20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 94823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #30 på: 28. Nov. 2009, 14:05 »
Ser han blunker veldig mye han Jarstein?
Noen som vet grunnen?
Kansje han blunker for mye, å blir dermed litt ufokusert.
Uansett, regner kansje med det er tørre linser, eller et eller annet ubehaglig med linsene som gjør dette??

Noen som vet grunnen?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #31 på: 28. Nov. 2009, 15:36 »
Hehe.
Rune Almenning Jarstein har noe som heter tics (?).
Ukontrollerte sammentrekninger i en muskel tror jeg det er...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #32 på: 28. Nov. 2009, 18:57 »
Er det ikke en form for tourets syndrom som gir det?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #33 på: 28. Nov. 2009, 20:36 »
Nesten litt morsomt å lese denne tråden her... begynner så fint med å nevne viktige spillere som Hangeland, Riise og Carew som må være i form for at Norge skal kunne fungere, men ganske raskt kommer man over på keeperplassen. Og selvfølgelig er keeperplassen veldig viktig og alle vet at Norge har alt annet enn ett luksusproblem på keeperplassen. Tvert i mot trenger vi flere unge keepere som kan vise seg plassen verdig. Men å fylle så å si de tre første sidene med så å si KUN diskusjon jarstein/Bugge/Oppdal/knutsen synes jeg er meget drøyt... vil si at vi kommer opp i over 30 sider før vi har diskutert oss gjennom hver enkelt spiller og så har vi Drillo og støtteaparatet da. Skal vi si over 50 sider før vi begynner å diskutere laget som en helhet og hva som skal til for at vi klarer å kvalifisere oss? Vet dette innlegget er satt litt på kanten, men ville bare statuere ett eksempel på den keeperdiskusjonen dere har satt i gang og enda ikke har kommet i mål med.

Hva med de yngre spillerne? er det noen der som mener at noen burde få prøve seg? Jeg personlig mener King i Manchester United burde få prøve seg snart i en treningskamp så både han selv, Drillo og vi får se hvordan han ligger ann i forhold til seniornivå.....

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #34 på: 28. Nov. 2009, 20:49 »
Nesten litt morsomt å lese denne tråden her... begynner så fint med å nevne viktige spillere som Hangeland, Riise og Carew som må være i form for at Norge skal kunne fungere, men ganske raskt kommer man over på keeperplassen. Og selvfølgelig er keeperplassen veldig viktig og alle vet at Norge har alt annet enn ett luksusproblem på keeperplassen. Tvert i mot trenger vi flere unge keepere som kan vise seg plassen verdig. Men å fylle så å si de tre første sidene med så å si KUN diskusjon jarstein/Bugge/Oppdal/knutsen synes jeg er meget drøyt... vil si at vi kommer opp i over 30 sider før vi har diskutert oss gjennom hver enkelt spiller og så har vi Drillo og støtteaparatet da. Skal vi si over 50 sider før vi begynner å diskutere laget som en helhet og hva som skal til for at vi klarer å kvalifisere oss? Vet dette innlegget er satt litt på kanten, men ville bare statuere ett eksempel på den keeperdiskusjonen dere har satt i gang og enda ikke har kommet i mål med.

Hva med de yngre spillerne? er det noen der som mener at noen burde få prøve seg? Jeg personlig mener King i Manchester United burde få prøve seg snart i en treningskamp så både han selv, Drillo og vi får se hvordan han ligger ann i forhold til seniornivå.....

Jeg synes ikke spillere som ikke engang er i nærheten av en plass på første laget til klubben man spiller i skal "testes" i landskamper.
Landslaget burde ikke brukes slik etter min mening, da synes jeg det er mange andre som faktisk spiller, og spiller godt for sine klubber som burde få sjansen.
Nevland f.eks burde fått flere muligheter på landslaget.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #35 på: 28. Nov. 2009, 23:24 »
For hvem burde Nevland få sjanse fremfor? Huseklepp har mer å bidra med, Carew har mer, Iversen har hodestyrke i verdensklasse. Nevland kunne dog vært en slags superreserve, der er jeg enig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #36 på: 29. Nov. 2009, 01:49 »
Eg er imot å bruke carew i det heile tatt. Landslaget har alltid vist seg bedre uten Carew på bana, til tross for at Lille John kanskje er vår beste spelar individuelt.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #37 på: 29. Nov. 2009, 02:46 »
Nevland er vinden for tida. Det vil nok Drillo legge merke til han pleier vere god til og plokke med seg formspillere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #38 på: 29. Nov. 2009, 03:23 »
For hvem burde Nevland få sjanse fremfor? Huseklepp har mer å bidra med, Carew har mer, Iversen har hodestyrke i verdensklasse. Nevland kunne dog vært en slags superreserve, der er jeg enig.

Fremfor King og disse unge spillerne alle skal ha med på landslaget som ikke egentlig har prestert en dritt på klubblaget.
Jeg mener landslaget skal ha med de som spiller godt og som presterer for klubben sin, ikke noen som kanskje en dag kan bli gode nok, da kan dem komme på landslaget den dagen de faktisk er gode nok.
Litt som at folk sier Jarstein burde spille istedenfor Knudsen pga. aldern, greit nok at Knudsen begynner og dra på åra, men er han bedre enn Jarstein burde han spille.
Landslaget er ikke no plass som skal utvikle talenter etter min mening altså.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #39 på: 29. Nov. 2009, 12:40 »
Vi skal ikke se bort fra at King blir utlånt til en CCC klubb, og da kan han bli aktuell.

Pr. Dags dato er han langt ifra start 11for Norge.  Hvis han blir tatt ut i en tropp, må det være for å lære. Nevland har spilt godt for Fulham i det siste, han har masse rutine, og kan være en Joker for landslaget. Hvis Helstad, Braaten er i dårlig form, bør han komme forran disse i et uttak.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #40 på: 29. Nov. 2009, 14:51 »
Syns vi burde kjøre King i en landskamp før Gambia gjør det. Hvis ikke blir han tapt for Norge for alltid. Han blir rimelig sikkert en god spiller i fremtiden.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #41 på: 29. Nov. 2009, 14:53 »
Syns vi burde kjøre King i en landskamp før Gambia gjør det. Hvis ikke blir han tapt for Norge for alltid. Han blir rimelig sikkert en god spiller i fremtiden.

Det er et godt poeng, der er jeg helt enig, men synes ikke han skal tas ut for å "lære".
Jeg er også veldig enig i at han kan være aktuell om han lånes ut til CCC og får spille og naturligvis presterer.

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #42 på: 29. Nov. 2009, 15:26 »
Hadde vært spennende å sett hvordan M. Pedersen taklet nivået  ;)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #43 på: 07. Feb. 2010, 10:01 »
I dag blir det EM trekning. Håper på ok gruppe. Blir spennende og se om Drillo kan føre oss til enda et mesterskap?
Lykke til med trekningen folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #44 på: 07. Feb. 2010, 11:08 »
Håper på en tøff og spennende gruppe. Hadde vært morro med England eller Frankrike fra nivå 1 og  Sverige, Danmark eller Hellas fra nivå 2. Kansje også Wales fra nivå 4, men resten av lagene i nivået under oss er jo nærmest ubetydlige.