20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reise, hotell og biletter!  (Lest 3126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laaars

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« på: 17. Nov. 2006, 15:42 »
Jeg og 2 kompiser skal til newcastle nyttårshelga, se nufc-manu 1 januar. Jeg har ikke hvert i england før, så jeg lurte på om noen vet om noen gode hoteller? Hvor det er lettest å skaffe biletter etc. Mye tror dere turen vil koster per pers? fly fra oslo helst, 29 desember eller 30.. :D

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #1 på: 17. Nov. 2006, 15:56 »
Vi har en fin guide som sticky som du bør sjekke ut, der får du gode tips ang hotell osv.

Det hele kommer ann på hvor mye dere er villige til å betale!:) Hvis dere betaler 4-500 kr per natt per pers så er Quality hotel som ligger i hjertet av sentrum å anbefale! kort vei til shopping og byen utesteder, samt kort vei til St. James Park! Det ligger noen hundre meter fra "The Gate" hvor det er bra liv med mange resturanter og puber! I tillegg til en flott kino...

Billetter skaffer dere enklest gjennom å ringe til "ticket office" når de legges ut for salg. Registrer deg også på nufc.co.uk for å kunne kjøpe billetter online. Når de legges ut så sitter du klar med tlf og internett for å kjøpe!

Hvor mye det vil koste er vanskelig å si.. Spørs på fly osv. Men hvis dere er tidlig ute med å bestille med Ryan Air kan dere få et godt tilbud. Jeg har reist til Newcastle t/r med fly, 1 natt på hotell + kamp for ca 1500. Men for å oppleve litt mens dere er på tur bør dere regne ca 1000kr dagen pluss fly..

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #2 på: 17. Nov. 2006, 17:03 »
Trenger ikke være så lett å få tak i billetter til Newcastle-Man U 1.januar. Tror jeg ville prøvd å fått tak i gjennom noen reiseselskaper nå. I allefall sjekka prisen. Tror det er noe som heter www.fotballreiser.com der du kun kan kjøpe billett til kampen...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #3 på: 17. Nov. 2006, 20:08 »
Jeg har hvertfall kjøpt billetter der både mot Tottenham, Arsenal og Sunderland.

Ingen av de var på boxing day riktignok så det kan nok være ekstra pågang på den dagen... Uansett, så vil du få dårligere billetter til en høyere pris ved å handle gjennom eksterne selskaper.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #4 på: 24. Nov. 2006, 10:33 »
Har bestilt tur til West Ham kampen den 20.jan.. Tør jeg satse på å reise over uten billett? Har jo ikke vært fullt på lenge...

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #5 på: 27. Nov. 2006, 01:22 »
Sitat fra: "EivindI"
Har bestilt tur til West Ham kampen den 20.jan.. Tør jeg satse på å reise over uten billett? Har jo ikke vært fullt på lenge...


Det kan jo ta seg opp til den tid, hvis de spiller bedre og plukker jevnt med poeng framover.

Hvis jeg var deg hadde jeg satset på å ringe til "Box Office" når de legger ut billetter og fått det ordnet før jeg dro over dammen.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #6 på: 27. Nov. 2006, 23:07 »
Når legges billettene ut for salg på tlf, da?

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Reise, hotell og biletter!
« Svar #7 på: 27. Nov. 2006, 23:42 »
Tror billettene legges ut for vanlig salg noen uker i forveien.

Du kan sjekke det her.