20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012 - Resten av verden  (Lest 76828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #45 på: 29. Mai 2012, 09:41 »
Ganske morsomt å lese på liverpool.no og united.no nå. Liverpool fansen hadde nå plutselig ikke lyst på han lenger, pga all teasinga fra Hazard (like they had a chance). United fansen depper som pokker, og ser for seg Giggs og Scholes i 4-5 år fremover =)

Gleder meg til å se Chelsea fremover nå. De har virkelig begynt foryngelsen av laget, med supertalenter i nesten hver posisjon. Hazard, Marin, Courtois, Lukaku, Sturridge, Luiz og Bertrand er alle 23 eller yngre. I tillegg har de Mata, Ramires, Cahill, Mikel og Torres som bare er ettpar år eldre.

Hvordan de løser FFP er jeg mer usikker på!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #46 på: 29. Mai 2012, 11:20 »
Leste et sted at en manu-supporter var fornøyd med at de ikke fikk Hazard, han ville mye heller ha Kagawa. Og flere scum-fans sa seg selvfølgelig helt enige i det ::p
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #47 på: 29. Mai 2012, 15:20 »
Ser ikke helt problemet med den kommentaren.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #48 på: 29. Mai 2012, 15:30 »
Hazard er jo både enda litt bedre og yngre. Men når de først ikke får Hazard, er jo Kagawa et svært bra valg. :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #49 på: 29. Mai 2012, 15:34 »
Også er det jo det med pris, lønninger og hvordan personen er. Jeg har inntrykk av at Kagawa er en person som det er mye lettere og ha med å gjøre, og som er en mye større lagspiller enn Hazard. Et mindre ego osv.
Nei.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #50 på: 29. Mai 2012, 15:55 »
Tror selv at jeg heller ville hatt Kagawa ja. Vitner om et ganske stort ego slik han har holdt på i det siste også. Da snakker jeg selvsagt om Hazard.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #51 på: 29. Mai 2012, 16:01 »
Poenget var at de som nå sier de heller ville ha Kagawa, er sikkert de samme som ville ha Hazard for en uke siden.

Personlig hadde jeg tatt Hazard over Kagawa, Eriksen, Gøtze, you name it. Eneste jeg kommer på i farten som jeg tror har større potensiale enn Eden er vel Neymar og Lucas. Men ingen av oss som kan si noe sikkert om det. Uansett skal det bli moro med en fyr som ikke bare har et ekstremt talent, men som også virker å ha troa på seg selv, i PL. Ego er ikke alltid negativt!
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #52 på: 29. Mai 2012, 21:44 »
Jess. Men ser nå at det var antakeligvis gryn som avgjorde - gryn til agenten. Et agenthonorar større enn overgangssummen til Ben Arfa.
Men seriøst - sånn rent sportslig sett vil jeg ha valgt ManU. Veien til førstelaget synes åpen - du vet at du blir tatt skikkelig vare på der som ung spiller. Han veit hvem manageren blir, og at det atpåtil er tidenes manager. Der er en stabilitet der som han historisk sett bare kan drømme om i Chelski. Ærlig talt - rent sportslig sett ville jeg valgt ManU over Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #53 på: 29. Mai 2012, 22:27 »
Si meg, er det påbudt å ha agent?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #54 på: 29. Mai 2012, 22:34 »
Nei, det tviler jeg på at det er. Allikevel har nok de aller, aller fleste det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #55 på: 29. Mai 2012, 22:44 »
Nokke anna ville no vert ekstremt naivt og ufornuftig! Ei 5 års kontrakt er ikkje skrevet på en postit-lapp, ser eg for meg...

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #56 på: 01. Juni 2012, 09:42 »
Er det noen måte å stoppe idioten Roman og hans penger?

http://www.guardian.co.uk/football/2012/may/31/chelsea-agree-deal-hulk-porto

FFP er jo bare en haug med søppel?

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #57 på: 01. Juni 2012, 09:44 »
FFP har sine smutthul, itilegg så må ikkje klubbene gå i null denne sesongen. Trur dei har fem år på seg, og på kvart år blir det strammere krav.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #58 på: 01. Juni 2012, 09:50 »
Føler nåværende sesong var vår siste sjanse til topp 4.

Ser ut som det smeller i sommer og avstanden blir større dessverre :\

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #59 på: 01. Juni 2012, 10:40 »
Vi må bare fortsette slik vi har gjort de siste sesongene. Er fortsatt 11 mot 11 uansett hor mye de koster. Hvis de vil bruke milliarder så kjør på. FFP kommiteen kommer til å tette igjen hull etter hull etterhvert som de oppdages (sa de hvertfall i tv2 studio), og da kommer disse klubbene til å slite.