20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-kampen  (Lest 3865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Everton-kampen
« på: 30. Jan. 2006, 17:18 »
Noen som skal på den ell? Jeg, onkelen min, søster mi og ei vennine av henne skal dit!:) Det blir dritrått!

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #1 på: 31. Jan. 2006, 21:08 »
Jeg skal på den!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #2 på: 03. Feb. 2006, 18:14 »
eg ska på den kampen....  det blir sjef jah....


tar dokkor båt eller fly....  kor lenge ska dokkor ver....  

fest fredag då??
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Svenno

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 142
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #3 på: 10. Feb. 2006, 17:44 »
Heisann! Fersking på forumet her;) Jeg og dama skal på Everton-kampen (fikk tur i julegave med henne:D). Har dere noen tips å gi?? Morsomt at det er flere som skal over! Vi flyr med RyanAir torsdags morgen. Andre som tar det flyet kanskje?

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #4 på: 10. Feb. 2006, 18:34 »
Sitat fra: "Svenno"
Heisann! Fersking på forumet her;) Jeg og dama skal på Everton-kampen (fikk tur i julegave med henne:D). Har dere noen tips å gi?? Morsomt at det er flere som skal over! Vi flyr med RyanAir torsdags morgen. Andre som tar det flyet kanskje?


dra innom jjb sports på monument senteret...nyeste nufc drakt med valgfri trykk £25

Svenno

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 142
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #5 på: 10. Feb. 2006, 21:26 »
Herrlig! Takk skal du ha :D Blir en Shearer det! Og scoringsrekorden skal føres på av han personlig ved neste tur :lol:

rikard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #6 på: 11. Feb. 2006, 12:33 »
Sitat fra: "lucky_luque"
Sitat fra: "Svenno"
Heisann! Fersking på forumet her;) Jeg og dama skal på Everton-kampen (fikk tur i julegave med henne:D). Har dere noen tips å gi?? Morsomt at det er flere som skal over! Vi flyr med RyanAir torsdags morgen. Andre som tar det flyet kanskje?


dra innom jjb sports på monument senteret...nyeste nufc drakt med valgfri trykk £25


Må si jeg er fan av å kjøpe drakta på stadion. Kall meg idiot men er litt ekstra :)  Kjøper en drakt hver gang jeg er over.. En gang i året.. Morro atte :)

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #7 på: 11. Feb. 2006, 15:57 »
Enig. Jeg er og idioten som heller gir litt ekstra penger til klubbkassen og heller kjøper litt dyrere på den offisielle butikken. Fikk 15% rabatt da jeg kjøpte for over 100 pund!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Everton-kampen
« Svar #8 på: 11. Feb. 2006, 16:24 »
Klubben får penger uansett hvor du kjøper drakten. Selv fikk jeg den for £32 inkludert trykk bakpå (Emre 5).
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #9 på: 11. Feb. 2006, 16:26 »
på den offisielle nufc sjappa koster det £50 for drakt og trykk...

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Everton-kampen
« Svar #10 på: 11. Feb. 2006, 16:48 »
Sitat fra: "Nordin"
Klubben får penger uansett hvor du kjøper drakten. Selv fikk jeg den for £32 inkludert trykk bakpå (Emre 5).


Ja vi er vet jo det, men bryr meg ikke så mye om newcastle flår meg for 20 pund. Det tjener jo selvfølgelig mest på de draktene de selger selv!