20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham. Reise fra Bergen/Vestlandet  (Lest 2322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oeyhope

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham. Reise fra Bergen/Vestlandet
« på: 06. Mars 2006, 21:57 »
Har fiksa billetter til denne kampen. Vi blir en liten gjeng som skal reise. Finnes sikkert en post om dette før, men jeg fant ingen. Det jeg lurer på er billigeste måte å komme seg frem t/r. Har funnet noen alternativ men flyavgangene er jo 0610 om morgenen. Det går ikke etter en hard kveld på byn i newcastle om lørdagen :)

Hvordan pleier vestlendingene å reise? :)


Øyvind.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Tottenham. Reise fra Bergen/Vestlandet
« Svar #1 på: 06. Mars 2006, 22:19 »
Svøm? :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

oeyhope

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham. Reise fra Bergen/Vestlandet
« Svar #2 på: 06. Mars 2006, 22:21 »
Får kjøpe en gummibåt istedenfor :)

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham. Reise fra Bergen/Vestlandet
« Svar #3 på: 06. Mars 2006, 22:28 »
Trodde det nå gikk direkte fly fra flesland til Newcastle, to firma har eller skal starte direkte flyvniger. Viss ikke kan man fly via amsterdam med klm. Eller fly med Norwegian til torp og ryan air til newcaslte om man tørr!

Svenno

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 142
    • Vis profil
Newcastle - Tottenham. Reise fra Bergen/Vestlandet
« Svar #4 på: 16. Mars 2006, 01:49 »
Jeg fløy med Widerøe til Torp og RyanAir til Newcastle.. Anbefalt! Men nå starter Widerøe direkteflygning til Newcastle fra Flesland! 548,- hver vei, fine greier!