20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 39071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #135 på: 18. Juni 2008, 22:57 »
Deutchland Deutchland ûber alles!!! ;D Knuse stygge Portugal i måro. Synd eg er til fjells og mest sannsynleg uten TV :'(

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #136 på: 19. Juni 2008, 00:46 »
Arshavin = JA TAKK!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #137 på: 19. Juni 2008, 01:00 »
Deutchland Deutchland ûber alles!!! ;D Knuse stygge Portugal i måro. Synd eg er til fjells og mest sannsynleg uten TV :'(

Får håpe du har rett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LordJerec

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #138 på: 19. Juni 2008, 11:13 »
Joda Wroom, jeg er helt enig i at jeg også ønsker Arsharvin eller hvordan han skriver det... Men som det står på et annet innlegg som er lagt inn enten i går eller i dag, så spørs det da ettersom spilleren spiller i en russisk klubb, der det også står at de unge spillerne får skyhøye lønninger... Men som det også står i et annet innlegg ja takk afellay vil jeg gjerne ha, men som jeg skrev i et annet innlegg her, så spørs det om ikke han kommer til å floppe i pl, når han sleit mot enten Rat eller Contra mot Romania.

Ellers så står jeg på det jeg skrev i et annet innlegg her:

Russland kan bli ekle og møte for Nederland i kvartfinalen... Selvom jeg personlig ikke tror at Russland vinner denne kampen, de spilte veldig godt mot Sverige i går. Kunne som kommentatorene sa stått både 4-5 -0 til russerne. De imponerte meg i går ja... Huff får håpe at dere tar feil når det gjelder italia, selvom de har en "stygg" tendens til å vinne, når de karer seg videre fra gruppespillet, samme med Tyskland.

De "hanglet" seg jo videre begge lagene.

Personlig så håper jeg på 20 års jubileum eller hvordan det skrives, for Nederlenderne. ;)

Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #139 på: 19. Juni 2008, 14:30 »
mye du har skrevet i et annet innlegg her... ;)

Neida skal slutte å tulle;
Arshavin og Afellay er begge velkomne fra mitt ståsted, men dessverre tror jeg ikke det skjer.

RHCP14

  • Gjest
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #140 på: 19. Juni 2008, 17:03 »
Litt synd at alle hauser opp Nederland så jævli. Ja dei spiller bra fotball til tider og scorer fantastiske mål. Men resultatet mot Frankrike var vanvittig flaterende. Eg synes faktisk Frankrike var best i største delen av kampen. Dei hadde fortjent så veldig mye meir!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #141 på: 19. Juni 2008, 17:39 »
Deutchland Deutchland ûber alles!!! ;D Knuse stygge Portugal i måro. Synd eg er til fjells og mest sannsynleg uten TV :'(

Får håpe du har rett!
Du skal vite at statistikken er på Tysklands side.
Med unntak av 1988, hvor de tapte for Nederland i semifinalen, har de ALLTID nådd finale de gangene de har gått videre fra første runde (gruppespillet).

Men jeg er også meget skeptisk. Tyskerne har på ingen måte overbevist noen som helst i gruppespillet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #142 på: 19. Juni 2008, 18:54 »
Litt synd at alle hauser opp Nederland så jævli. Ja dei spiller bra fotball til tider og scorer fantastiske mål. Men resultatet mot Frankrike var vanvittig flaterende. Eg synes faktisk Frankrike var best i største delen av kampen. Dei hadde fortjent så veldig mye meir!

Det er fortsatt måten de angriper på som sitter så fantastisk i hjerterota mi. Slik kjapp, gjennombruddshissig fotball er perfekt, og effektivt under rette omstendighetene! Nederland har virkelig vært fantastiske!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #143 på: 19. Juni 2008, 19:18 »
Litt synd at alle hauser opp Nederland så jævli. Ja dei spiller bra fotball til tider og scorer fantastiske mål. Men resultatet mot Frankrike var vanvittig flaterende. Eg synes faktisk Frankrike var best i største delen av kampen. Dei hadde fortjent så veldig mye meir!
Hadde Frankrike fortjent mer?
Frankrike hadde jo knapt nok evnen til å angripe!

Jeg er enig i at 4-1 er et flatterende resultat. 2-1 eller 1-1 hadde kanskje vært mer i tråd med kampen som sådan. Men Nederland straffer Frankrike ekstremt hardt for små defensive feil, og en kontringsfotball som INGEN andre lag kan vise maken til, gjør at resultatet ble som det ble. Og ufortjent var det ikke. Selv om seieren ble i overkant stor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #144 på: 19. Juni 2008, 21:40 »
Dessverre er ikke dagens ledelse interessert i å hente slike spillere, men gud hvor godt det hadde vært med Deco i Newcastle!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #145 på: 19. Juni 2008, 22:38 »
Jeg håper for all del at ikke Gomis blir å se på Newcastles papir te neste år, og det er ikke bare et ræva mesterskap som får meg te å føle det! Føler han er hausa altfor mye opp og det mangler mye på Drogbaskillsa der i gården. Men OM han kommer, og gjør sine saker tilsynelatende bra, så har jeg dog ingen problemer med å innrømme en feil. Men aller helst ikke spør du meg... Arshavin er kvalitet, beintøff, russisk mentalitet som grunnlag, tror han hadde lykkes. Arda - spennende, ny driblefant med evne til å skape noe. Skulle hatt en frekk venstreback au....

Da føler jeg vi hadde hatt litt å gå på

Men helt ærlig, så vet jeg ikke helt hva jeg skal håpe på (eller hva som er realistiske signeringer) for jeg aner ikke hva som foregår i klubben for tida, mtp Lønningssystem, transferkitty, ambisjoner osv osv

Kunne vært artig å fått et par uttalelser snart, og ikke minst - et par sterke rykter/ signeringer
Ja heia gutta!

BallaJazz

  • Gjest
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #146 på: 20. Juni 2008, 00:29 »
Litt synd at alle hauser opp Nederland så jævli. Ja dei spiller bra fotball til tider og scorer fantastiske mål. Men resultatet mot Frankrike var vanvittig flaterende. Eg synes faktisk Frankrike var best i største delen av kampen. Dei hadde fortjent så veldig mye meir!


Vell.Jeg synes resultatet er rettferdig så det holder etter.Hvis man ikke greier å ta vare på de mulighetene man har til å score så blir man straffa og var igrunn det som skjedde med Frankrike også!.Nederland er uten tvil en gull favoritt mens Frankrike har ikke vært noe annet enn stor skuffelse hele veien som i mine øyne også fortjente å tape når dem ikke tok vare på de mulighetene dem hadde!.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #147 på: 20. Juni 2008, 09:18 »
Metzelder!!!! Han bør vi hente

Kristian G

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #148 på: 20. Juni 2008, 10:01 »
Synes dette har vært et kanonbra EM med masse flott fotball.
Med Emre borte, Milner på vei ut og Barton i fengsel er det spesielt behov for midtbanespillere (både offensive, deffensive og kanter).
Det er vanskelig å gjøre seg en endelig status på så få kamper, men synes likevell vi har fått sett
utrolig mange gode midtbanespillere som KAN være tilgjengelige selv for oss  :)

Av de som havner i denne kategorien synes jeg spesielt disse er veldig spennende.

Van der Vaart - Vi viste jo at han her var god. Tror likevel han kan være tilgjengelig. Kommer an på hvilke andre klubber som er interessert.
Vi trenger virkelig en slik type spiller om Emre forsvinner.
Arshavin - Om vi er rask på avtrekkeren, og Arsenal (eller andre storklubber) avventer litt er det fullt mulig å få tak på han her.
Kommer litt an på hvordan Russland klarer seg videre. En kanonspiller som har innbakt russisk mentalitet. Passer hos oss i nord.
Meireles - Virkelig en kanonbra midtbane som havner litt i skyggen av Veloso, Moutinho, Deco osv.
Imponerende arbeidsmoral, løpsstyrke, pasningskvalitet og ikke minst hardt skudd. La storklubbene krangle om "stjernene", så snappere vi han her!
Bilyaletdinov - Kanonbra midtbanespiller med enormt potensiale. Hadde vært en supersigning!
Turan - Trenger vel ikke mer forklaring. Har spilt opp prisen og fått flere interessenter.
Om det er mulig å få signet han er det bare å kjøre på!

Turan (21), Arshavin (27) og Meireles (25) er mine førstevalg av disse som realistiske signeringer.
I tillegg synes jeg fortsatt (selv om mange er uenige) at det er utrolig at vi ikke henter Sidwell nå som han ser tilgjengelig ut til ca 5,5 mill pund.



Anthony

  • Gjest
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #149 på: 20. Juni 2008, 21:35 »
Veloso,Vaart,Quaresma & Arshavin FTW

realist jeg?...neppe...