20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06  (Lest 7858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lobster

  • Gjest
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #15 på: 08. Aug. 2006, 18:48 »
Sender klubben forresten billettene i posten når man bestiller derfra, eller henter man de på stadion?

Espen Engebakken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #16 på: 08. Aug. 2006, 18:57 »
Sitat fra: "Håvard"
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Hadde jeg vært deg ville jeg ha ventet til det er igjen 2 uker til kamp. Bare du går inn på Online Ticket Sales den dagen billettene blir lagt ut er det ikke noe problem å få tak i billetter. Kanskje mot de store, men ikke lag som Bolton o.l.


Tror dere det er flere billetter igjen to uker før hjemme-kampen mot Middelsbrough?


Etter hva jeg har skjønt så er det minst 5% av billettene som uansett blir lagt ut for salg til de uten sesongkort. Det vil si ca 2500 billetter til hver kamp (såfremt de ikke får solgt alle setene som sesongkort). Man skulle jo tro at folk var veldig int. i å se sesongåpningen, men som jeg nevnte tidligere var det fortsatt igjen billetter nå...

Espen Engebakken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #17 på: 08. Aug. 2006, 18:58 »
Sitat fra: "lobster"
Sender klubben forresten billettene i posten når man bestiller derfra, eller henter man de på stadion?


Det kommer ann på når du bestiller. Hvis de rekker å sende billettene gjør de det. Forrige gang jeg bestilte mottok jeg billettene ett par dager etter at jeg bestilte dem. Hvis du bestiller rett innpå kampen, tar du bare med deg bekreftelsen du får på mail og henter de på Box Office

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #18 på: 08. Aug. 2006, 19:07 »
Tror ikke jeg satser på det jeg. Blir litt dumt om det ikke er flere billetter igjen, kan tenke meg at mange fra middelsbrough også kommer siden det er så nærme, så hadde det vært skikkelig dumt å bare være i Newcastle mens det er kamp...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lobster

  • Gjest
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #19 på: 08. Aug. 2006, 19:08 »
Ok, tenkte kanskje det blir dårlig tid å få de i posten når billettene ikke legges ut for salg før 2 uker før kamp, men da er altså ikke det noe problem  :D

Espen Engebakken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #20 på: 08. Aug. 2006, 19:11 »
Sitat fra: "Håvard"
Tror ikke jeg satser på det jeg. Blir litt dumt om det ikke er flere billetter igjen, kan tenke meg at mange fra middelsbrough også kommer siden det er så nærme, så hadde det vært skikkelig dumt å bare være i Newcastle mens det er kamp...


Billettene til Middlesbrough har jo ikke noe med dette å gjøre... De får sine 3000 billetter som alle andre bortelag gjør. Og jeg tviler på at noen fra Middlesbrough er så dumme at de setter seg blant hjemmefansen, det ville jo vært det samme som om en av oss skulle sette oss blant hjemmefansen på Stadium Of Shite...

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #21 på: 08. Aug. 2006, 23:07 »
Det pleier alltid å være noen billetter igjen som blir lagt ut for salg, så det er nok ikke noe problem. Forrige sesong var det alltid litt ledig på Milburn L7, Platinum Club og Black & White Club. Tror heller ikke det er noe problem å sende en mail til boxoffice@nufc.co.uk. Jeg gjorde i august og fikk billetter da til Sunderland-kampen som var i oktober. Da var det riktignok ikke noe system der man kunne kjøpe billetter og kanskje litt usikkert å sende kredittkort-nummer osv. på mail. Men gikk i hvert fall veldig bra for mitt vedkommende. Gikk bare på billettkontoret med mailen jeg fikk som bekreftelse og hentet billettene.
Norwegian blood, Geordie heart

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
DFDS
« Svar #22 på: 10. Aug. 2006, 17:37 »
Har du god tid, og ikke bor alt for langt unna Kristiansand, er DFDS et godt alternativ til garantert kampbillett. Der får man en forholdsvis billig "båt-/hotellferie" inkludert kampbillett. Nytt av året hos DFDS er at det ikke er faste pakketurer med forhåndsbestemt avgang/retur. -Den bestemmer du selv.
http://www.dfds.no/DSW/NO/Travel_new/Fotball.htm
Merkelig nok hevder NUSSC at de har avtale med DFDS. I fjor betalte jeg mindre ved å bestille direkte hos DFDS.
Livet er svart/hvitt!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #23 på: 10. Aug. 2006, 17:40 »
Det går visst ferge fra Stavanger, Haugesund og Bergen også. Men det tar så forferdelig lang tid! 21 timer tror jeg det var  :o
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lobster

  • Gjest
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #24 på: 11. Aug. 2006, 19:23 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Da har jeg akkurat bestilt billetter til Wigan-kampen. Blir moro å komme til newcastle igjen. Har sittet på Milburn Stand de to siste gangene, og skal nå sitte på Sir John Hall stand. På noe som heter SportsBar eller noe sånt. Er det noen som har sittet der? Var dyre billetter, så jeg håper det er verdt pengene...


Kjempefint hvis du gir en tilbakemelding angående plassene på Sportsbaren :) Vurderer å kjøpe billetter der framfor å sitte helt øverst på langsiden. Det er ikke all verdens som du sikkert vet.

Espen Engebakken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Newcastle Utd.-Wigan 19.8.06
« Svar #25 på: 30. Aug. 2006, 19:19 »
Sorry at jeg ikke har gitt tilbakemelding på plassene på SportsBar enda, men her kommer det ihvertfall. Plassene var utrolig bra i forhold til hvor mye nærmere du kommer banen enn på Milburn Stand. Man gikk inn i en egen inngang der man ble tatt imot og ble utdelt klistremerker som man måtte bære for å komme inn. Inne på SportsBaren var det kjempeålreit, god plass og man slapp å stå i kø i 100 år for å kjøpe seg en øl før kamp. Til pause kunne man bestille seg en øl som sto klar på et bord til du kom inn. KNALL!

Men lydnivået på tribunen var merkbart svakere enn på Milburn Stand, og da jeg reiste meg opp flere ganger under kampen så ble jeg etterhvert bedt om å sette meg ned av mannen bak meg.

Men ellers var det knall!