2005, 08:38 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dette har jeg sagt før, men på forumet tilgir man for enkelt. Folk er lettlurte og tror på alt de leser i avisene. F.eks etter slåsskampen mellom Dyer og Bowyer, tok de hverandre i hendene med skjeve smil, så var de tilgitt. Man tilgir bare ikke Bowyer etter alt han har gjort. Og tro meg. Rullebladet hans er langt.

Men tilbake til Craig Bellamy. Han og Bowyer er verdt like lite. Bellamy er en urokråke, som slår ned eldre damer på puber, tilbyr motspillere jobb som hans private gartner, lager stadig trøbbel i tabloidavisene, leker skadet og skriver dritt om Shearer.
Den listen kunne ha vært mye lenger.

Og at han er en god spiss veier ikke opp med det han har gjort. Jeg vil aldri glemme hvordan han har ødelagt klubben..
Selg mannen til Celtic og la ham ødelegge for de.


Kan ikke være mer enig Olav.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #16 på: 28. April 2005, 08:57 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "geordie-olav"
Dyer fortjente en ny sjanse. Det gjør verken Bowyer eller Bellamy. Slike folk bringer skam over klubben vår. De må vekk!


hvorfor fortjente han en ny sjangse?


Bellamy har fått nok sjanser etter følgende skandaler:

-Kastet en stol i all offentlighet på assistenttreneren. Dette skjedde på flyplassen i Newcastle rett før en viktig kamp.

-Han kjefter manageren opp og ned for at han ble byttet ut.

-Han later som han er skadet før en viktig kamp mot Arsenal. Når Souness sier han er skadet på TV, så kaller Bellamy han for en løgner. Utrolig nok. Han har også faket skader tidligere. Det har skjedd flere ganger denne sesongen at Bellamy plutselig har blitt skadet denne sesongen bare noen timer før kampstart, men legene har ikke funnet noe galt. Dagen etter har han vært på treningsfeltet og trenet for fullt.

- Han har hatt en dårlig innflytelse på miljøet i laget. Dette har Terry Mc, Souness bekreftet. Spillerene Jenas, Hughes, Given og Shearer har hintet sterkt om det samme, selvom de ikke har sagt det rett ut.

-Sendt tåpelige tekstmeldinger til Shearer, som han ikke har nektet for. Terry Mc leste dem selv når han var på golfbanen med Shearer. Terry hadde bare vært ansatt noen dager og han skjønte fort hvorfor bråkemakeren ble kastet ut av klubben.

- Ellers så har tidligere Coventry spillere sagt at de forstår hvorfor Newcastle kvittet seg med Bellamy, siden han også ble dårlig likt av Coventry fansen og spillerene.

Hvor mange skandaler kan en spiller gjøre før han har tråkket over streken? Kan Bellamy holde på i det uendelige?

Bellamy hadde sjansen til å si unnskyld gjennom Alan Oliver, men han nektet. Alan Oliver tok en telefon til Bellamy, slik at han fikk sjansen til å si unnskyld til fans, manager og spillere.

Men nei da.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

  • Gjest
Craig Bellamy
« Svar #17 på: 28. April 2005, 09:09 »
Sitat fra: "BegBie"
tar betaling, er du villig å betale så kan jeg høre  8)


Vi må komme frem til en kurant timepris da, siden det fort blir endel timer.  :lol: Meen tilbake fra vår ørlille digresjon til sakens kjerne: Nei, Bellamy fortjener ingen ekstra sjanse. Asbjørn skriver over her en flott oversikt over hvorfor jeg mener akkurat dette..

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Craig Bellamy
« Svar #18 på: 28. April 2005, 13:56 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "geordie-olav"
Dyer fortjente en ny sjanse. Det gjør verken Bowyer eller Bellamy. Slike folk bringer skam over klubben vår. De må vekk!


hvorfor fortjente han en ny sjangse?


Bellamy har fått nok sjanser etter følgende skandaler:

-Kastet en stol i all offentlighet på assistenttreneren. Dette skjedde på flyplassen i Newcastle rett før en viktig kamp.

-Han kjefter manageren opp og ned for at han ble byttet ut.

-Han later som han er skadet før en viktig kamp mot Arsenal. Når Souness sier han er skadet på TV, så kaller Bellamy han for en løgner. Utrolig nok. Han har også faket skader tidligere. Det har skjedd flere ganger denne sesongen at Bellamy plutselig har blitt skadet denne sesongen bare noen timer før kampstart, men legene har ikke funnet noe galt. Dagen etter har han vært på treningsfeltet og trenet for fullt.

- Han har hatt en dårlig innflytelse på miljøet i laget. Dette har Terry Mc, Souness bekreftet. Spillerene Jenas, Hughes, Given og Shearer har hintet sterkt om det samme, selvom de ikke har sagt det rett ut.

-Sendt tåpelige tekstmeldinger til Shearer, som han ikke har nektet for. Terry Mc leste dem selv når han var på golfbanen med Shearer. Terry hadde bare vært ansatt noen dager og han skjønte fort hvorfor bråkemakeren ble kastet ut av klubben.[/u]

- Ellers så har tidligere Coventry spillere sagt at de forstår hvorfor Newcastle kvittet seg med Bellamy, siden han også ble dårlig likt av Coventry fansen og spillerene.

Hvor mange skandaler kan en spiller gjøre før han har tråkket over streken? Kan Bellamy holde på i det uendelige?

Bellamy hadde sjansen til å si unnskyld gjennom Alan Oliver, men han nektet. Alan Oliver tok en telefon til Bellamy, slik at han fikk sjansen til å si unnskyld til fans, manager og spillere.

Men nei da.

Dyer:

Du svarte nå ikke hvorfro dyer fortjente en ny sjangse, han har nå gjort utrolig mye ugang i klubben sin historie.

Bellamy:

Disse spillerne som du nevner har vel ikke gitt noe utrykk for det i media, shearer har nå vært stille om saken, så har vel resten?
Sist jeg hørte så var det at Dyer ville ha Bellamy tilbake, men det var før den siste sms fiaskoen i media som Mr F. Sheperd måtte ut å prate om(rart hvor mye negativt han sprer over klubben, men all reklame er god reklame).

Terry Mc uttalte seg om noe han ikke hadde peiling på, noe jeg føler er en ny mann som må ut av klubben vår, en person som tenker mere på media og det "sosiale", en for klubbens beste. Typisk "jeg sleiker deg i rævva" type, typisk souey å ha ja folk under han.

Når er de andre gangene han har faket skade?  Mange folk i Newcastle sier at Alan Oliver bare er en idiot, og spaltene hans er rævva, mye er rykter som han bygger historiene sine på.

Han kjefta jo ikke direkte til managern når han ble bytta ut, han kjefta vel mere til seg selv, og det ble fanget opp av kameraene når han kalte managern forskjellige ting(men han sa det vel aldri til souey den gang?).

Med alt dette som har skjedd, så er det merkelig at SBR ønska han her, at Martin O'Neill ønsker han i celtic, at Bayern, jah storlaget bayern ønsker han til deres lag. Er ikke dette litt merkelig? hvorfor er det kun souey av managerne den siste tiden som har havna på galfoten med han?  Jeg vil si det er måten souey har oppført seg på ovenfor bellamy, du må kunne håndtere slike spillere, det kan ikke souey. Men det kan folk som Benitez, Ferguson, O'Neill osv. ¨

Spark Souey, Douglas Hall, og Fat Fred, så skal du se at media bråket kommer til å gå bort.  Men desverre er det jo ingen som ønsker å kjøpe opp denne klubben, kanskje fansn skulle gå sammen??
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #19 på: 28. April 2005, 17:39 »
Du svarte nå ikke hvorfro dyer fortjente en ny sjangse, han har nå gjort utrolig mye ugang i klubben sin historie.

Enkelt og greit for at Dyer ba om unnskyldning. Det har ikke Bellamy gjort selvom han fikk en gylden mulighet til det. Når han ikke er voksen nok til å si unnskyld så kan han holde seg langt vekk for min del. Han er tross alt 25 år, men han oppfører seg som en full 16 åring.

Gutten er flink til å sparke fotball  han, men et er vel stort sett det eneste.

Disse spillerne som du nevner har vel ikke gitt noe utrykk for det i media, shearer har nå vært stille om saken, så har vel resten?

De har hintet til media om at han var en urokråke ja.


Terry Mc uttalte seg om noe han ikke hadde peiling på, noe jeg føler er en ny mann som må ut av klubben vår, en person som tenker mere på media og det "sosiale", en for klubbens beste. Typisk "jeg sleiker deg i rævva" type, typisk souey å ha ja folk under han.

Terry uttalte seg om noe ikke han hadde peil på?  Han klarer vel å lese tekstmeldinger som alle oss regner jeg med.

På hvilken bakgrunn kan du si at han er en "jeg sleiker deg i rævva" type? Regner med at du kjenner han godt, for antall ganger han har snakket til media etter at han kom til klubben kan man vel telle på en hånd.

Du sier også at han tenker mer på media enn det sosiale. Hva mener du med det egentlig. Var han også slik under Keegan tiden?

Når er de andre gangene han har faket skade?  Mange folk i Newcastle sier at Alan Oliver bare er en idiot, og spaltene hans er rævva, mye er rykter som han bygger historiene sine på.

Mot Liverpool blant annet. Kjenner du mange i Newcastle som ikke liker Alan Oliver? Litt rart at han har en fast spalte i alle kampprogrammene til Newcastle om han er en ræva journalist. Han er den journalisten som blir mest akseptert av spillerene. Bellamy f.eks har fortsatt et meget bra "forhold" til Oliver

Han kjefta jo ikke direkte til managern når han ble bytta ut, han kjefta vel mere til seg selv, og det ble fanget opp av kameraene når han kalte managern forskjellige ting(men han sa det vel aldri til souey den gang?).

Han sa fucking Prick til Souness, men her har han bedt om unnskyldning. Da ringte han selv til Oliver for å be om unnskyldning gjennom han og Evening Chronicle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Craig Bellamy
« Svar #20 på: 29. April 2005, 13:56 »
Jeg synes Bellamy skal få en ny sjanse selv om det ikke var bra det han gjøre..

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Craig Bellamy
« Svar #21 på: 29. April 2005, 14:33 »
Helt enig med Asbjørn. Personlig syntes jeg at Lee Bowyer er den verste av dem alle. Hater den mannen over alt på jord. Så våger han å kle på seg Newcastle-drakta? Kvalmende!

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Craig Bellamy
« Svar #22 på: 29. April 2005, 15:08 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Helt enig med Asbjørn. Personlig syntes jeg at Lee Bowyer er den verste av dem alle. Hater den mannen over alt på jord. Så våger han å kle på seg Newcastle-drakta? Kvalmende!


Dyer nekta å spille i en pos + kasta kapteinsbinde  :shock:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #23 på: 29. April 2005, 15:49 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "geordie-olav"
Helt enig med Asbjørn. Personlig syntes jeg at Lee Bowyer er den verste av dem alle. Hater den mannen over alt på jord. Så våger han å kle på seg Newcastle-drakta? Kvalmende!


Dyer nekta å spille i en pos + kasta kapteinsbinde  :shock:


Men var i det minste voksen nok til å be om unnskyldning.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #24 på: 29. April 2005, 17:33 »
Bowyer la seg jo langflat og ba på sine knær. Han gikk til og med ut og forsvarte Dyer etter fadesen. Det blir veldig feil å framstille det som om Bowyer ikke ba om unnskyldning.
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #25 på: 07. Mai 2005, 12:02 »
Newcastle kan ha kjøpere på Bellamy
Skrevet av Magnar, 7 Mai 05

Vi kan slå fast med ganske stor sikkerhet at Craig Bellamy vil bli solgt i sommer. Dette vet hele fotballverdenen, og interesserte kjøpere bør derfor være lette å finne. Nå ser det ut til at vi kan ha flere kjøpere.

Craig Bellamy ble som kjent lånt ut til Celtic etter å ha kalt Graeme Souness for en løgner på TV. Birmingham kom til enighet med Newcastle om en avtale, men Bellamy sa nei til en overgang, og det endte med et utlån til Celtic.

Nå går det rykter om at Aston Villas manager, David O’Leary, skal være interessert. Vil det være mulig for David O’Leary å holde Bellamy utenfor trøbbel?
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Craig Bellamy
« Svar #26 på: 07. Mai 2005, 18:34 »
Sitat fra: "Christian"
Bellamy vil aldri holde seg utan for problem, det har hans måte å vere person på.


Shola havner aldri i trøbbel, så la oss satse på han...  :roll:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Craig Bellamy
« Svar #27 på: 07. Mai 2005, 21:22 »
Sitat fra: "Christian"
Sitat fra: "BegBie"
Shola havner aldri i trøbbel, så la oss satse på han...  :roll:

Det var jo ikkje det eg meinte med det, Bellamy var min gamle favoritt. Eg vil gjerne sjå han igjen i Newcastle drakta. Men det eg meint er at me, må godta at Bellamy aldri vil bli ein "snill" gut.


Mange mener at vi ikke bør satse på bellers desverre.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #28 på: 08. Mai 2005, 21:17 »
Jeg har sagt det utallige ganger, og blir aldri lei av å si det. Bellamy kan råtne i skottland. Han fortjener rett og slett ikke å ikle seg den sorte og hvite trøya igjen.

Ja, han er en fantastisk spiller. Og ja, jeg savner ham. Men vi kan bare ignorere det faktum at han har satt seg selv milevis over klubben, og overhodet ikke gjort seg fortjent til å spille for klubben vår igjen.

Greit nok at Souness var den utløsende faktoren for bråket med Bellamy, men Bellamy har seg selv å takke for at ting ble som de ble. Vil vi virkelig ha en spiller som benytter muligheten til å tråkke på klubben vår?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Craig Bellamy
« Svar #29 på: 09. Mai 2005, 19:15 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har sagt det utallige ganger, og blir aldri lei av å si det. Bellamy kan råtne i skottland. Han fortjener rett og slett ikke å ikle seg den sorte og hvite trøya igjen.

Ja, han er en fantastisk spiller. Og ja, jeg savner ham. Men vi kan bare ignorere det faktum at han har satt seg selv milevis over klubben, og overhodet ikke gjort seg fortjent til å spille for klubben vår igjen.

Greit nok at Souness var den utløsende faktoren for bråket med Bellamy, men Bellamy har seg selv å takke for at ting ble som de ble. Vil vi virkelig ha en spiller som benytter muligheten til å tråkke på klubben vår?
tråkke på klubben vår? de første tekstmeldingene er jo ikke bekrefta, og de siste så hadde jo bellers møsta mobben sin. Når han forlot så var souey like ille som bellers, og bellers sa aldri noe galt mot klubben og fansn, han sa at han elska klubben og ville spille for den igjen. Klubben vår kommer til å rotne så lenge souey er her.....
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.