20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 5-1  (Lest 2941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Tottenham 5-1
« på: 16. Mai 2016, 06:33 »
Vi opplevde problemer med databasen paa forumet i dag. Serverfolka har klart aa faa det opp igjen, men dessverre ser det ut til at flere av dagens siste poster har blitt slettet for godt, noe jeg beklager sterkt.

Oppretter derfor en post-match traad der Newcastles siste opptreden paa minst 15 mnd i PL kan diskuteres!

Hvem var banens beste i dag? Var det noen prestasjoner som fikk deg til aa forandre mening om hvem som boer forlate klubben eller tviholdes paa i Championship?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #1 på: 16. Mai 2016, 08:33 »
Faen, faen, faen,faen! Vi var så strålende i går, og desto større katastrofe er det om Benitez forsvinner. Han begynner å sette sitt preg på laget. Hadde bare MA hentet ham inn tre kamper tidligere og vi hadde garantert spilt i PL nå..ARGH. Jaanmat var god fremover, men jeg mener igjen han svikter defensivt på målet. Han for langt inn og åpner opp hele siden for Lamala. Anita har faktisk blitt en bedre back enn ham.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #2 på: 16. Mai 2016, 09:39 »
Gøyeste kampen på lenge i går. Dersom Benitez blir vil jeg faktisk si at jeg er fornøyd med sånn sesongen har vært. Nå bør Ashley forstå hvor mye det har å si å ha en god manager, istedenfor de forferdelige britiske dinosaurene. Er jo bare ett lag av topp 13 som har britisk manager, og bare ett lag fra 14-20 som ikke har britisk manager (Kuksugeren McClaren får lov til å representere oss siden han ble til nedrykket så og si var et faktum)

Tror vi alle visste at det måtte bli verre før det kunne bli bedre. Hvis Benitez blir tror jeg neste sesong blir underholdende for første gang på mange år. Da tror jeg laget kan ha godt av å trenes til å bli mer samspilt mot svakere motstand i CCC. Noen av talentene som har slitt litt i PL kan også enklere lære Engelsk fotball dersom de blir.


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #3 på: 16. Mai 2016, 10:20 »
Litt blandede følelser om kampen i går. Var litt vondt se de kan når de vil. Slå Spurs  5-1 med 10 mann er jo helt vilt. Synd sunderland hadde tur mot Chelsea. Hadde Chelsea vunnet der ville det holdt for oss. Ekstra salt i såret er at Everton virkelig våknet og spilte en meget god kamp mot Norwich.

Tror på sikt nedrykket er bra for klubben. Håper bare Benitez blir.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #4 på: 16. Mai 2016, 10:46 »
Måtte Benitez bli, og vi levere tidenes sesong i championship!  ;)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #5 på: 16. Mai 2016, 12:22 »
Kampen viser vel hva som kunne vært. Poengsnitt på 1,3 i kampene til Rafa, hadde gitt 50 poeng under en hel sesong og en trygg plass. Går også an å argumentere for at det snittet hadde vært høyere om han, eller en annen dyktig manager, hadde vært manager fra sesongstart.

Greit McClaren fikk ikke viljen sin på en del spillere han ville hente, stått mye i media om dette de siste dagene, blant annet Dawson, Barton(!), Nolan o.l. Hadde kanskje gått noe bedre med et par rutinerte karer om bord, men synes Rafa regelrett pisser på prestasjonen til McC samt Charnley når han viser at dette laget kunne gjort det mye bedre med riktig ledelse.

Kampens eneste negative ting var etter mitt syn at Mitro igjen mister hodet og får rødt, samt Janmaat er som vanlig på bærtur når Lamela scorer. Forunderlig hvor god Sissoko var, hvor har dette spillet og innsatsen vært før??

Vært mye galt i dette laget. Feil valg av head coach, head coachen får ikke spillere han vil, spillerne som er der har åpenbart ikke tro på han og presterer deretter, og en total klovn i Charnley som ikke skjønner en dritt av fotball.  ::)

PS! Noe jeg skal leve lenge på, har en haug med venner/kollegaer som er Tottenhamfans. Vært rimelig breiale, a'la Liverpoolfans, denne sesongen. Vi slo hvertfall Tottenham i begge oppgjørene  :D
« Siste redigering: 16. Mai 2016, 12:25 av Geordie »
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #6 på: 16. Mai 2016, 12:53 »
Filmingen til sissoko var skammelig. Mitrovic er kokos, men har et voldsomt potensial.
Ellers enig i at Spurs og Pool er de deiligste lagene å slå.
« Siste redigering: 16. Mai 2016, 12:55 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #7 på: 16. Mai 2016, 13:07 »
Filmingen til sissoko var skammelig. Mitrovic er kokos, men har et voldsomt potensial.
Ellers enig i at Spurs og Pool er de deiligste lagene å slå.

Glemte den filmingen, og helt enig.....
(Imidlertid, som jeg sa med litt skadefryd til en av mine Spurs-venner, vi har fått så jævlig mange av de i mot de siste par sesongene, så jeg bryr meg egentlig ikke  :P )
No fate but what you make

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 5-1
« Svar #8 på: 16. Mai 2016, 20:05 »
Man of the match var helt klart Sissoko for min del.

Aaron Townsend var livlig som alltids han også.
he shagged your lass, taylor shagged your lass